Pilvilinna
Kunnioitettu kommentaattori
Mulla keskenmenoa edelsi 4kk ilman menkkoja jonka takia ravasin tk:ssa ja samalla kysyin raskautumisen mahiksista ja lääkäri sanoi, että ilman menkkoja ei voi tulla raskaaksi. No Kappas tulinki raskaaksi. En tosin tiedä missä vaiheessa. Ja yhä odottelin menkkoja ja sain terolutit jotka aloitin jouluviikolla, ja saman aikaan tuli oireet ja pistin ne terolutie piikkiin. No sit tuli tunne, että vit** jos oonki raskaana vaik ei pitäny olla mahdollista lääkärin mukaan ilman menkkoja mikä kuullosti aika oudolta. No mikä mie oon väittämään muuta ku lääkäri sanoo, että ei oo mahista. No kuitenki testasin ja paksun oltii ja tosi onnellisia mahdottomuudesta! No kävin varhaisultrassa jossa km 6+1 munapussi rv10. Kk päästä täst pääsin kaavintaan 29.1. Ja vuotoa 12 päivää ja ekat menkat 2.3. Eli ajallaan tuli siitä kaavinnasta. Oireina oli pahoinvointia pari päivää ennen menkkoja mikä oli iha uutta mulle. Ja ovis sit 16.3. Ja tänää tosi hailu viiva dpo10.. Saa nähä nyt mitä täst tulee. Toivottavasti vauva :)