Kun en ole enää raskaana aion...

Tinja79

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuunmammat 2014
Helmimammat 2018
Niin mitä? :p

Törmäsin jossain toisen kuun alueella ketjuun, jossa loppuraskauden epämukavuuksissa kärvistelevät mammat vastasivat tuohon kysymykseen. Pois turha realismi ("Ei vastasynnyttänyt kuitenkaan voi juosta 10km/ juoda pullollista lempiviiniä/tanssia aamuun asti"), kirjoittakaa juttuja joista nyt haaveilette mutta ette voi toteuttaa koska raskaus.

Ja loppuhuomiona vielä, omalla kohdallani olen lähinnä nauttinut raskaudestani ja voinut hyvin, ja odotan raskauden jälkeisessä elämässä tietenkin eniten sitä että pääsen tutustumaan uuteen tyyppiin joka meille muuttaa sekä äitiyden ihmeisiin. Silti muutama juttu tulee mieleen mitä itse tähän aion vastata... :wink
 
Pusia, halia, helliä, paijata ja tunnustella vauvaa koko ajan, koska tällä hetkellä hän on masussa vieläkin niin rauhallinen ja istukka eessä, että en edelleenkään kunnolla tunne liikkeitä ja hänen olemassaoloaan :/
 
Sintsi sen sanoi! Kyllä oli kauhea shokki vähän ennen puoliväliä huomata, että mahallaan nukkuminen on mahdotonta, kun aina niin tottunut nukkumaan :p.
Aion myös päästä ratsastamaan ja jatkaa näyttelyharrastusta, jälkimmäiselle ei toki varsinaista estettä olisi vieläkään, mutta on kaukana kauniista kun valaan näköinen tyyppi lyllertää kehässä viisikiloisen koiran kanssa :grin.
Huima tavoite olisi myös saada ensi kesään mennessä itsensä vähintään samaan kuntoon kuin ennen raskautta, kiloja ei toki vielä ihan hirveästi ole tullut, mutta vastahan menossa on 24+5..
Muuten kyllä samat fiilikset kuin Tinjalla, raskaus on ollut tähän saakka lähinnä nautittava vähine oireineen :).
 
Vaikka oonkin nauttinut raskaudesta valtavasti ja musta tää on mennyt tähän asti aika vaivatta (ja oireista huolimatta) *koputtaa puuta*, niin odotan sitä, että pääsen taas liikkumaan normaalisti.. tai normaalimmin.. ja lasillinen Fresitaa maistuisi myös.. lisäks haluisin saada taas kaikki korkokengät jalkaan :grin:oops:

En malttaisi odottaa, että saan pienen syliini ja pääsen tutustumaan häneen vielä paremmin. Odotan valtavasti yhteisiä ihmettelyn, touhun ja tuhinan hetkiä. :Heartred
 
ja lisättäköön vielä, et vaikka oon normaalistikin kovin herkkä ja tunteellinen tyyppi, niin olis ihan kiva, ettei ihan jokainen enemmän tai viime aikoina vähemmänkin liikuttava asia toisi kyyneliä silmiin :smiley-angelic003
 
Pihviä en ole mitenkään himoinnut, mutta nyt tulee ekana mieleen kunnon medium--pihvin syöminen. Ja valkohomejuustoa. Ja jumppaan alkanut nyt kaivata, varsinkin kun huomenna avataan uusi liikuntakeskus, joka toimii "walk in" periaatteella. Voi siis mennä aina silloin kun isä lupaa pärjätä tunnin pienokaisen kans kaksin :) ja vaunulenkkejä, pitkiä. Mitähän muuta :D

Niin ja pakko Tinja79 sanoa, että pääsit pelästyttämään.. Pääasiassa käytän foorumia puhelimella ja ei näkynyt kentässä keskustelun koko otsikko. Tosissani jo mietin että apua, mitä tapahtunut! Mutta onneksi ei ollutkaan niin :)
 
Tää on ehkä vähän outoa, mutta mulla ei ole oikein mitään mistä olisin luopunut raskauden vuoksi. Ehkä siideri tai olut toisinaan viikonloppuiltaisin, mutta en minä sitäkään ole osannut kaivata, kun niin harvakseltaan muutenkin otan. Juoksemistakin olen edelleen harrastanut jossain määrin. Mahallani en nuku koskaan muutenkaan, joten siihen pystymättömyys ei ole aiheuttanut harmia. Sängyn alta imuroiminen on kyllä vähän haastavaa, joten jos sanon vaikka sen sitten :D
 
Enkyllä keksi mitään mitä kaipaisin ihan tosissani. Toki niinkuin että joo kavereiden kanssa lähteä ulos niin että myös itse jaksaa ja voi ottaa sen muutaman huurteisen, mutta en kyllä edes kaipaa sitäkään. On kyllä oikeasti vaikea aihe, ehkä tässä sit myöhemmin tulee jotain mieleen mitä sitte oikeasti kaipaa. Toki voin paljastaa että olen nähnyt unta että juon kaljaa tai lasillisen punaviiniä ja jopa unesta se maku on tullut suuhun, mutta tuokin on mennyt aikoja sitten ohi.
 
mä taidan olla vähän itsekäs:D tässä listaa : raskausdiabeteksestä johtuen aijon syödä maraboun pähkinäsuklaalevyn, pehmistä, sipsejä ja iso lasi aitoa coca-kolaa jäillä . Hymm myös kunnon pippuripihvi mediumina, aurajuustoperunat ja punkku maistuisi. Saunan lämmittäisin ja saunoisin pidemmän kaavan mukaan ja juomaksi fizin kuivaa siideriä.
Ratsastaisin hevosella laukkaa pisin peltoja. Käyttäisin muitakin kenkiä kuin crokseja ja pitäisin taas vihkisormusta. Harrastaisin seksiä ilman että rinnat vuotaa ja vatsaa saa väistellä. Ja olisihan Se mukavaa nukkua mahallaan.
Tietysti odotan että saan vauvan syliini ja saan häntä helliä.
 
Maasselii nyt kyllä pisti naurattamaan, olipahan aika täydellisen kuulonen lista! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Todellakin nukkua mahallani heti kun se on mahdollista ja vetää sushiöverit, vaikka samanaikaisesti ja jälkkäriksi sitten Juustoja ja Punkkua!:grin
 
Omalta kohdaltani
-Aion nauttia hyvää punaviiniä juustotarjottimen kyytipoikana jouluna (Pullo lemppariviiniä jo hankittuna, kyllä sen lasillisen luulis jossain välissä ehtivän ottaa vaikka imettääkin)
-Syödä sushia
- Liikkua ilman pelkoa mahan telomisesta
- Nukkua ilman tyynyjä polvien välissä yms. tukivälineitä :p

Ja Jonsku, huh, sori kun säikäytin! Onneksi tuo aarre tuolla masussa viuhkii juuri paraikaakin, ja toivottavasti vielä sen kolmisen kuukautta. Ei mulla nyt NIIN ikävä punkkua ja juustoja ole.. :D
 
Syödä paketillisen aurajustoa pelkiltään, juosta ja liikkua muutenkin ilman sen suurempia kipuja ja tuntemuksia ja nukkua miten huvittaa :D aika saa siis kuin muilla! :)

Sent from my SM-G3815 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin on raskaus ollu tähän mennessä tosi helppo ja oon voinut hyvin, mutta muutamia juttuja kaipaan kuitenkin :wink Oikeastaan mikään mistä oon raskauden takia joutunut luopumaan ei oo tehny tiukkaa, mut sitten kun en oo enää raskaana mä aion mm.
-nukkua mahallani
-jatkaa rakasta harrastusta ratsastusta
-halata miestä kunnolla, niin että ollaan ihan kiinni toisissamme ilman että maha jää puristuksiin meidän väliin :D
-juoda lasillisen lempparivalkkaria juustotarjottimen ääressä ja tietenkin
-halia ja suukotella meidän pientä vauvaa :)

Katsotaan tuleeko listaan päivitystä raskauden edetessä.. haha :D

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Minä aion
- Lähteä tanssitunnille taas ja tanssia täysillä
- Tehdä vauhdikkaampia lenkkejä koiran kanssa
- Juoda punaviiniä ja syödä PALJON tuorejuustoa, fetaa, aurajuustoa...
- Syödä kylmäsavulohta
- Olla lähellä miestä, haleja ja seksiä ilman, että masu on tiellä
- Pusutella ja helliä meidän esikoista
 
Järjestää sushi, cheese and champagne -bileet :D
Tosin aika vähän on raskaanaolo loppujenlopuksi rajoittanut elämää, lähinnä vuohenjuustoa ja brietä himoitsisin. Juhliminen on ollut yllättävän hauskaa selvänäkin :)
 
Tanssia baarissa ilman että väsyttää ja tuntee itteään norsuksi :p Tähän ei edes vaadita alkoholia mutta toki pari lasia punaviiniä nauttien... tai kylmä Happy Joe!!! :eek::grin
Ruokaa en niin ole kaivannut tai mitään erikoista...
Joo, mahan väistyttyä tieltä voi taas nauttia halailusta normaalisti ja seksistä miehen kanssa :wink Mutta vielä kyllä odotan eniten sitä Möykkyä itse tyyppinä mun sylissä :oops: Miltä se tuntuu, tuoksuu ja näyttää :Heartred
 
Kun suurin vauvahuuma on hälvennyt, niin ekana haluan nauttia ravintolaillallisen medium-pihviä ja lasi viiniä. Muuten juustot ja kylmäsavulohi ovat jo heti ruokalistalla.
 
En malta odottaa, että saan tämän pikkuihmisen syliin ja hellittäväksi. :Heartpink On tosi tylsää olla saikulla äippälomaan asti kun ei ole mitään tekemistä. Sitten kun tämä "pikkupomo" syntyy, niin ei olisi enää tekemisestä puute.

Mutta ensi jouluna kun ollaan vauvan kanssa mummin luona (ja vauvaa paapoo monet innokkaat käsiparit) aion syödä just sitä mitä mieli tekee (juustoja, tiramisua, kylmäsavulohta, suklaata...) ilman närästystä, pelkoa rajoituksista ja verensokerikyttäystä. Aion ottaa hyödyn irti innokkaista vauvan hoitajista ja nukkua ja löhötä koko joulun.

Odotan sitä, että voin tehdä arjen askareita vaivoitta ja liikkua ilman kipuja. Ettei hengästyisi pikku jutuista, eikä maahan kurottelu ja kengän nauhojen solmiminen olisi niin tuskaista ja hankalaa.
 
Takaisin
Top