Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

Äitini oli 27 (täytti parin kk päästä 28), kun sai esikoisensa, eli minut. Itse nyt 25-vuotiaana raskaana ja mikäli kaikki menee hyvin, lokakuussa lapsen syntyessä tulen olemaan 26.
 
Äitini sai minut 24 vuotiaana ja olen toinen lapsi. :) Isosiskoni hän sai 21 vuotiaana kuten minäkin esikoiseni. :)
 
Oma äiti oli 21, kun sai minut ja itse olen 22v ja esikoista odotan yhdessä pari vuotta vanhemman aviomieheni kanssa. :)
 
Äitini oli 26 kun sai minut ja esikoisen eli siskoni sai 20vuotiaana. Ja nyt itse saan lapsen 20v. Siskoni sai ensinmäisen lapsen 19v :)
 
minun äitini oli 19 kun sai minut ja olen keskimmäinen. Vanhemman sisarukseni kanssa on vuosi ikäeroa, eli oli 18 hänet saadessaan.Nuorimmaisen sisarukseni saadessaan oli 28 :).Itse sain esikoiseni kun olin 19 :)
 
Äitini oli 32 syntyessäni. Olen esikoinen. Veljeni on minua kolme vuotta nuorempi. :)

Itse ehdin saada esikoiset ennen kuin täytän 27.
 
Äiti oli 25 saadessaan minut (isä oli täyttänyt pari päivää ennen 31), täytti pari viikkoa sen jälkeen 26. Isoveljeni on minua neljä vuotta vanhempi. Pikkuveli ilmoitti tulostaan kun äiti vielä imetti minua (potkaisi mokoma kierukan pois paikoiltaan :wink , itepäinen on edelleenkin).
 
Miun äiti täytti noin 2,5kk päästä 20 vuotta, ko sai miut. Ja mie olen esikoinen.
(Pikkusisko sai oman esikoisensa 8 päivää ennen omia 21-vuotis synttäreitään.)
Ite saan esikoisen nyt kesällä ja laskettu aika on muutama päivä yli 2kk ennen 30-vuotis syntymäpäivääni. :P
 
Äiti oli 24 ja minä olin 25, täytin 26 pari viikkoa myöhemmin. Hassua, tämä sai minut miettimään että millainenkohan oma äiti oli 24-vuotiaana....
 
Äitini oli 32v saadessaan mut ja 28v saadessaan isoveljeni. Itse olen 34v syksyllä kun oma esikko syntyy :)
 
Äitini oli 24 saadessaan esikoisen (veljeni) ja 27 saadessaan minut, itse olen 22 kun esikoiseni syntyy :)
 
Äitini täytti 35v. vähän syntymäni jälkeen ja olen esikoinen. Ainut siskoni syntyi äidin ollessa 40v.

Itse täytin esikoiseni syntymävuonna 23v., seuraavan syntymävuonna 25v. ja kolmas syntyi kun täytin 35v. Uusin ois tulossa 38v. syntymäpäiväni aikoihin.
 
Mun äiti sai mut kuutautta myöhemmin ku oli täyttäny 18 vuotta ja olen esikoinen. Nyt odotan 32 vuotiaana esikoista itse ja olen ihan tyytyväinen ajankohtaan.
 
Äitini oli 21 vuotias saadessaan minut, esikoisen. Itse olen 23 vuotias, kun LA lähestyy!
Äiti monesti päivitellyt "kun olet vielä niin nuori". Pitää muistutella hänen omaa ikäänsä mut saadessaan :D Ja olin ymmärtääkseni ihan suunniteltu lapsi.
 
Äiti oli kuukautta aikasemmin täyttänyt 20 vuotta kun synnyin ja mulla on kans kuukautta ennen laskettua aikaa synttärit ja täytän 20 :)
 
Äitini oli 22, kun sai minut ja 19, kun sai esikoisesnsa. Itse aloin odottaa esikoistani 19- vuotiaana, ja nyt 29- vuotiaana odotan iltatähteämme
 
Takaisin
Top