Kuinka kauan teidän edelliset raskaudet on kestäneet?

Tyttö synty 40+1. Oli vaan vähän hämäävää ku asuttiin Riksussa ku tulin raskaaks ja ne sano, että la olis 16.6 ja täällä Hyvinkäällä 15.6. Olivat Riihimäellä oikeessa :D
 
Eka tyttö syntyi 41+2 ja toinen 41+5 eli eivät oo kiirettä pitäneet. Varmaan sama kaava nytkin.. La 10.2 on siis vain päivämäärä mitä ennen ei missään nimessä ala tapahtumaan mitään.. :)
 
Esikko joutui syntymään rv 34 rankan raskausmyrkytyksen takia,kuopus syntyi rv 39+1 ja ei ois yksiöstään halunnu poies ku sectiossa syntyi niin veti lapsivettä keuhkoihin kun säikähti syntymäänsä.
 
Öö. 12 päivää etuajassa tuli esikoinen. Miten mä en enää osaa lsskea, paljon se sit oli viikoissa... nopeeta tulikin, nyt pitää varmaan lähteä sairaalaan ekasta tuntemuksesta, jos tää essksus kestää.
 
Esikoinen syntyi tv 41+5 :) lähti käyntiin illalla klo 11, kun aamulla oltaisiin käynnistetty.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä esikoinen (poika) syntyi 39+2, synnytys kesti kaikenkaikkiaan 42h ja kuopus (tyttö) syntyi 39+4 ja synnytys kesti kaikenkaikkiaan reilut 3h. Mahdoton ero ja tyttö tuli täysin luomuna :) Nyt jännäilläänki että mihin sitä ehtii menee synnyttämään kun VAS:si meni kiinni. Poriin ajais nopeempaa ku Tampereelle kun ei oo liikennevaloja vaikka tampere ehkä hiukan likempänä ois.. :D Matkaa sairaalaan piteni puolella, joten nyt n. 50-60km suuntaansa. Saas nähdä, olin siis tytöstä sairaalaan tultaessa jo reilut 9cm auki, synnytys oli nopea ja "helppo", sellaisen voisin ottaa tälläkertaakin ! Veikkaan että syntyy 39+5, jossei sitte aleta käynnisteleen kun tyttö tosiaan syntyi niin nopeaa ja matkaa sairaalaan on..
 
Poika 40+0 ja 7 tuntia, tyttö 38+0 4,5 tuntia, poika 42+0 1,5 tuntia ja nuorin poika 40+1 ja 11 tuntia! Eli paljon lapsia ja kaikki tulleet miten sattuu :)
 
Mistä kohtaa sitä synnytyksen kestoo ruvetaan laskemaan? Ekoista suppareista/veden menosta vai siitä ku ollaan sairaalassa?
 
8sepe9, ainaki mulle on sanottu että kesto katsotaan siitä kun supistukset on säännölliset :)
 
Kesto katsotaan supistusten säännöllistymisestä tai vesien menosta.
Mun eka synnytys kesti 22h, toinen reilut 7h ja kolmannelle toivoisin samaa luokkaa kuin kakkoselle, jotta ehditään sairaalaan ennen pahoja kipuja. Ajomatka kun on sairaalaan 2h.
 
Ensimmäinen tyttö 40+1 kesti 9t30min. Toinen tyttö 37+5 ja kesti 9t10min. Kolmas tyttö 37+6 (lääkärin mukaan, mun mukaan 39+4) ja kesti 2t20min
Tossa viimesessä meillä tosiaan oli lääkärin kans hirvee erimielisyys tosta LA:sta. Mä kun tiesin et millon on alkunsa saanu ja toinen ei vaan uskonu mua :) No mä menin kuitenin koko ajan oman LA:n mukaan.
 
Esikoinen syntyi 39+5, noin neljässä tunnissa supistusten alkamisesta. En oikein usko, että tämäkään menee yliajalle ja toivottavasti ei myöskään synnytys kestä tuon kauempaa.
 
Takaisin
Top