Nyt kun taas kerkeää vähän kirjoitella niin laitanpa vähän omia kuulumisia myös. Oon ollu tosi stressaantunut ja väsynyt koko syksyn. Mä palasin osa-aikaisesti töihin ja pieni meni perhepäivähoitajalle. Oma työ muuttui todella merkittävästi tiimin vaihtuessa joten uutta opeteltavaa on ollut paljon ja on edelleen. Siinä sivussa hoitanu pienen juoksevia asioita, sairastettu neljä kertaa syksyn aikana (normaalisti kerran kahdessa vuodessa kipeä niin tämä kans vieny voimia) ja muuten yritetty vain selvitä. Uupumuskin meinasi lyödä päälle, mutta huomasin sen onneksi ajoissa ja oon yrittänyt tehdä asialle jotain.
Tein itelleni viikkokalenterin ja varmistelin itselleni henkireikiä pitkin viikkoa niin on alkanut helpottamaan. Siitä kun aikaa alkoi vapautumaan lisää kun sai päätä tyhjättyä niin oon sitten työstänyt näitä varsinaisia ongelman aiheuttajia. Pikku hiljaa helpottaa mutta vielä on paljon matkaa.
Tein itelleni viikkokalenterin ja varmistelin itselleni henkireikiä pitkin viikkoa niin on alkanut helpottamaan. Siitä kun aikaa alkoi vapautumaan lisää kun sai päätä tyhjättyä niin oon sitten työstänyt näitä varsinaisia ongelman aiheuttajia. Pikku hiljaa helpottaa mutta vielä on paljon matkaa.