Kuka kukin onkaan?

karite, LA 28.11.2010, ensimmäinen raskaus ja ensimmäinen muksu, synnäri on todennäkösesti L-PKS (Kemi)...kauhia jännitys päällä, että pysyy kyydissä tämä, kun olen kyllä riskimammojen riskimamma...12 viikkoa odotellessa!

Mä oon tainnut unohtua [:D]

Siis.. iines LA 5.11. esikoinen (IVF), 27v ja TAYS on varmaankin synnäri....luulen [:)]

Elikkäs Nipsulla oli näilänäkymin alustava LA 12.11. 1. raskaus ja Jorvissa synnytys. Varmistan vielä LA kun ultrassa sen vahvistaa :)

nyt 25 v toukokuussa 26v.

Bamboo, LA 28.11 (omien laskujen mukaan [;)]), 1. raskaus, 24v, synnytys varmaankin PÄKSissä.

Lämpimät onnittelut kaikille marrasmurujen odottajille. Ja paljon niitä tarrasukkia matkaan [:D]

Onnea uusille plussalaisille! <3

Päivitteleeköhän tätä listaa enää kukaan? ..olis kiva saada uudetkii nimet listalle! :)

Hei kaikki!

Anteeksi, etten ole enää päivittänyt niin tiheästi tätä listaa! Tuonne ultraketjuun jo kirjoittelinkin, että syynä on ollut sairastelu ja tosi kovat työkiireet. En ole kerta kaikkiaan jaksanut edes avata nettiä öisin töiden jälkeen...

Iso anteeksipyyntö siis kaikille, joiden tietoja ei ole vielä päivitetty! Kaikki uudet marrasmurujen odottajat, tervetuloa! Tänä yönä päivittyy tiedot!

Ötökkä, poistan toki tietosi... Voimia sulle! <3

/Knööri

Nyt on tiedot päivitetty - vihdoinkin! Isot pahoitteluni vielä kaikille...

Kaikille tuleville kirjoittelijoille tiedoksi, että nyt saattaa taas harmillisesti mennä pari viikkoa ennen kun ehdin taas päivittää tietoja... Yritän olla mahdollisimman uuttera kuitenkin!

Hyviä odotuksia kaikille! /Knööri

ALKUPERÄINEN: tulitikku

knööri, älä ota stressiä tosta päivityksestä, teet sen sitten kun kerkiit!

meinasin juurikin sanoa samaa :)

Juurikin näin,sitten kun on aikaa! [:)] Kiva vaan,kun oot Knööri ottanut listan vastuulles![:)]

Juu, en mäkään siis tarkottanu mitenkään ressiä aiheuttaa kellekään, kun kysyin että päivitelläänkö tätä!
Nou hätä siis, kyllä me maltetaan odottaa - kiva, että joku oikeasti viitsii tätä listaa pitää! :))

Tämä neuvolassa käynti alkaa jo pikkuhiljaa omalta osaltani naurattamaan, koska aina on "lottoarvonta" päällä.. Nimittäin tänään oli sitten np-ultra, jossa kaikki oli muuten ihan hyvin..... mutta vaikuttaa siltä, etten välttämättä enään kirjoittelekaan tänne teidän Marrasmurujen palstalle, nimittäin LA osoittaisi minut takaisin tuonne lokakuisiin.... Voi elämänkevät... eihän se LA olekaan siirtynyt kuin vasta 4 krt, joten alkaa tuo neuvolakortti olla melkoisen täynnä erilaisia merkintöjä, vaikka ollaankin vasta ensimmäisellä kolmanneksella [:D] No, mutta en minä suinkan ketään teistä unohda, vaan saatan pistäytyä silloin tällöin täällä tidän kuulumisianne lueskelemassa..

Kaikkea hyvää teille jokaiselle ja olkoon enkelit teidän ja teidän pikkuistenne turvana.

Takaisin