Kotidoppler

Ajattelin ensin etten hankkis ollenkaan doppleria. Nyt teidän kommentteja lukiessa alkoi mietityttää josko sittenkin. :)

Mitenhän noissa erottaa kahdet sydän äänet? Varmaan aika haastavaa.
 
Kannattaa hankkia näytöllinen. Itsellä Unborn heart ja sen kun liittää omaan älypuhelimeen näkee sykkeen ja saa tallennettua jos haluaa. Itse hankin jo useampi viikko sitten eikä äänen perusteella olis tullut hommasta yhtään mitään. Mutta sykkeen lukeman kun näki heti, niin tiesi että kaikki hyvin ja syke on löytynyt sen jälkeen joka kerta ja helposti. Ei tarvii arvuutella äänien kanssa :D
 
Oo onpa menny hienoksi kun pystyy puhelimeenkin tallentaa :D
Mun pää taitaa elää jossain vähemmän kehittyneessä ajatuksessa, kun toi tuntuu niin utopiselta. Hah!

Kiitti suosituksesta. Parempi ostaa niiden perusteella kuin ihan summassa :)
 
En nyt tiedä vastattiinko mulle, mutta itseltäni ainakin lonkkavaltimot on niin helposti löydettävissä, sormilla vaikka pulssin tunnustelee niin tietää missä se menee, joten itse ainakin ihan varma mitä oon kuunnellu :p
 
Kyllä, meinaan hankkia dopplerin. Esikoisesta oli käytössä ja sen verran mielenrauhaa toi, että meinaan nytkin hankkia. Kunhan viikkoja tässä tulee lisää, niin kuuluukin sitten jotain :)
 
Kyllä se vaan mukavaa mielenrauhaa tuo :) En ole kyllä katunut dopplerin hankintaa, ei vain passaa säikähtää mikäli ei aina osu syke kohdalle :)
 
En oo ollu hirveen aktiivinen täällä, mutta pikkuhiljaa alkaa uskaltaa innostua kun viikot jo 10+3 ja nt-ultraan enää reilu viikko :) ajattelin eka etten tilaa koko doppleria mutta kätilökaveri sai innostettua ja tilasin pari päivää sitten sykenäytöllisen. Tänään tuli jo postiin ja meinasin kyllä illalla kokeilla vaikka tiiän ettei välttämättä kuulukaan mitään :)
 
Onks kellään linkkiä sellaseen näytölliseen mistä ois tilannu? :) hirmusesti tekis miel hankkia :Heartred
 
Tämä itselläni ja löytyi 8+1 vai 9+1 muistaakseni ekan kerran ja joka kerta sen jälkeen löytyny , ja oon kuunnellu parin kolmen päovän välein nyt ennen np ultaa :'D ja tuli kahdessa päivässä!
 
Juuri luin aamun lehdestä että täällä Ruotsissa Säteilyturvakeskus varoittaa kotidopplereista ja niitä ei todellakaan suositella käytettävän. :wideyed:
Halusin vaan infota teitä jotka käytätte.
 
Juuri luin aamun lehdestä että täällä Ruotsissa Säteilyturvakeskus varoittaa kotidopplereista ja niitä ei todellakaan suositella käytettävän. :wideyed:
Halusin vaan infota teitä jotka käytätte.
Löytyykö tämä uutinen netistä jostain vai lukiko pelkästään lehdessä?
 
Mites sitten ne jotka käy ihan solkenaan ultrattavana moninkertasesti tehokkaammilla laitteilla jossain sairaalassa? Lukiko siinä mitään onko ultraus ylipäänsä siis sikiövaarallista? Mikä sen vaaran aiheuttaa?
 
Takaisin
Top