Kun paino ei saa nousta ja terveelliset herkkuvinkit ;-)

Noi vihannekset/hedelmät on mielettömän hyviä just dipattuna tai sit jonku juuston kanssa. Siinä se terveellisyys sit menikin... Tuore ananas on niin hyvää!
 
Ois vaan jottain nuista. Kurkunkkii lopun söin ruualla. Prkl. Eikä pääse minnekkään ostammaan. Se on huomenna käytävä kaupassa! :D pitäs olla aina pahanpäivän varalle.
 
Mulla lähtötilanne 71kg 174cm ja tänään kävin vaa'alla ku olin just vetässy broilerpastaa ison annoksen, 76kg näytti.. :/ toivon että johtu vaan tuosta syömisestä.. Esikkoa oottaessa painoa tuli 28kg, lähtöpaino oli 60kg joten tuo 11kg jäi "ylimääräistä". Ekalla kolmanneksella tuli jo se kymppi sillo ku lopetin tupakanpolton. Nyt sais kyllä tällä kertaa vähä maltillisemmin nousta :) joku yht 10-12kg passais! ^^
 
Miulla tuli esikoisesta +18kg ja sillon oli lähtöpaino jo sen 84kg, kuopuksesta tuli +16kg, lähtöpaino 73kg. Ja nyt en sitte kerinny nuita raskauskiloja mitä jäi se 10kg, puottaa pois ennen tätä raskautta. Eli täälläki toiveissa se minimi +8kg. Saapi nähä onnisttuuko.
 
Dippivihannekset on kyllä aivan parasta suht terveellistä "mässyä". Hedelmäsalaattia on myös tehnyt mieli monta päivää ja tänään sitten söin (tosin tölkistä, että en oo niin vakuuttunut sen terveellisyydestä kun hedelmät lilluu sokeriliemessä) tuli tosi huono olo, että se himo meni sitten siinä...
 
Ooh, hedelmäsalaattia, nams! Pitäskin tehä, ja kermavaahtoa iso kasa päälle :P Harmi kun kaupat ei oo tänään auki.
 
Kyllä meillä on täällä kaupat auki? Kauppakeskuksessa on joku isompi loppiaisriehakin. :)
 
On täälläkkii kaupat auki, onneks. Pääs kaupoille :)
 
Osassa kaupunkeja on poikkeusluvalla kaupat auki, joka paikassa ei kun on kumminkin pyhäpäivä.. Mutta onhan siwat yms muut aina auki
 
Täälläkään ei tuo lähisiwa ollut tänään auki, kovasti olis nyt tehnyt mieli niitä dippivihanneksia... :P
 
Baby porkkanatkin on muuten tosi hyviä naposteltavia ja kätevää kun voi ottaa mukaankin hätävaraksi jos pitää jotain pientä syödä. :)
 
Mä tein äsken salaattia mis oli avokadoo, rypäleit, oliivei, sipulii, halloumijuustoo ja sit perus kurkku tomaatti salaatti. Ai että oli hyvää eikä tullu ähky olo ☺. En kyl tiie saisko halloumii syödä mut ei kai siit mittää tuu ku sen kuumentaa...
 
Jos haluaa jotain TODELLA hyvää, mutta ei ihan niin epäterveellistä kuin karkki, niin kokeilkaa ihmeessä lucumatoffeeta, namnamnam! :) Itsellä on satsi tuolla pakastimessa juuri tekeytymässä ja odotan, että sitä pääsee palasen maistamaan teen kera ennen töihin lähtöä :) Reseptejä löytyy googlettamalla monenlaista eri versiota, voi lisätä sekaan vaikka kuivattuja marjoja jne.
 
Siflu tuota pitää kokeilla! Joo mä en voi elää ilman granny smith omppuja ja kirsikkatomaatteja.. lähettävä justii ostamaan lisää illaks..
 
Takaisin
Top