Tätä kemikaalikysymystä olen jo aiemmin joutunut miettimään kun mull todettiin allergia eräälle erittäin yleiselle aineelle, sitä on kynsilakanpoistoaineesta hoitoaineisiin, naamarasvoista hajuvesiin jne... Samaten ripsari jäi pois allergiaoireiden takia, en oo sitten uutta viitsinyt etsiä, kun se on vähän sellaista hakuammuntaa (on siis pari muutakin allergiaa ripsarin koostumukseen liittyen). Kampaaja sanoi viimeksi että hiukseni haisee metallilta ja suositteli metallinpoistoshampoota. Mietin olisko se voinut johtua oliivipalasaippuasta? Voisko siinä olla metallia? Sehän on sellasta vihreää..ja eikö oliivipuut kasva aika vulkaanisilla alueilla yleensä...? Tai sit se johtuu vain tän rakennuksen vesiputkista (vanhat). Oon siis joutunu peseen tolla palasaippualla hiuksetkin kun ei löytynyt aluksi syytä oireisiin enkä oo uskaltanu vaihtaa takaisin tavallisiin hajustamattomiin vielä.
Hiusten värjääminen jäi oikeastaan erään toisen kampaajan mokaan kun hiuksia pestessä oli hieman yllättynyt lopputulokseen :D, raitoja olisin ehkä voinut ottaa tänä talvena, mutta en sitten ehkä viitsi tässä tilassa kun ei se ihan pakollista ole. Aika luomuna siis tässä mennään, eipä ole kukaan vaatinut mua meikkaamaan tai huomautellut juhlissakaan meikittömyydestä... Onneks. Dödöä en ajatellu vaihtavani kun olen just vaihtanut em.syystä. Mutta siis oletteko sitä mieltä että alumiini on huonosta deodorantissa?