Onko täällä pitkillä viikoilla keskenmenon saaneita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen soittanut lääkäriin ja sieltä kehottivat vain odottamaan, kuulemma voi mennä monta kuukautta... Olin lopulta kaavinnassa kun ei lääkkeillä tullut kaikki pois. Kaavinnan jälkeen kyllä ultralla varmistettiin että kaikki olisi saatu pois. Tein tänään raskaustestin joka oli negatiivinen kuten arvasinkin. Olisko kroppa vaan sit niin kovilla tai jotain.. pitänee kohta kyllä oman mielenrauhan turvaamiseksi varata aika lääkärille, jos saisi jollain lääkkeillä/hormonihoidolla vaikka aloitettua kierron. Onkohan kellään tällaisesta kokemusta?
Onko kuukautiset jo alkaneet? Mulla vähän sama tilanne kuin sinulla. Sain kkm:n johon ei lääkkeet tehonneet ja jouduin myös kaavintaan. Nyt on kaavinnasta reilu 8 viikkoa, tarkalleen 59 päivää, eikä menkkoja näy eikä kuulu. Välillä on jotain tuntemuksia että jotain siellä tapahtuisi, muttei kuitenkaan mitään tapahdu. Tosi turhauttavaa tämä odottaminen.
Oletko henkisesti toipunut keskenmenostasi?
Hei. Mulla kans tuli keskenmeno viikolla 6 ja edes ensimmäiset menkat ei kerennyt tulemaan kun samat oireet taas alkoivat niinkun olisi raskaana mutta tosi nopeaa tein testin joka näytti negatiivistä mutta silti uusia oireita ilmenee joten miten toimia? Koitanko vielä tehdä uuden testin vai olenko yhteydessä lääkäriin?