Kuka kukin onkaan?

Ups, oli tullut virhe- kysymyksessä on siis 2. raskaus, mutta yhtään lasta ei vielä ole, sillä 1. raskaus meni kesken. Toivottavasti tämä kyytiläinen pysyisi mukana loppuun saakka..

ALKUPERÄINEN: Lune

Ups, oli tullut virhe- kysymyksessä on siis 2. raskaus, mutta yhtään lasta ei vielä ole, sillä 1. raskaus meni kesken. Toivottavasti tämä kyytiläinen pysyisi mukana loppuun saakka..

Oih, Lune! Tämä oli ihan mun moka, oon pahoillani! Korjaan asian pikimmiten...

Täälläpä on paljon esikoistaan odottavaa, jännää [:)] Itse odotan siis toista lasta. Mulla on niskaturvotus ultra 12.4 (siis ikuisuuden päästä) En oo ollu varhaisultrassa, joten siksi odotan sitä niin innolla että oikeesti näkee pikkuisen. Tai kyllä hän sitä odottais vaik oliskin ollu varhaisultrassa mut kuitenkin. Saa nähdä muuttuuko LA kun mulla oli niin epäsäännölliset kuukautiset. Oli siis vähän vaikee laskee.... Kun imetin esikoita 1v. 6kk niin ei ehtiny tulee kun 2 kuukautiset ylipäätänsä. [:D]

Täällä olis Oulun suunnalta 2. lastaan odottava mamma. LA 15.11 ja eiköhän tuo vauva OYS:issä napsasta massusta ulos! Itsellä ikää 31 vuotta.

Täällä ois lisättäväksi yks esikoistaan odottava. Ikää  27v. LA 3.11 ja sairaala KYS.
Kirjottelinkin jo aiemmin tuonne toivotaan ja marrasmurut foorumeille:)
Varhaisultrassa käyty ja nyt ootellaan ekaa neuvolakäyntiä, joka ens viikon tiistaina ja sit toivottavasti saa ajan sinne niskaturvotusultraankin.

heips!

Eka viesti tänne [:)]

MsMila 37v ensimmäinen lapsi, näillä näkymillä LA 19.11, ja sairaala KOKS

Hei!

Tulla tupsahdin tuolta Lokakuisista, kun LA vaihtui jo kolmannen kerran... No siis minä olen viikolla 8+5 ja ultrassakin on käyty jo kahdesti... Mutta siis tiedot olisi...

Ensikko87, LA 8.11, ikä 23v. esikoistamme tässä haudon, ja synnytyssairaalana Oulaskankaan aluesairaala ja

MOI!

Unelma toteutui ja ensimmäistä odotellaan. Ikää on 28v ja jos kaikki menee hyvin niin LA olisi 26.11.
Paikkana Seinäjoen keskussairaala.

-Ninne-

Takaisin