Kuinka löysit foorumille?

Keskustelun 'Lokakuiset 2021' aloitti Bella Swan, 13 tammi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. k3ttu Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Etsin jonkinlaista vertaistukipaikkaa ja päädyin tänne. En halua lähimmille vielä kertoa, eikä taida olla samoissa tilanteissa juuri ketään - ellei tietty muillakin ole salailuvaihe vielä

Toivottavasti täällä yleisellä puolella riittää juttukavereita, salaiselle puolelle tarvii odottaa vielä sen neljä viikkoa, kun vasta tänne foorumille liityin. :happy8
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. riinastiina Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Googletin kun alettiin yrittämään koska kaipasin vertaistukea
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Diunonyymi Aloittelija Lokakuiset 2021

Etsin oikeastaan jotain Facebook-ryhmiä, mutta en osannut ihan oikeita hakusanoja, niin päädyin sitten näkemään jonkun postauksen, missä oli linkki tänne sivulle. Ekaa kertaa siis pyörimässä täällä tänään. :)
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Tervetuloa kaikille uusillekin, aina kiva kun löytyy niitäkin jotka ei foorumilla ennen oo pyörineet. :welcome Itsekin löysin tänne esikoisesta plussaamisen jälkeen joskus ja onneksi löysin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Isabelle Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Löysin foorumin esikoista odottaessani. En kyllä muista, miten silloin tänne päädyin, varmaan etsin jotain tietoa ja tulin jonkun linkin kautta.
  6. Ylva Aloittelija Lokakuiset 2021

Google ohjasi hakusanalla "lokakuiset 2021". Tämän hakusanan kirjoitin ruutuun kun testiin pärähti torstaina kaksi viivaa. Viime raskaudesta aikaa jo 10 vuotta, joten olen ennättänyt tässä välissä vieraantua näistä foorumeista täysin.
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Marinel Aloittelija Lokakuiset 2021

Etsin facessa lokakuisten ryhmää ja sen jälkeen sainkin mainoksen tästä foorumista.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Meri-Laura Aloittelija Lokakuiset 2021

Foorumin löysin jo ekan raskauden aikana raskauteen liittyviä asioita Googlatessa. En tosin silloin vielä saanut aikaiseksi tehdä nimimerkkiä, toisin kuin nyt.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Sannis92 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Lapsi oli ollut jo jonkin aikaa haaveissa, ja etsin vertaistukea vauvakuumeilulle kun aloitimme yrityksen puolisoni kanssa. Ei ole oikein ystäviä samassa tilanteessa itselläni niin tämä foorumi on ollut hyvä vertaistuki :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Mörköli Aloittelija Lokakuiset 2021

Googlen kautta päädyin raskautta yrittäessä lukemaan tuota kuumeilupuolta ja sieltä sitten olen hiljalleen siirtynyt tänne :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Chimichanga Peruskäyttäjä

Edellisen raskauden aikana googlettelin infoa ja löysin tämän loistavan paikan!
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. ronsu Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021 Syysmammat 2018

Esikoisen aikaan tänne löysin ja oli kyllä ihana saada vertaistukea varsinkin odotusaikana kun ei viitsinyt kavereille ihan kokoaikaa höpöttää vauva jutuista.
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu