Hei,
Jasmiina ikä 39v LA 30.11.10 ensimmäinen lapsi.
Tämä oli todellinen yllätysraskaus.
ja nyt pakko kertoa oma tilanteeni tänne. Olemme olleet avioliitossa 7vuotta. Lasta olemme toivoneet monta, pitkää vuotta. Lapsettomuushoitoja olemme käyneet monia.
Viime elokuussa-09 päätimme, että nyt saa hoidot jäädä ja elämme ilman lasta.
Nyt kuitenkin tulin raskaaksi ilman hoitoja ja olin todella onnellinen ja hämmästynyt. Tätä iloa kesti n.6h siihen asti kun mies tuli töistä kotiin. Hän haluaa eron !
Hänen elämä on tylsää, on kyllästynyt mikään ei tunnu miltään. Olen huomannut ,että mies on pikkuhiljaa muuttunut parin kuukauden aikana eteäisemmäksi ja mietinkin , että joku häntä painaa mutta kuitenkin ollut hellä ja rakastava kuten ennenkin.Olemme puhuneet näin viikkona paljon. Sanoin että lähde 1kk:deksi pois kotoan ja mieti mitä oikeasti haluat. Ajattelin niin että tämän kuukauden aikana ei soita, ei nähdä ei mitään niin mies siihen että voiko hän tulla käymään kotona? kun tulee niin ikävä. En ymmärrä enää yhtään mitä mies puhuu. Nyt alkuviikosta sanoi puhelimessa että ei halua minua menettää mutta siitä parin päivän päästä puhui että kyllä hän on päättänyt että haluaa eron.
Miehen tärkein tuki , hänen veljensä kuoli äkillisesti sydänkohtaukseen helmikuussa-09 ja hän puhui siitä kuinka ei pääse veljensä kuolemasta yli . Yhtä pahaolo nyt kuin sillloin kun veli kuoli. On miettinyt maasta muuttoa kaiken uudelleen aloittamista.
Olen miettinyt tätä asiaa niin paljon. Mietin, että miksi tuntuu että vain MINÄ olen se este hänen onnellisuudelle? Miksi minusta eroaminen tekee hänen elämästään yhtään helpompaa? eihän hän voi ajatuksiaan karkuun juosta. Työtä tekee kuin hullu. Kuulemma se helpottaa kun ei tarvitse miettiä asioita kun paahtaa vaan duunia.
Tuntuu kuin tämä raskaus olisi ollut hänelle se viimeinen niitti ja mietinkin ,että jos en olisi tullut raskaaksi olisiko hän puhunut erosta. Kuulemma olisi mutta sitähän en koskaan saa tietää.
Hän on tällähetkellä vielä kotona. Olemme kuin emme olisikaan. Näytämme että kaikki on normaalia mutta eihän tämä ikinä enää palaa siihen mitä ennen oli. Enkä rehellisesti enää tiedä haluanko ko.miestä enää eläämäni. Miestä joka on niin raukka että haluaa sille sekunnilla avioeron kun vaimo on raskaana vuosien jälkeen. Eihän tässä ole mitään järkeä.
ja mikä pahinta kaikesta huolimatta edelleen rakastan niin että kipeää tekee:( ja nämä raskaushormonit eivät mieltä ainakaan saa paremmaksi:(
Tämä on nyt tällähetkellä minun tilanteeni enkä todellakaan tiedä miten kaikki menee vai meneekö mitenkään.
Jos sanotaan että itku ei tee hyvää lapselle niin tällä lapsella on sitä itkua riittänyt.
En osaa iloita tästä raskaudesta, elän kuin sumussa kun tuntuu, että missään ei ole enää mitään järkeä.
Eihän tämä varmasti tänne saitille kuulu koko homma mutta oli jotenkin pakko avatua kun tuntuu, että kukaan ymmärrä miten pahalta minusta nyt tuntuu. Jo tämä raskaus tekee pahoinvoivaksi ja itkuiseksi niin sitten kun päälle vielä kaadetaan tämä paska niin ..siinä on soppa valmis.
Voi, olkaa te onnellisia joilla on rakas aviomies tukena tässä niin ihanassa raskaus ajassa.
Itsekin kuvittelin ,miten onnellisia olemme kun tulin raskaaksi mutta väärin meni.Niin kovin väärin.