Kun paino ei saa nousta ja terveelliset herkkuvinkit ;-)

Omenat on myös täällä alkanut maistumaan nyt erityisen hyvin. :) Jostain syystä nyt ei muita hedelmiä teekään mieli ja ainakin banaanista tulee huono olo heti..
 
Mä en oikein tiedä mikä siinä banaanissa nyt tökkii, ehkä just se makeus ja sen koostumus.. Hyi :D
 
Mulla on kyllä lähteny tää syöminen ihan käsistä :D vielä naurattaa, mut vaa'alle ku meen ens kerralla ei naurata enää. Pitäs yrittää rajottaa, mut ne päivät ku en voi pahoin mätän melkeen taukoomatta leipää ym. naamaan. Sit ummettaa ja saa kärsiä ahmimisesta :D onneks sentään tää ruoanlaatu on ok, mut MÄÄRÄ! Vähän ja usein, liian usein.
 
Normaalisti en tykkää makeesta, mut nyt vois kokoajan syödä jotai mikä on oikee äklömakeeta :D myöskään vesi ei maistu. Siitä jotenki tulee huono olo.. oon yrittäny laittaa hiukan sitruunaa joukkoon niin se ehkä vähän auttanu asiaan. Mieluiten hiilihapolliset juomat uppoo kun röyhtäyttää ja näinollen ei okseta.
 
Mä taas normaalisti söisin kaikkee makeeta ihan koko ajan, mutta nyt raskaus aikana ei vaan tee mieli. Meillä on keittiön kaapissa ollut joulusta asti 2 suklaalevyäkin ja vieläkin ihan koskemattomia ovat! :D Ei vaan ole tehnyt mieli.. Tietysti ihan hyväkin. Mulla normaalisti paino nousee tosi helposti, mutta nyt raskaus aikana ei ole noussut kuin kilon yhdessä vaiheessa ja sekin tippui jo pois, hassua.. :)
 
Niin ja mulla uppois kyllä kaikki suolainen tosi hyvin, esim ranskalaiset ja miehen tekemät lohkoperunat... Namm. :P
 
Herrajumala Dino miten sä oot pystyny olee syömättä niitä suklaita??? :D Voisinpa itekki.. just vetelin konvehtirasiasta puolet. Ja sit morkkis sen jälkeen ja huono olo. Liikunnasta ei tietookaan. Patalaiskaks tullu :/ pitäs tsempata kyllä tosissaan. Olo on ku lenkat alkais. Samanlaista syömistä.
 
Jaa-a, ihmettelen kans kovasti! :D Ennen ei olis kaks suklaalevyä vanhentunut kaapissa kuin hetken, jos edes olisivat sinne kaappiin saakka kerenneet ennen syömistä... :D
 
Mulle ei kans maistu yhtää suklaa yms. Konvehdit pyörii pöydällä.
 
Mie vejin eilen älkömakkeeta suklaajätskiä, hyi meinas oksennus lenttää sen jäläkkeen. Tais tulla liikaa kerralla :D
 
Ja nyt tekis mieli salmiakkii... Onneks sitä ei oo. :D pitäskö vaan tyyttyy porkkanoihin? :D
 
Miul on jotenki huonontunut ruokahalu. Mikään ei oikeen maistu. Mut ei siitä kai haittaa oo, kunhan paino ei liian paljo laske ja nyt ei oo ainakaa laskenu. Neuvolakortin merkitsivät viimeksi, et paino noussu 221g/viikko. Kai se on ihan normaalia?

Tänään ajattelin kyl tehdä juustokakun, kun sain siihen kaverilta aineksia. Kai se miehelle maistuu ainakin :p.
 
Maustamatonta rasvatonta jogurttia, suomalaisia pakastemarjoja, mysliä ja juoksevaa hunajaa päälle, NAM :)
 
Muokattu viimeksi:
Mua vieläkin hymyilyttää tuolla ekalla sivulla kun joku kertoi tunkeneensa omenan viipaleita lihiksen väliin. HYI :D

Mikä vaan herkku uppois täälläkin (ehkä toi lihisomena ei kuitenkaan) mut hedelmiin koittanut keskittyä. Kakkuja oon himoinnu monta viikkoa, tiedä miksi en ikinä osta sitä kakkupalaa ja pääse asiasta yli, ku tuijotan vaan niitä tiskeillä :D
 
Kauhea tunne kun pakko saada jotain hyvää tietyllä hetkellä ja sit kun oot tarpeeks vetäny herkkua niin rupee kaduttamaan :D Täytynee keksiä jotain terveellisiä herkkuja. Onko kellään vinkkejä lisää :)
 
Takaisin
Top