Kuinka löysit foorumille?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Hei lokakuiset!

Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. :)
 
Esikoisen plussauksen jälkeen löysin foorumin ja lasketun ajan ryhmän, josta tuli tosi tärkeä vertaistuki koko raskauden ja vauva-arjen ajalle. Aikanaan muistan siskoni olleen vastaavassa ryhmässä, josta myös sai paljon ystäviä ja tukea, joten sitä kautta tiesin etsiä ryhmää :) nyt on ollut jo kuumeilun aikana mukava seurailla muiden kuumeilijoiden fiiliksiä!
 
Tokan raskauden aikana löysin ja liityin 2015 ryhmään. Ja oli kyllä kiva porukka silloin. Hauskaa, että nykyäänkin poksutaan niinku viis kuus vuotta sitten jo :D haha. Tämä foorumi on antanu paljon. Vertaistuki ja muu höpötys teidän kanssa on aivan mahtavaa! Ja se korostuu vielä entisestään nyt korona-aikana, kun ei muutenkaan oikeen saa tavata ihmisiä. Kiitos kaikille, ootte ihania :) :Heartred
 
Olin ladannut jo Vau appin, mutten tiennyt tästä foorumista. Googletin hakusanaa ”lokakuiset 2021”, kun olen kuullut raskaanaolevien puhuvan vastaavista odottajaryhmistä :dummy1:
 
Löysin foorumin esikoisen yritys-aikana. Vuoden verran vauvaa tahkottiin enkä tiedä olisinko pysynyt järjissäni ilman foorumilta saatua vertaistukea. Anonyymina nimimerkin takaa on kiva kirjoitella yritys-aikana ja raskauden alussa, kun ei vielä kaikille halua paljastaa mutta vertaistuki on sitäki tarpeellisempaa.
 
Löysin foorumin esikoisen yritys-aikana. Vuoden verran vauvaa tahkottiin enkä tiedä olisinko pysynyt järjissäni ilman foorumilta saatua vertaistukea. Anonyymina nimimerkin takaa on kiva kirjoitella yritys-aikana ja raskauden alussa, kun ei vielä kaikille halua paljastaa mutta vertaistuki on sitäki tarpeellisempaa.

Tää on kyllä todella hyvä vertaistuki, samaa mieltä! En oo halunnu raskauksista puhua kovin aikaisin eikä kaveripiirissä esikoisen aikaan ollut oikein samassa tilanteessa olleita tai olevia, niin täältä sai kyllä paljon tukea ja neuvoja! Sama vauvan kanssa. Yrityksestäkään ei tiennyt kuin yksi kaveri, niin täällä sai piinailla hyvin muiden kanssa :)
 
Löysin tämän siksi, että melkein kaikilla jakaantuneilla kavereilla on aina kuvissa joku häsä tyyliin #lokakuiset. Kun lopetin pillerit, halusin tulla itsekin tutkailemaan, mistä on kyse. Ja nyt oon addikti :hilarious:
 
Löysin tämän siksi, että melkein kaikilla jakaantuneilla kavereilla on aina kuvissa joku häsä tyyliin #lokakuiset. Kun lopetin pillerit, halusin tulla itsekin tutkailemaan, mistä on kyse. Ja nyt oon addikti :hilarious:

no just tämä sama! :dance011
 
Täällä vuodesta 2015 hyvin aktiivisesti ensin vauvakuume puolella ja sitten maaliskuisissa 2016 :)
 
Tiesin ennestään että kaikille kuukausille on omat ryhmänsä... Pitkään mietin että mikähän mahtaa olla se ryhmä johon pääsen mukaan.. Foorumista minulla ei ole aikaisempaa kokemusta.. Tää on sellanen asia josta haluan päästä juttelemaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa varsinkin enen kuin raskaudesta tulee julkista..
 
Esikoisen aikana jo täällä foorumilla tuli pyörittyä, eli siis 2013-14. En kyllä muista kuinka tänne silloin löysin. Kakkosen kohdalla piti heti myös liittyä omaan lasketun ajan ryhmään ja samoin tän kolmosen :grin
 
Googlen kautta ennen edellistä raskautta vuonna 2019.
 
Googlen kautta minäkin löysin tänne. Kiva keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa :happy7
 
Ite ahmin kaikkia vauva-artikkeleita, kun jätin ehkäisyn pois, joten kaikki vau.fi ja kaksplussan jutut tuli luettua. Ja jotenkin siinä tohinassa ekyi tänne foorumin puolelle vauvakuumeilemaan. Toki olin pitkään vain sivustaseuraaja ennen kuin rohkaistuin itse kirjoittelemaan.
 
Takaisin
Top