Kotidoppler

Äänet kuuluu nykyään tosi hyvin. Ei tartte kauaa etsiä ja myös mulla on vauva viihtynyt nyt kohdun yläosassa... Istukkakin tuntuu alhaalla tosi selkeästi kädellä... Ja äänet tietty kuuluu. Me kans ollaan esikoisen kans muutaman kerran kuunneltu nyt kotona ääniä kun hän oli viime neuvolakäynnillä mukana ja tykkäs sydänäänistä.. muisti vaan hokee että minun ei tarvi ... Minun ei tarvi..äiti vaan menee... (hoitopöydälle siis)
 
Tänään tuli toi doppleri postissa (oli reipas toimitus!) ja sitte piti heti kokeilla. Ei kuulunut mitään kun pisti laitteen vatsalle ilman voidetta, mutta ku levitin vähän kosteusvoidetta masulle ni aika nopeesti kuulu sykkeet. :) Tosi reipas oli kyllä, kauhee sentään. Piti vielä varmuuden vuoks kuunnella iteltä et eihän menny sekasin, mut ihan erilaiset rytmit oli mulla ja sitte masuasukilla, eli kyllä se siellä on :dance018
 
Mitä doppleria suosittelette, joka olisi hinta-laatu -suhteelta hyvä? Tossa Unbornheartissa ilmeisesti saa sykkeen näkymään ihan lukuna näytölle, mikä on hyvä.
 
Kokeilin äskön taas tota unbornhearttia ja unohdin laittaa lentokonetilan päälle. Onkohan siitä jotain haittaa? En saanu sen jälkeen kuulumaan sydänääniä kuulokkeista, mutta näytöllä vilkku välilä 150 sykettä.
 
Käytii ostamassa tollanen doppleri JPD-100B merkkinen ja nyt kokeiltu pari kertaa. hyvin sykkeet kuuluu mutta näytöllä melkeen kokoajan 000 :eek: välillä sit siihe ilmestyy lukemat mut ihan hetkeks... onks normii?
 
iiikku, mulla sama doppleri ja näyttää myös 000. Välillä näkyy joku lukema, mutta luulen että laite ei pysty laskemaan sykettä, vaan se on vielä liian heikko ääni laitteelle. Omalla korvalla sykkeen kuulee heti, mutta laite ei rekisteröi sitä sydämensykkeeksi heikosta laadusta johtuen. Itsellä istukka etuseinässä, mikä osaltaan heikentää äänen laatua.
 
Asia selvä ! hyvä tietää ettei laitteessa vikaa :) itellä 13+6 ja just hyvin kuului sykkeet :) en sit tiiä missäpäin istukka on. mut hyvä tietää et normaalii on !! :)
 
Mistä päin mahaa teillä kuuluu sykkeet tällä hetkellä? Mulla viikkoja 14+3 ja oon yrittänyt etsiä sykettä kaikkialta navan ja häpyluun väliltä. Kaikenlaista ääntä sieltä kuuluu, mutta ei ne sykkeeltä kuulosta tai sitten ne on vaan niin vaimeita. Kokeilin kuunnella tänään justiin navan yläpuolelta ja siinä kuului selkeästi. Mutta aloin nyt epäileen oliko se oma syke, mulla on Angelsoundsin karvalakkimalli ja siinä ei näy mitään lukuja näytöllä ja en ehdi pysymään laskuissa perässä jos yritän laskea esim. lyönnit 10 sekunnin ajalta.
 
Mulla kuuluu häpykarvoituksen yläpuolella, suurinpiirtein lonkkaluiden korkeudella. Navan alapuolelta siis. Kuulostaa hevosen laukalta tai oman mieheni mukaan aivan kuin ysäribiisin alulta :laughing002
 
Itellä kuuluu tosta ihan alavatsasta aika keskeltä. Siinä ettimisessä menee vaa aikaa ja sit just tosi hitaasti liikutella sitä siinä vatsalla nii sit löytyny :) mut tosiaa jos oon vähänki nopeemmin sohinu sillä nii en oo löytäny paikkaa :D
mulla 14+1
 
Joo pitää huomenna tai maanantaina kokeilla taas uudestaan. Tänään loppu paristoki, ihan hyvä pitää vähän taukoa doppleroinnissa, alkaa vaan tuskastuttaa :banghead: ja luin vielä jostain, että kohtu on vasta rv 24 siinä navan kohdalla eli varmasti oli omat sydämenäänet mitä kuulin!
 
Itsellä kuuluu kans tuosta karvoituksen rajalta ja just sama laite kuin sulla Daisy. Viikkoja nyt 15+3 ja kuulunut tuosta samasta paikkasta jo reilun kuukauden. Kannattaa laittaa kunnon nokare sitä geeliä siihen doppleriin niin kuuluu tosi selkeästi.
 
Takaisin
Top