Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on se Angel sounds dopleri. Oli varmaan halvin mutta toimi tosi hyvin ekassa raskaudessa. Mä ajattelin et kokeilen joskus parin viikon päästä kuunnella, sillo yli 9 viikkoa

Mä koitan vielä malttaa tuon kuuntelemisen kanssa. Kokeilen varmaan joskus 8+ viikoilla. Jotenkin en usko, et se doppler häiritsisi vauvaa, kun ei normaali ihminen pysty aistimaan niillä taajuuksilla yhtään mitään.

Mun nlatäti sano viimeraskaudessa et siks vauva karkailee sitä neuvolanki laitetta kun ne aallot tuntuu ikäviltä niin siks en sit uskaltanu hommata sitä vehjettä :o

Minä ostin halppis Angelsoundin käytettynä muutamalla eurolla, mutta en ole vielä kokeillut. Ekassa raskaudessa ei doppleria ollut. Olisin voinut tarvita useinkin vielä myöhemmilläkin viikoilla, kun kohtu on taaksepäin kallellaan eikä vauvan liikkeitä tuntunu aina usein. Onneks näin oli koko raskauden ajan puolivälistä lähtien, niin en ehtinyt huolestua.

Mulla oli ekassa raskaudessa se angelsound, mut se hajos kun lainasin kaverille. ostin tällä viikolla uuden sellasen millä saa tallennettua kännykkään ja kännykästä näkee sykkeet lukuina, ja oon kolmena iltana kuullut, mut nyt en enää uskalla jos se tuntuu ikävältä babystä :( pitää kattoo jos tulee oikein mielenhäiriöhätä niin siinä tapauksessa vaan kuuntelee ja muuten antaa toisen olla ihan rauhassa :)

Vaikka mun ei muka pitäny käyttää tota doppleria kun harvoin, niin tänään testailin kuuluuko - ja kyllä kuulu. Yllättävän ylhäältä viikkoihin nähden, mulla on nyt jotain 10+1 tai 10+4 ja sydänäänet kuulu pari senttiä navan alta.. Aika nopsaa kasvaa kun viime viikolla oli paljon alempana!

Doppleri saapui ja kokeiltu on! Syke kuului 10+4 <3 Jos haluaa käydä tsekkaa video missä kuuluu niin se löytyy mun blogista :woot:

Nyt toimi! Älyttömän selkeesti ja kovaa kuuluu :love7 samalta kuulosti täällä aamulla kans tosin vähän vaimeempana ku mulla istukka eessä ja kohtu taaksepäin ja syke näky 155!

Mä kuulin istukan viuh viuh äänen kans niin onko se about sit siin kohtaa missä se kuulukin? Koska sit mulla istukka on mun silmin katsottuna vasemmalla kohtua :D

Mä kuulin istukan viuh viuh äänen kans niin onko se about sit siin kohtaa missä se kuulukin? Koska sit mulla istukka on mun silmin katsottuna vasemmalla kohtua :D

No siis mulla kuuluu molemmin puolin se istukan ääni kun kuuntelen. Samanlailla oli viime raskaudessakin. Jos sul on se takana ja kuuluu sit siinä kohtaan, en tiiä näistä o_O

Haha no joo ehkä tärkeintä että se istukka kummiski siellä on :D Sehän selviää sitten ultrissa.

Takaisin