Heippa kaikille! En ole aijemmin tänne nyt kirjoitellut,kuuluin maaliskuun ryhmään aijemmin. Kerron nyt näin tiivistetysti vähän mun tarinaa;olen kesäkuussa 25v ja mieheni on 26v,kimpassa oltu 10vuotta,lasta yritetty melkeen 6vuotta. Mulla on kaks raskautta takana ja yhtään lasta en ole kotiin saanut,ensin kesti 4vuotta ennenkuin tulin raskaaksi,kun vihdoin sain tikkuun kaksi viivaa, sain myöhäisen keskenmenon rv 21+2 19.3.13 ja synnytin pienen pojan,esikoisemme
tulin nopeasti uudestaan raskaaksi ja uuden tulokkaan la oli 21.3.14,sain kuitenkin pahan kohtutulehduksen ja synnytin tytön rv 23+4 26.11.13,hän painoi vain 510g
kaikki meni monta päivää hyvin vaikka toinen olikin vielä ihan pieni,jtn kuitenkin tapahtui ja jouduimme antamaan pienokaisemme,Jasminen muiden enkelien luo 4.12
tuntui ettei jaksa enää hengittää,liikaa menetyksiä vuoden sisällä. Nyt uusi raskaus on alkanut ja la ois 6.12,pelottaa aivan julmetusti että joutuuko taas kokemaan tuon menetyksen ja hautaamaan kolmannenkin lapsensa. Olen käynyt ammattilaisen luona juttelemassa kun muuten varmaan sekoaisin,pelottaa silti,ei kukaan voi auttaa tässä pelossa,ainoastaan siinä ettei pelko vie järkeä mukanaan. En ole koskaan uskonut jumalaan tms,mutta myönnän nyt rukoilleeni että saisin pitää tämän maha asukin ja tuoda hänet jouluna kotiin
28.5 ois ensimmäinen ultra ja nyt tv 11+4
Sent from my iPhone using Vau Foorumi