Kuinka kauan teidän edelliset raskaudet on kestäneet?

Neljänäippä

Jostain jotain jo tietävä
Eli millä viikoilla on lapset syntyneet? :)

Meidän esikoinen syntyi tasan laskettuna päivänä 40+0. Toinen tuli 39+2 ja kolmas tuli 39+3. Tästä syystä oletan että mun synnytykset kaikki alkaa 40. raskausviikolla. Seuraavakin varmaan syntyy sitten tuolla kyseisellä viikolla. Syntyiskö se sit 39+4 kun on neljäs lapsi. :wink Tajusin vasta nyt ekan kerran että kakkosella on perässä kakkonen ja kolmosella kolmonen. :D
 
Eka synty 40+3 ja toinen 41+6 :) Syntymä aamuna olis ollu käynnistys :)
 
Meidän esikko syntyi 41+5. Samana päivänä ois ollut 2. yliaikaistarkastus. Kätilöä vähän nauratti, kun mä ponnistusten välissä rupesin kyselemään, et pitääkö aika käydä perumassa... :grin
 
Poika syntyi 41+1 ja tyttö 38+4 vaikka yrittikin jo 31+ ekaa kertaa ulos :)
 
Esikoinen synty 41+3 ja toinen 40+6, oletan siis ettei tämä kolmaskaan synny ennen aikojaan :wink
 
Esikoinen syntyi rv 37+1, toivottavasti tämä toinenkin pysyisi vähintään sinne asti sisäpuolella!:)
 
Tyttö syntyi 40+1 (meni vaan 29min yli ajan) synnytys alkoi laskettuna aikana joskus kolmen aikaan yöllä. :)
 
Mulla syntyvät 41+6 ja 41+4 eikä siis kolmaskaan varmaan tule ainakaan etuajassa.

Esikon kans kävin yliaikakontrollissa, ajettiin 140km kotiin ja käännyttiin takasin, meinasivat vielä illalla laittaa takasin kotiin, mutta koska käynnistys ois ollu seuraavana päivänä ja ajomatkaa on paljon, ottivat saliin kun kuitenkin supisteli vähän. Yön aikaan alko tosi hitaasti tapahtua ja seuraavana iltana klo 23 jälkeen synty esikko.
Kakkonen irrotti limatulpan juuri ennen lähtöä yliaikakontrolliin ja perille päästyä käyrillä alko supistella tosi kipeesti ja samana iltana synty kakkonen.

Veikkaan että ainakin sen viikon menee nytkin yli, tarkkaa laskettua aikaa ei siis kerrota tai valehdellaan suoraan yli sen 2vko ni ei tartte kuunnella jokojoko-kyselyitä :wink
 
Takaisin
Top