Kun ei uskalla odottaa

Odotan rohkeasti

  • kyllä

    Äänet: 1 6.7%
  • en

    Äänet: 3 20.0%
  • varovaisesti

    Äänet: 11 73.3%

  • Kaikki äänestäjät
    15
  • Poll closed .
Eveliina23 paljonko sulla on viikkoja?

Mä sain dopplerilla kuulumaan eilen 10+2, mutta tänään 10+3 en oo saanut kuulumaan.. Tottakai aina pistää mietityttään, vaikka tietää olevan täysin normaalia, vaikkei aina kuuluisikaan..
 
Sanna, mulla on viikkoja jo 11+5. Kun netistä lukee niin monet on saanu paljon aiemmin kuulumaan. Toki jotkut ei vielä. Mutta muutenkin tuntuu, että ei kaikki oo hyvin. Eilenkään ei tainnut mitään muuta tuntua kuin häpyluun kipu..
 
Toivotaan, että kaikki kunnossa. Joillain kuuluu kotidopplerilla vasta 16+..
Millon sulla on ultra?
 
Sanna, mulla on ultraan 6 yötä. Tuntuu ettei enää jaksais odottaa.... Pelkään että pieni on sitte ollu kuolleena jo kuukauden... Toivotaan tosiaan että kaikki olisi hyvin. Yritän kumminkin valmistautua huonoihin uutisiin.
 
Käviin tänään toisessa ultrassa ja meidän laskettuaika siirtyi hieman aikaisemmalle, laskettuaika on siis 15.4.2015 (ent. 20.4.2015). Voi miten nuo viikot saisi kulumaan niin, että olisi jo ainakin se 12 viikkoa täynnä. Sitten ehkä uskallan jo hengittää ja ottaa rauhallisemmin.

Olihan se ihmeellinen reissu tänään ultraan. Toisen kädet ja jalat vispasi jo niin kovasti ja sydän hakkasi kovasti :) Kyynelhän siinä tuli silmänurkkaan!
 
Minulla on sellainen angelsounds doppleri, kotitesti.fi sivulta hankittu. Unohdin tilata ultraäänigeeliä, joten ostin kaupasta ihan vain liukuvoidetta ja se toimi hyvin.

Mitä olen netistä lukenut niin monella sydänäänet kuuluvat vasta paljon myöhemmin. Mutta tottakai siinä huolestuu, jos muutenkin pelkää, ettei kaikki ole kunnossa.

Tsemppiä kaikille murehtioille! Itselleni on ollut suureksi tueksi tämä huhtikuisten ryhmä. Mieheni on todella ymmärtäväinen ja yrittää aina lohduttaa, mutta kyllä vertaistuki on arvokasta. Kun lukee muiden kokemuksia tulee tunne, ettei ole yksin käymässä läpi näitä asioita. Ja tuntuu, että täällä muut todella ymmärtävät. Huolet pienenevät ehkä ainakin vähän, kun niitä jakaa muiden kanssa, ja ilot sen sijaan vahvistuvat. Esim varhaisultran jälkeen halusin heti tulla tänne kertomaan tuloksista.
 
Minulla myös angelsounds. Ja olen samaa mieltä rondinen kanssa tästä ryhmästä. Minulle on myös suureksi tueksi ollut, kun ei voi vielä muille puhua tästä ja mieskin on kaikki illat raksalla. Muuten olisin asian kanssa aika yksin. Toki iltaisin miehen kanssa voin jutella mutta vertaistuki on tärkeää!
 
Joo, sama juttu täällä. Helpottaa kuulla muiden tuntemuksista. Jostain syystä olen nyt paljon enemmän paniikissa kuin ensimmäisellä kerralla, joten mukavaa kun voidaan täällä panikoida yhdessä :-)
 
Juu, itelläkii tulee lähes päivittäin luettua ihmisten kuulumisia.

Neuvolatäti kielsi menemästä netin keskustelupalstoille, mutta kun kuuli minun käyvän täällä, niin tähänpä sainkin hyväksynnän :)
 
tunnukset tänne on ollu jo esikoiselta asti mutta enpä paljon oo viihtyny näillä sivuilla. mut eksyin tänne jokunen viikko sitten ja lueskelin ens alkuun vaan juttuja ja kyllä vaikutti niin asiallisesta ja mukavalta paikalta ni pitihän se sitte kaivaa vanhan tunnarit esiin.. nyt on ollu niin huono olo ja tuntuu että ei kotoa mihinkäänpääse kenenkään kanssa juttelemaan ni täällä on hyvä lueskella muittenki pahoja oloja.. :) ei oo yksin sittenkään! :)
 
Täällä on yksi todella suuri murehtia joka pelkää lähes koko ajan että jokin menee vikaan. Siihen varmasti vaikuttaa kesäkuussa saatu keskenmeno. En oikeen millään osaa luottaa tähän. On jotenkin lohduttavaa kuulla että täällä on muitakin jotka ovat epävarmoja. Tilasin myös dopplerin ja olen saanut sillä ääniä kuulumaan, toki niitä on saanut etsiä jonkin aikaa. Mutta tämäkään ei ole saanut mieltäni rauhoittumaan nyt on rv 12+4 ja odotan kovasti että aika kuluisi nopsaa!
 
Sanna,millä viikoilla kesällä sait keskenmenon? Toivottavasti se huoli siitä laantuu pikkuhiljaa :)
 
Minulla on murehtiminen alkanut vähitellen väistyä ja odotus on tullut sen paikalle. Vielä puhun aina tyyliin "jos kaikki käy hyvin niin..." tulevaa suunnitellessa, esim. kun mietin synnytystä, mutta uskallan ehkä vähän enemmän jo iloita kaikesta tulevasta. Olen kuitenkin perusluonteeltani murehtija ja hypokondrikko, joten eiköhän jonkinlainen pelko säily loppuun asti...
 
Rondine, olenkin miettinyt että mitä sinulle kuuluu. Hyvä kuulla, että murehtiminen on vähentynyt siellä! Minun on varmaan pakko tilata se doppleri myös, voisi hieman rauhoittaa mieltä kun siihen ultraankin on niin sairaan pitkä aika (reilu viikko). Itsekin olen hieman rauhoittunut, mutta silti mietityttää kun ei tiedä onko kukaan enää elossa tuolla, pitkä aika jo kulunut varhaisultrasta!
 
Tökkönen, kiva kuulla, että olet miettinyt mitä minulle kuuluu. :) Olen kyllä seurannut tätä sivustoa säännöllisesti, mutta ei ole ollut paljon kirjoitettavaa.

Viikko ultraan voi tosiaan tuntua tosi pitkältä ajalta. Dopplerissa on kuitenkin myös se riski, että jos vaikka istukka on välissä niin sydänäänet eivät välttämättä kuulu. Tsemppiä ultran odotteluun!
 
Täällä tulee huomenna 12 viikkoa täyteen. Doppleri tuli postissa tänään ja sillä jo ainakin kuvittelin kuulevani sykkeenkin :-) Samankuuloista kun muistelen neuvolassa kuulleeni esikoisesta, aika hentoinen ääni kyllä vielä, vertasin vielä oman sydämeni lyönteihin niin paljon tiheämmät lyönnit tuli masusta...
 
Tökkönen, tosi kiva kuulla, että sait sykkeen kuulumaan. Kyllä se varmaankin oli pikkuisen syke, en minä ainakaan ole saanut vatsasta kuulumaan mitään muuta sen kaltaista, paitsi oman sykkeen, joka kyllä on paljon hitaampi.

Ja onnea 12 viikon täyttymisestä!
 
Tähän asti oon aika luottavaisesti menny eteenpäin... Kaikki sanoo että oo onnellinen ku on oireita se tarkottaa et kaikki on hyvin.. Mut enpä tiiä nyt just. Onko kellään muulla ettei sydänsykkeet oo kuulunu vielä näihinkään viikkoihin mennessä..? 11+4 tällä hetkellä viikkoja. Nyt saa sit tosissaa jännittää ens viikon ultraa et onko siel mitään.. Pitäs olla turhia murehtimatta mut mut..
 
Tsemppiä Ahomelskaaja! Tiedän tunteen, kun pitää odottaa ultraa ja olo on epävarma. Muutama päiväkin tuntuu silloin tosi pitkältä. Tosiaankin olen kuullut todella paljon kokemuksia siitä, että sykkeet ovat kuuluneet vasta rv 14, joten ei tuo kuulumattomuus vielä kerro mistään. Mutta totta kai siinä pelästyy, itse olisin varmaan juoksenut paniikissa suoraan yksityiselle ultraan.
 
Takaisin
Top