Koska kertoa?

Heh, hauska. Minä taas sain meillä toppuutella kertomisen suhteen, kun mies olisi suurinpiirtein heti plussattua ollut kertomassa kaikille :D
Tuo mun mies on hirveän lapsi-ihminen, paljon enempi kuin minä ja rakastaa touhuta ja puuhastella lasten kanssa :) Jos se jossain näkee vauvan niin se on heti apaut lässyttämässä sille ja sukulaisvauvoja nappailee mielelään syliin ja touhottaa ja leikkii niitten kanssa :D

Nyt on ollut ihana kun se tykkää kuunnella mun mahaa ja pitää kättä mahalla, kun pallukka potkii. Tuossa viikonloppuna just sanoi että on kiva, kun on paljon ootettavia asioita nyt tulossa ja että kovasti oottaa jo meidän vauvaa :)
 
Meillä taas mies "möläytti" jo yhdelle kaverilleen ennen kuin mie olin varsinaisesti valmis kertomaan kavereille... :D Oli se ensin siivonnu kaikki neuvolan lirpakkeet pöydiltä ja laittanut nt-ultrasta saadun kuvan pois jääkaapin ovesta ja miun neuvolakortin jemmaan, mut sit kuitenkin oli siinä illemmalla kertonut... :D Oli toisaalta sööttiä, että miehet oli puhuneet siellä sitten tämmösistäkin asioista, kun mie nukkua tuhisin toisessa huoneessa... Meidän äiti (ja sitä myöteen isä) sai tietää heti plussaamisen jälkeen, kun en vaan voinu olla kertomatta... Mut äitillä on itellään ollu niin monta keskenmenoa, ettei se hirveesti oo vouhottanu vauvan tuloa, ennenkuin ehkä nyt. Samoin isä aika varovaisesti onnitteli aluksi...
 
Takaisin
Top