Onko teillä ei-raskautuneilla palautunut kierto ennalleen keskenmenon jälkeen vai onko ollut aiempaa lyhyempi tai pidempi?
Mulla alkoi keskenmenon vuoto 31.5 jolloin oli RV 10+6. Seuraavana päivänä pääsin neuvolan kautta kunnalliseen ultraan, jossa todettiin tuulimuna. Kunnolla tyhjentyminen alkoi seuraavana päivänä järkyttävien kipujen ja supistelujen kera. Kävin samana päivänä lääkärissä (koska minulle piti alunperin määrätä tyhjennyslääkkeet - mutta nyt niille ei tietenkään ollut enää tarvetta) ja siellä otettiin suurin osa raskausmateriaalista ulos ja kivut hellittävätkin sen jälkeen huomattavasti. Vuoto kesti ensimmäisestä vuotopäivästä viimeiseen vuotopäivään yhteensä 7 päivää.
Keskenmenokierto kesti minulla 33pv. Yleensä kiertoni on ollut jotakuinkin 28-30pv. Ennen näitä menkkoja oli mystistä oksentelua ja pahoinvointia lähes joka päivä - ilmeisesti alitajunta kuvitteli minun olevan raskaana vaikka en ollut raskaana. Oksentelu loppui muutama päivä sen jälkeen kun kuukautiset loppuivat.
Nyt siis hämmentää, että minkäköhän mittainen mun kierto on nyt...? Tänään on kp 32 ja menkkoja ei näy. Oon taas kerran kärsinyt oudosta pahoinvoinnista ja mietin et onko tää taas jotain kuviteltua raskauspahoinvointia, oikean raskauden oireita vai jotain ihan muuta. La-su yönä joskus kahden aikoihin sain yhtäkkiä hirveän huimauskohtauksen kesken seksin. Seksiä jatkettiin kun se oli mennyt ohi. Seksin jälkeen iski voimakas pahoinvointi, jonka myötä oksensin oikein kunnolla. Su-aamuna pahoinvointia oli aamulla ja jouduin käymään vähän kakomassa. Töissä oli ihan hyvä olo noin kahdeksasta kahteentoista. Kahdentoista tienoilla join kahvia, jonka jälkeen alkoi hirveä veikotus ja huono olo. Kertaalleen jouduin käymään kakomassa. Pahoinvointia ja heikotusta kesti noin viiteen asti illalla. Illalla ihan voimat pois ja kauhea väsymys.
Pahoinvointien lisäksi oon joutunut käymään koko ajan pissalla, lämmöt ovat olleet koholla (eilenkin 36.7-36.8 (mun normilämpö on jonkun verran alle 36), väsyttää vuorokauden ajasta ja unenmäärästä riippumatta ja eilen tuntui pientä nipistelyä vasemmalla puolen alavatsaa. Missään vaiheessa ei oo nyt vielä ollut kuukautisiin viittaavia oireita. Rinnat ovat vähän ehkä herkät mutta eivät kuitenkaan kipeät. Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa eivät alkuun olleet kipeät mutta myöhemmin olivat niin kipeät, ettei niitä kestänyt edes hipaista. Hajuherkkyyttä on ollut - eilen meinasi yrjö lentää kun haistoin meidän vakiasiakkaasta tulevan lemun ja yksi päivä poikaystävä haisi todella pahalta kun oli juuri polttanut (tupakoin kyllä itsekin, joten yleensä se haju ei ällötä).
Tein RFSU:n digitaalisen raskaustestin eilen ja se näytti negatiivista. Mietin tässä nyt kuitenkin, että mitä jos ovulaatio on ollut aika myöhään ja se ei vielä näy raskaustestissä? Luulin kyllä ovulaation olleen joskus kp 15-17 välillä (muistaakseni) - silloin ainakin oli hyvin sitkeää limaa ja himot olivat katossa! Sen jälkeen on sit ollutkin himot paljon paljon pienemmät, mutta seksiä on kuitenkin harrastettu noin joka toinen päivä, joten kyl raskaus ois mahdollinen vaikka ovulaatio olisikin ollut myöhemmin.
Kauhean pitkä sepustus tuli kyl :D Stressaa vaan kun en yhtään tiedä mistä nää oireet taas on ja kuinka pitkä mun kierto nyt on (milloin olisi se päivä jolloin kuukautisten PITÄISI alkaa)...
Jollei menkkoja kuulu niin ajattelin uuden testin tehdä perjantaina - silloin olisi jo kp 36, joten eiköhän silloin pitäisi raskaustestissä jo jotain näkyä??