Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just tänään kävin ar-ultrassa viikoilla 8+5 ja ei saatu ääniä kuuluun, vaikka näytöltä näkyikin vahvat sykkeet. Meinas ultraaja tähän, että ei vielä näin aikaisilla viikoilla välttis kuulu ja tuskin kannattaa ens viikon neuvolassakaan kokeilla, ettei turhaan huolestu. Nyt sit mietinki, että kannattaako edes hankkia koko laitetta, jos tulee vaan sitte ihan hysteeriseksi.. :nailbiting:

Miulla on doppleri, en muista minkä merkkinen. On nyt ystävällä lainassa, joka kyllä ei ite sitä tarvinnu, vaan veljen vaimo :D no heinäkuussa saan sen itelle, eikä kyllä ennen sitä tarvihtiskaan. Oon aiemmista saanu kuulumaan joskus rv 10.

Ostin tossa tovi sitten uuden dopplerin kun sain vanhan myytyä ja pakkohan sitä oli testata! Ääniä en saanut kuulumaan, mutta näytöllä vilahteli lukemia 126 ja 146 välillä o_O Ei se omakaan syke voi olla, mutta ei kai nyt sentään vielä vauvankaan, viikkoja oli kuitenkin vasta 5+? :eek: Toimiikohan toi nyt ihan oikein... Toki on mahdollista, joskin hyvin epätodennäköistä, että olisin reilun viikon pidemmällä, mutta eihän siltikään vois mitään lukemia vielä saada...

Joo niinhän se alkaa, mutta että sais tollasella kotikäyttöön tarkoitetulla dopplerilla muka lukemia? Ohjeessa oli, että 14-16 viikoilla alkaisi kuulumaan. Ja sydänkin lyö vasta jotain 100-120, niin kuulostaa musta vähän hullulta...

Mä haaveilen dopplerista, mutta mahtaako sellaista löytää kuin netistä? En malttaisi odottaa sitä vaan haluaisin koittaa heti

Mä haaveilen dopplerista, mutta mahtaako sellaista löytää kuin netistä? En malttaisi odottaa sitä vaan haluaisin koittaa heti
Lastentarvikeliikkeissä luulis olevan :)
Meidän paikallisella fb kirppiksellä / nettikirpuilla kans tarjontaa. Jos bongaa niin voi varmaan nopeestikin päästä noutamaan..

Joo niinhän se alkaa, mutta että sais tollasella kotikäyttöön tarkoitetulla dopplerilla muka lukemia? Ohjeessa oli, että 14-16 viikoilla alkaisi kuulumaan. Ja sydänkin lyö vasta jotain 100-120, niin kuulostaa musta vähän hullulta...

Mä saan näytölle sykkeet ja on kyllä 140 yläpuolella. Ja tosiaan kuulen myös samalla eikä varmasti ole oma kun oma on 80 kieppeillä ja kuullostaa ihan erilaiselta. Nyt viikot 8+6 ja ekan kerran kuulin jo viikko sitten.

Hmm... no voiskohan sitten olla... Kuitenkin vaikea uskoa.... Tässähän voisi sitten sykkeistä päätellä tyttöä :grin

Ja ku se on niin pieni vielä ni miten sillä saa sen "kaiun" vähän kun ultrallakin?! :o no jospa se oli :)

Sen ku tähtää tonne häpyluun alle, ei oo kauheesti "ylimäärästä" sillä kohdalla, laittaa reilusti geeliä ja painaa nii mä oon tuolta oikeelta kuullut ja saanu tauluun lukemat:) mikäpä muukaan se olis ku menis tuoho tahtii jump jump jump ku oma on hitaampi viih viuh vieressä. Mulla on se itseasiassa tallenteella mut sitä ei saa linkattua tähän:(
Mutta niin on yksilöllisiä nämäkin:)

Emt. Mut jos toimii nii se kuulu tos vähä 11 sek jälkee alta. Jouduin liikkuu ku laitoin tallennuksen päälle nii ei kuulunu yhtä vahvasti tai kauaa ku kuulokkeilla mut saa jonkunlaisen käsityksen:)

Ei vissiin ollu ollu vauvan sykkeet mitä vilautti, kun kerran tällästä antaa vaikka mikään ei edes koske anturiin :rolleyes::angry5

Liitteet

• 2016-06-01 13.17.30.jpg
    2016-06-01 13.17.30.jpg
    473 KB · Katsottu: 53
Joo se saattaa vilautella muita mut mulla näkyy siin se sydämen syke aina vieressä ja se pysyy samassa tahissa vähä pitempää:)

Zeni niin tekkee miunki doppleri. Jospa ne oikeet sykkeet kuulus jo muutaman viikon päästä itelläki :)ku nyt vasta rv 5+3.. jos oon perillä. :D

Nyt alkaa olla hinku hankkia toi doppleri.

Noitahan on vaikka minkä näkösiä/kokosia/hintasia :eek: liekkö kallein taas paras ja halvin romu?

Mulla ainakin se halvin Angelsounds toimi hyvin, sykkeet kuului ekasta joskus 8+ ja seuraavista 9+. Tuon nykyisen tilasin kotitesti.fi kaupasta, oli pikaisella googletuksella edullisin näytöllinen toimituskulujen (0€) kanssa.

Jospa ne parin viikon päästä kuuluis kunnolla tollakin. Sitä on vaan niin malttamaton :grin Onneksi maanantaina on ultra, niin selviää pikkuisen kunto :)

Takaisin