Kotidoppler

ituitu

Satasella mukana keskusteluissa
Mä nyt perustin ihan ketjun tästä kun en viitsi eri ketjuissa hehkuttaa, mut ai että mä rakastan tota vekotinta :Heartred
Tänään sain tulevalle isukille(jonka olin viimeeksi eilen lähettämässä sadaksi vuodeksi Grönlantiin tai ainakin kieltämässä koko lapsen tapaamisen IKINÄ, kiitos hormonit ja hänen hieman alkoholipainoitteinen vkl :D) tosiaan äänet kuuluviin. Laitettiin oikein mööpeli kaiuttimiin kiinni..
Kyllä toi vaan pelkoa ja stressiä lieventää kun kuulee että juna siellä vatsassa jyskyttää.

Sellainen asia vaan tuli mieleeni kun joskus olen lukenut keskusteluja kotidopplerien turvallisuudesta ja kannattaako niitä ylipäänsä käyttää vai vahingoittavatko ne sikiöitä, niin minkälaisia näkemyksiä muilla äideillä täällä on?
Itse en usko, että niitä voitaisiin vapaasti myydä jos jollain lailla vahingoittavat ja en minäkään tietenkään joka ilta sillä laitteella vaavaa hiillosta :)
 
Hui kamala ei mennyt kauaa, kun tämän luin niin vekotin tilaukseen! Olin jo unohtanut koko kotidopplerin. Mutta sillä saan ehkä varmistettua itselleni mielen rauhan tai todettua ikävät uutiset aiemmin :/ :) ♡En usko, että ne mitenkään sikiötä vahingoittaisi, eikai niitä saisi myydä näin vapaasti ja neuvolatkin näyttänyt sille peukkua!
 
Kotidoppleri odottaa postissa. :) Tosin voi olla et joudutaan hetki vielä odottamaan et saadaan syke kuulumaan. Tuote-esittelyssä luvattiin, että syke kuuluu viikolta 12 lähtien vasta.
Milloin olette saanut sykkeen kuulumaan?
 
Ai vitsit, oon aikaisemminkin lukenut dopplereista ja nyt tuntuu siltä, että mäkin joudun tällaisen vekottimen tilaamaan! :p Mistä olette omanne hankkineet?
 
Mä ostin tutulta käytettynä ton angelsoundsin 20 eurolla. Siinäkin lukee et kuuluu vasta 12 vkolla mutta tuhannet ohjeet plärättyäni ja niitä yhdistelemällä sain ekan kerran 9+2 kuulumaan :)
 
Täytyy varmaan hommata doppleri niin saa kotona kuunnella.. Isännän tuntien sen suhteen täytyy sitten hifistellä (onhan siinä elektroniikkaa..) :shy:
 
Lapa, mulla on tuo sama doppleri! Kiva kuulla sit sunkin kokemuksia. Mä luulen löytäneeni sydänäänet, sillä näytössä vilahteli lukemia 120-160, eli ei kai omiakaan voi olla. Junan jyskytystä en ole ainakaan varmasti bongannut, koska tosiaan toi lukema on näytöllä kerrallaan niin hetken aikaa. Jostain luin, että syke näkyy aiemmin kuin kuuluu.

Mulla on muuten kohtu taaksepäin. Vaikeuttanee asiaa.

Millaista geeliä käytätte? Ton laitteen mukana tuli niin pieni putkilo, jotta lisää olisi saatava pian jotain rasvaa.
 
Mä tulen kertoilemaan kokemuksia kun niitä on kertynyt. :) Millä viikolla sait sykkeen kuuluville?

Jossain mielestäni luki, että tavallinen kosteusvoide kävisi geelin sijasta. Mut jos haluaa ihan sitä geeliä niin ainakin kotitesti.fi sivustolta voi ostaa.
 
Meiltäkin löytyy tuo unbornheart, mutta vielä ei uskalla kokeilla. Ehkä sitten kun on ultrassa saanut vahvuuden sille, että siellä edes on joku. Mies sanoi ettei aio olla mukana kuunteluissa kuin ehkä kuukauden kuluttua aikaisintaan. :D Edellisessä yritettiin kuunnella, mutta se olikin sitten mennyt kesken, eikä tietysti saatu kuulumaan mitään.
 
mulla esikoisen aikaan hommattu vekotin. silloin sain kuulumaan, ööööö 8+??
nyt oon parina iltana koittanu, viimex tänään ja ei mitään. pakko vaan odotella. maanantaina ultraan, niin jokin varmistus asiaan tulee..
 
Unbornheartin sain viime sunnuntaina, jolloin oli rv 9+3. Uskon löytäneeni sykkeen heti silloin, joskin pienellä varauksella. En löytänyt mistään vastausta, että onko laite bongannut sikiön sykkeen silloinkin, kun lukema vain vilahtaa näytöllä.. Siitä olisi mukava kuulla teidän muiden käyttäjien kokemuksia.
 
Minulla on Angel Sound doppleri ja viikonloppuna yritin saada ääniä kuuluviin, mutta ei onnistunut. Maanantaina saatiin kuitenkin neuvolan laitteilla sykkeet kuuluviin, joten ei tämä kotilaite ole ehkä ihan niin tehokas kun neuvolan vehkeet. Ajattelin koittaa taas muutaman päivän päästä josko silloin jo onnistuisi. Käyttöaika tuolle kotidopplerille jäi meillä ainakin esikoisesta lyhyeksi, kun sen jälkeen kun liikkeet alkoivat tuntua niin jäi kyllä sykkeiden metsästys taka-alalle. Mutta tuo kyllä ihanaa turvaa siksi aikaa kunnes liikkeet alkavat tuntua.
 
Mä kokeilin kotidoppleria ekan kerran nyt, kun neuvolassa ei maanantaina saatu sydänääniä kuuluviin. Näytössä vilahteli vaikka mitä lukemia, mutta äänen perusteella ja näytössä 150-160 saatiin ehkäpä syke pari kertaa kuuluviin! Ei tuo nyt hirveästi mielenrauhaa tuonut, kun oireet tosiaan väheni pari päivää sitten ihan radikaalisti, mutta ehkä sitä jaksais odottaa niskaultraan sen parisen viikkoa ilman ylimääräistä paniikki-ultraa yksityiselle. Doppleri oli lainassa kyläilevältä kaverilta, joten en voi itse kokeilla milloin haluan.
 
Tänään meni doppler tilaukseen! Jo jännittää saanko mitään ääniä kuulumaan:think005 Olis kyllä erittäin kivaa jos saisi niin voisin lähettää miehelle yllätys-tiedoston kun hänkin on koko viikon reissussa :)
 
Tänään on 9+3 ja ekan kerran koitin löytää sykettä. Neuvolassa ultrattin 6+2 ja sillon ei vielä ollut havaittavissa. Laite on sellanen unbornheart verkkokauppa.comista
 
Sain dopplerin näkymään sykkeen kai? Ei se omanikaan voinut olla 158, mutta muuta ääntä en ole viellä saanut kuin sen viuh viuh äänen ..
 
Mulla näkyi syke ja enimmäkseen juuri tuo viuh viuh -ääni :) Kerran sain hieman erilaisen äänen kuuluviin mikä kuulosti enemmän sellaiselta sykkeeltä mitä tv-sarjoissa on :D
 
Takaisin
Top