Kun en ole enää raskaana aion...

Ihania tekstejä kaikilla, etenkin maasselin teksti oli kuin omani :D Juustoista sen verran, että kyllä mä olen syönyt kaikkea mikä vaan on pastöroitua, aurajuustosta en pidä muutenkaan mutta valkohomejuustoa on ikävä, sitä en ole syönyt!
Raskauden jälkeen aion jouluna vetää maksalaatikko + valkohomejuusto + muu herkku överit ja nauttia lasin tai pari punaviiniä kun mummo hoivaa vauvaa :)
Toisekseen täälläkin on yksi joka nukkuisi vallan mahallaan kädet tyynyn alla ja sitä aion siis tehdä!
Aion myös jatkaa kuntonyrkkeilyä, jonka jouduin keskeyttämään... Lisäksi vaunulenkkejä odotan jo innolla raikkaassa talvisäässä!
Sitten kun siltä tuntuu, niin naisporukalla illanvietto hyvän syötävän ja juotavan kera on odotettujen tapatumien listalla.
Ja en todellakaan aio stressata enää verenpaineista tai sokeriarvoista vaan aion nauttia siitä, mitä se kaikki 9 kuukauden vaivannäkö on tuottanut tulosta :Heartred
 
Mulla tuli tuossa yhtenä päivänä sellanen olo että olisin voinut ostaa aurajuustoa ja syödä koko klöntin samointein eli siis se on yks jota aijon raskauden jälkeen syödä.. Varottelin jo miestäkin että jääkaappi täyttyy pelkällä aurajuustolla, mieheni ei voi sietää sitä ja itse rakastan.... Joten olen miettinyt kahvia kun sen jouduin jättää pois mutta jotenkin en oo varma että tekeekö mieli vaiko ei.... Niin ja mahdollisesti olisi mukava nukkua niin että mies ei meinaa tippua sängystä kun vien itse niin paljon tilaa, tosin olen aina nukkunut tosi leveästi mutta nyt viellä leveämmin kuin aikasemmin kun on tuo mahakin tossa :D
 
Mä varmaan syön lootan tai kaks maksalaatikkoa voilla kunhan kotiin pääsen :p hirveä himo...
 
Mäkin olen silloin tällöin syönyt aurajuustoa ihan neuvolatädin luvalla. Pariin kuukauteen ei kyllä ole tuota herkkua tehnyt mieli.
 
Noh, mitäs näistä marrasmammat on päässyt toteuttaa? Mä oon nauttinut homejuustoista ja joulupöydässä vedin kaikkea graavilohesta lähtien kuin possu. Oon myös nukkunu taas mahallaan!!! :D Yhden omenasiiderin oon juonu saunassa. Ulos lähden ystävänpäivänä synttärien kunniaksi ja silloin suunnittelin juoda punaviiniä :P
 
Maksalaatikot check, valkohomejuusto ja vaunulenkit myös. Pihvit vielä syömättä, samoin jumppa odottaa vuoroaan. Mun listassa ei mahallaan nukkumista ollut, mutta sitäkin kokeilin; tissit otti vastaan :D
 
Juustot syöty, saunottu ja fizzit tuhottu, korkkarit käytössä ja croksit hävitetty, seksiä nam, pihvi on vielä syömättä ja ratsastettukin on.
 
Voi, mäkin niin odotan että pääsee taas heppailemaan! Ihan vielä ei ratsaille kyllä taivu :)
 
Aurajuustoa syöty reilusti! Vaunulenkeillä on myös tullut käytyä ja kyllä on taas kunto rapissut :sad001 josko sitä tänä talvena taas hiihtään uskaltautuisi niin saisi silläkin kuntoa nostettua :p
 
Suunnitelmat meni metsään, maidottomalla dieetillä kun ei paljon aurajuustoa syödä, ainakaan jos haluaa yöllä nukkua :grin.
 
Mä oon sit vissiin ainut joka on syöny aurajuustoa ihan huoletta raskaana ollessa, en jaksanu sen suhteen hysterisoida... :D Laps kun on ulos tullut, oluita oon maistellut ja punaviiniä. Ei täs kai muuta mainittavia asioita ole tapahtunut :P
 
Mulla oli tuo kahvi joka jäi loppu puolella pois ja nyt sitte kahvia pystyy juoda tai jo heti synnärillä join ja oli parasta nams! Alkoholia juu on maisteltu, välillä iltasella juonut yhden kaljan ennen nukkumaan menoa, tämä on sitten ollutkin nanni yö mutta eipä tuo pipana ole moksiskaan jos nannia antaa. Aurojuustoa kyllä on tullut maisteltua :)
 
Miten hei toi alkoholi ja imetys? Oisko jollain tarkempaa tietoa. Just esim yks siideri/lasi viiniä. Kuinka kauam pitää olla imettämättä? Mie en oo oikein uskaltanu ottaa alkoholia ollenkaa kun täysimetyksellä mennään.
 
Mulle on sanottu että ei yks kalja/siideri tai lasi viiniä haittaa mutta ite silti annan korviketta
 
Mä olen saunavuoron jälkeen ottanut siiderin sillon tällön ja jouluna join parilasia viiniä. Yhden siiderin/viini lasin jälkee vois ilmeisesti kai heti imettää, luin yhden lasten lääkärin kirjoituksen. Itse oon kyllä odottanu sen n.2h ennen ku oon sit imettäny tai oon etukätee pumpannu valmiiksi.
 
Mun ei oo kans tehny yhtään mieli alkoholia. En kyllä normaalisti edes ota yhtä tai kahta muuten vaan. Saunan yhteydessä juon myös yleensä jotain alkoholitonta. Sitten vasta kun lähden iltaa viettämään, tulee otettua. En tietenkään siis mitenkään ketään moralisoi tai sormella osoittele :D ja ruoan ja saunan yhteyteen monella kuuluu lasi viiniä tai olut. Itselle se ei vain jostain syystä maistu. :)
 
Takaisin
Top