Kuinka nopeasti raskaaksi pillereiden lopetettua?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heenn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeps. Itse lopetin pillerit maaliskuun puolivälissä eikä ainankaan vielä ole tärpännyt...jostain luin että joillakin saattanut mennä jopa vuosi pillereiden lopetettua että tärppää?

Mä olin syöny pillereitä TODELLA kauan (yläasteelta saakka, ja nyt siis oon 30vee :D ), kunnes lopetin ne aika lailla tarkalleen vuosi sitte, ja lokakuus on saanu nyt mahassa möyrivä tyyppi alkunsa. Olin kyllä varautunu paljo pidempään yritysaikaan, mutta näin tällä kertaa! :)

Söin Yasminia melkein 8v, lopetin pillerit elokuun lopulla 2011 ja syyskuussa jo totesin olevani raskaana. Ylihuomenna, eli 1.6. laskettu aika!

Itse söin Mercilonia 13 vuotta putkeen ja lopetin ne syyskuussa 2010. Joulukuussa 2010 olin jo raskaana ja nyt tuossa lattialla ryömii ihana pikkumies. <3

Söin ensin noin 5 vuotta Melianea ja piti vaihtaa Cerazetteen, jota söin myös noin 5 vuotta. Viime syyskuussa lopetin liuskan kesken ja ilmeisesti raskauduin heti: ei tullut "tyhjennysvuotoa", "kuukautiset" oli tosi niukat (joitakin oireita raskaudesta ilmeni jo ennen niitä) ja seuraavassa kierrossa äärettömän vahva plussa samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se oli kuitenkin tuulimuna ja lääkkeellisellä keskeytyksellä jouluna poistettiin. Siitä asti ollaan yritelty ihan säännöllisesti eikä ole vielä tärpännyt, jos tässä kierrossa ei olla onnistuttu.

Olen (vielä) 30v ensikertalainen, joten ei enää ihan parhaassa iässä muutenkaan...

Mä söin pillereitä noin 16 vuotta, eli puolet elämästäni... Viimeiset reilu 10 vuotta Yasminia. Lopetin syyskuussa 2011 ja raskaaksi tulin maaliskuussa 2012 :).

Heippa!

Itse olen syönyt 9.luokalta asti, eli alotin joskus vuonna 2005. Ja lopetin nyt helmikuun lopussa 2012. Eli olen syönyt sen 7 vuotta. Annoimme ensin luonnollisten kuukautisten tulla pillereiden lopettamisen jälkeen jolloin käytimme kondomia. Tämän jälkeen kun viimeiset kuukautiset alkoivat 25.2.2012 aloimme ilman ehkäisyä harrastamaan seksiä ja heti ekasta tärppäsi, vaikkemme oikeestaan ajatellut mitään, koska ovulaatio on jne. Ajattelimme vaan, että tehdään silloin kun siltä tuntuu ja katsotaan kauan menee... No eipä mennyt kauaa.. Hyvä näin tietysti :-)

Hei, Itse Cerazette minipillereitä söin 3,5 vuotta. Pillerit lopetin viime vuoden marraskuun lopulla ja raskaana olin jo joulukuun lopulla. Valitettavasti tämä raskaus päättyi keskenmenoon rv 12+2. Eli siis nopeastikin voi tulla raskaaksi, mutta tämäkin on niin yksilöllistä ettei yhtä oikeaa vastausta voi sanoa :) Tsemppiä sinne mahdolliseen yritykseen!

Lopetin pillerit viime vuoden kesä-heinäkuun vaihteessa ja tämän vuoden helmi-maaliskuussa tulin raskaaksi :) Eli noin 8 kk.

Söin Diane Nova merkkisiä pillereitä n. 6 vuotta. Lopetin ne lokakuussa 2011 ja raskauduin ensimmäisen kerran jo joulukuussa 2011. Raskaus päättyi kesken heti alussa rv 5+. Nyt Porskutellaan taas uudelleen raskaana 16:nellatoista viikolla . Raskaus saanut alkunsa siis jo helmikuussa 2012. Ja esikoista odotellaan.

Itse olen syönyt erilaisia pillereitä 16-vuotiaasta asti (nyt 24v) ja viimeisimpänä käytin ehkäisyrengasta joka nyt aikalailla sama asia kuin pillerit. 
Jätimme miehen kanssa renkaan pois sillä periaatteella että mitään ei yritetä mutta vauva saa tulla jos niin on tarkoitettu ja heti ensimmäisestä kierrosta tämä rakas myllertäjä sitten sai alkunsa! Nyt rv 18+5 :)

Söin Harmonet-merkkisiä pillereitä n. 3-4 vuotta, lopetin pillerit ja tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi, ei siis tullut luomumenkkoja edes väliin. 26.3. tuli tyhjennysvuoto ja testin tein 24.4. ja plussaa näytti. Tiesin kyllä jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, että olen raskaana jat teinkin pari testiä ennen 24.4., mutta eihän ne mitään näyttäneet kun oli niin aikaista vielä (4+1).

Ekalla kertaa puoli vuotta, toisella kertaa tulin raskaaksi toisesta kierrosta ja nyt kolmannella kerralla, pillerit lopetin syyskuun alussa ja nyt vasta plussasin. Nyt kevätpuolella olen syönyt 4 terolutkuuria, koska kuukautiset olivat aivan sekaisin enkä ovuloinut ollenkaan. Koskaan en enää pillereitä aloita, sen verran olen kauhun saanut sivuvaikutuksista mitä voivat aiheuttaa!!

Takaisin