Kuinka nopeasti raskaaksi pillereiden lopetettua?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heenn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pillereitä olen syönyt 15 -vuotiaasta eli noin 11 vuotta... Nyt mulla oli ehkäisykapseli yli vuoden, jonka poistin kesäkuussa 2012. Söin sen jälkeen kuukauden pillereitä ja lopetin ne heinäkuun lopulla. Käytimme kondomia ensimmäisiin luonnollisiin kuukautisiin saakka. 18.8 alkoi ko. kuukautiset... 21.9 tein vahvan plussan. Raskaus alkanut tod. näk. hääyönämme 25.8. Että ei ehtinyt paljon kissaa sanoa... Ihmeellistä on elämä.

nopeasti, lopetin pillerit 2kk sitten ja nyt olen raskaana viikolla 4+5. :) Ihanan nopeasti siis. Edellisellä kerralla taisi mennä kuukausi pidempään, mut ei kauaa siis silloinkaan, vaikka olikin syönyt sillä kertaa pillereitä kymmenkunta vuotta..

Lopetin pillerit viime vuoden helmikuussa ja kolme päivää sitten plussasin eli n. 11 kk meni. Söin pillereitä vähän reilun viis vuotta, viimeisimpänä Mini Pill merkkisiä noin pari vuotta.

Olin varautunut pitkäänkin yrittämiseen, mutta vain yhden kuukautiset ennättivät tulla pillereiden lopettamisen jälkeen, kun testi jo näytti plussaa! :)

Pillereitä olen syönyt reilun 10v, joten ei näyttänyt olevan mitään merkitystä.

2 kiertoa ja sitten nappasi. Olen kyllä miettinyt että olisi saattanut tulla aikaisemminkin kun ei heti "täysillä" yritetty :D

Olin syönyt jo jonnin aikaa Cerazettea, jonka aikana kierto heitteli kaikkea 23-55pv välillä.
Heitin pois syömisen 15.4, vikat menkat tuli kesäkuun puolessa välissä ja plussattiin heinäkuun alussa 2012. Laskettu aika nyt 24.3.2013.

Takaisin