Kun on paha olla

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain eilen selville illalla sellaisia asioita, jotka saa todella kyseenalaistamaan mun ja miehen suhteen tulevaisuuden.

Viimeiset vuodet ovat olleet tuulisia, ekat vuodet myös olo vaikeita, ollaan käyty terapiassa viime vuonna, yritetty löytää parempaa yhteyttä ja kommunikaatiota… Ennen terapiaa viime vuonna selvisi asioita jotka satuttivat minua pahasti ja lupasi ettei ne enää toistu ja no, eipä näin tapahtunut vaan selvisi että edelleen sama meno jatkuu.

Tähän päälle monta muuta mieltä hiertävää asiaa ja viimeaikaiset vaiheilut lapsiluvusta.

Olo on ihan kamala. Rakastan, mutta en voi vain painaa villaisella tätä kaikkea. Oon tehnyt sitä ihan liian kauan, antanut liian monta mahdollisuutta.

Valmiiksi ahdistaa kaikki käytännön asiat. Kämpässä remppa kesken, iso talo jota ei varmaan myydä helposti (toisaalta onneksi on mahdollista sitten nukkua eri huoneissa), lapsen asiat ym…

Ja siis hän ei vielä tiedä että mä tiedän että hän on valehdellut mulle ja jatkanut käytöstä joka hänen piti lopettaa. Jossain kohtaa sekin keskustelu sitten pitää käydä.

Takaisin