Kuinka löysit foorumille?

Keskustelun 'Lokakuiset 2021' aloitti Bella Swan, 13 tammi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Hei lokakuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
  2. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Esikoisen plussauksen jälkeen löysin foorumin ja lasketun ajan ryhmän, josta tuli tosi tärkeä vertaistuki koko raskauden ja vauva-arjen ajalle. Aikanaan muistan siskoni olleen vastaavassa ryhmässä, josta myös sai paljon ystäviä ja tukea, joten sitä kautta tiesin etsiä ryhmää :) nyt on ollut jo kuumeilun aikana mukava seurailla muiden kuumeilijoiden fiiliksiä!
  3. Vaapukka Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Tokan raskauden aikana löysin ja liityin 2015 ryhmään. Ja oli kyllä kiva porukka silloin. Hauskaa, että nykyäänkin poksutaan niinku viis kuus vuotta sitten jo :D haha. Tämä foorumi on antanu paljon. Vertaistuki ja muu höpötys teidän kanssa on aivan mahtavaa! Ja se korostuu vielä entisestään nyt korona-aikana, kun ei muutenkaan oikeen saa tavata ihmisiä. Kiitos kaikille, ootte ihania :) :Heartred
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  4. Grin Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Olin ladannut jo Vau appin, mutten tiennyt tästä foorumista. Googletin hakusanaa ”lokakuiset 2021”, kun olen kuullut raskaanaolevien puhuvan vastaavista odottajaryhmistä :dummy1:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Rinttastiina Ihastunut foorumiin Lokakuiset 2021

Löysin foorumin esikoisen yritys-aikana. Vuoden verran vauvaa tahkottiin enkä tiedä olisinko pysynyt järjissäni ilman foorumilta saatua vertaistukea. Anonyymina nimimerkin takaa on kiva kirjoitella yritys-aikana ja raskauden alussa, kun ei vielä kaikille halua paljastaa mutta vertaistuki on sitäki tarpeellisempaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Tää on kyllä todella hyvä vertaistuki, samaa mieltä! En oo halunnu raskauksista puhua kovin aikaisin eikä kaveripiirissä esikoisen aikaan ollut oikein samassa tilanteessa olleita tai olevia, niin täältä sai kyllä paljon tukea ja neuvoja! Sama vauvan kanssa. Yrityksestäkään ei tiennyt kuin yksi kaveri, niin täällä sai piinailla hyvin muiden kanssa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Kaiq Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Löysin tämän siksi, että melkein kaikilla jakaantuneilla kavereilla on aina kuvissa joku häsä tyyliin #lokakuiset. Kun lopetin pillerit, halusin tulla itsekin tutkailemaan, mistä on kyse. Ja nyt oon addikti :hilarious:
    • Hauska Hauska x 1
  8. Ellem Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Olen hengaillut täällä aiempienkin raskauksien aikana ja saanut korvaamatonta vertaistukea :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Siru1 Aloittelija Lokakuiset 2021

Täällä onnoltu vuodesta 2017, nyt vasta tosin vähän aktiivisempana. :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Grin Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

no just tämä sama! :dance011
  11. Ninni22 Ei muuta elämää Lokakuiset 2021 Maaliskuunmammat 2016

Täällä vuodesta 2015 hyvin aktiivisesti ensin vauvakuume puolella ja sitten maaliskuisissa 2016 :)
  12. Iinamarika Aloittelija

Tiesin ennestään että kaikille kuukausille on omat ryhmänsä... Pitkään mietin että mikähän mahtaa olla se ryhmä johon pääsen mukaan.. Foorumista minulla ei ole aikaisempaa kokemusta.. Tää on sellanen asia josta haluan päästä juttelemaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa varsinkin enen kuin raskaudesta tulee julkista..
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. Mussoliini Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Esikoisen aikana jo täällä foorumilla tuli pyörittyä, eli siis 2013-14. En kyllä muista kuinka tänne silloin löysin. Kakkosen kohdalla piti heti myös liittyä omaan lasketun ajan ryhmään ja samoin tän kolmosen :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  14. Kenguemo Peruskäyttäjä Lokakuun äidit 2019

Googlen kautta ennen edellistä raskautta vuonna 2019.
  15. Rotokastinen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Googlella taisin tupsahtaa edellisen raskauden aikana.
  16. rosemaria Aloittelija Lokakuiset 2021

Googletin tänään "lokakuiset 2021" ekan ultran jälkeen ja lasketun ajan valmistuessa lokakuun alkuun, ja tämä tuli vastaan.
    Onneksi löytyi. :love017
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Pampu Uusi käyttäjä

Googlen kautta minäkin löysin tänne. Kiva keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa :happy7
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  18. Viirivehka Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021 Elomammat 2017

Olin täällä odottaessani esikoistani.
  19. Sopuli30 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

esikoisen aikaan lueskelin forumia, mutta nyt uskaltauduin itsekin mukaan.
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Elly_ Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Ite ahmin kaikkia vauva-artikkeleita, kun jätin ehkäisyn pois, joten kaikki vau.fi ja kaksplussan jutut tuli luettua. Ja jotenkin siinä tohinassa ekyi tänne foorumin puolelle vauvakuumeilemaan. Toki olin pitkään vain sivustaseuraaja ennen kuin rohkaistuin itse kirjoittelemaan.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu