Mulle on jo palkattu seuraaja ja viime viikolla täällä hyppi haastateltavia. Niin kai täällä on juorut levinneet kanssa. Muille kun mun osastolle ja talouspuolelle ei ainakaan pomo kertonu, et täältä sit joku muu kertonu tohon kolmannelle osastolle, koska yks päivä yks onnitteli. En siinä tajunnu kysyä mistä kuuli. Mut viimeistään maanantaina selviää lopuille, kun alkavat ihmettelemään kuka toi uus tyyppi on ja sitten joku tietty kertoo. No siinähän kertoo, vko 19 kuitenkin kohta täynnä. Alkaakohan noi kyyläämään mahan kasvua sitten?
Jaa ettei ensimmäistä odottava voi tietää mitä tuleman pitää?? Just joo! Onneks mulle ei kukaan tuputa neuvojaan. No yks kaveri kyllä viikko sitten kertoi yhden neuvon, mut muuten on kaikki pitäneet turpansa kiinni. Haluan mieluummin kysellä sitten kun on joku tilanne päällä, et oliko jollain äitikaverilla samaa ja mikä auttoi. Ei liikaa neuvoja etukäteen kiitos :)
Vieläkin on kertomatta muutamalle ystävälle! Tai siis melkeen koko kaveripiiri edelleen pimennossa, mutta kun noille muutamalle haluaisin kertoa ensin. Muut saa sitten mun puolesta nähdä tilanteen itse tai kuulla miehen suusta. Vkl olis yhdet isomman luokan juhlat, kun on kaveriparin häät. Paikallaolijoista tietää 2 meidän lisäks ja paikalla on aika monta, kenelle pitäisi/haluaisi kertoa, mut ei ole tullu sitä hyvää tilaisuutta. Sitä ei taida kyllä koskaan tulla. Et voi olla, että jos tulee sopivia hetkiä juhlissa, niin kerron sitten sillon. Kohta tää menee siihen, että kaikki vaan näkee mahasta ja on pettyneitä kun en oo kertonut. Onneks vielä ei näy ja huominen mekkokin peittää alavatsan kivasti, niin että vaikka olis kasvanu vähän enemmän, niin ei arvaisi että oon raskaana.