Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin nyt kuitenkin tänää jo ottamassa kolmannen koronarokotteen ja otin samalla influenssarokotteenkin.
Ihmeen vähän tuntuu tarttuvan koululuokissa ja tarharyhmissä eteenpäin. Mun toinen lapsi sai oireettomana positiivisen tuloksen eikä ollut edes tiedossa mitään kummempaa altistumista. Oli siis ollut koulussa ihan normaalisti testipäivän ja edeltävät päivät. Yksi samalta luokalta sai tartunnan päivän mun lapsen tuloksen jälkeen, kukaan muu ei sairastunut, ei edes parhaat ystävät.Meillä esikoinen oli altistunut perhepäivähoidossa maanantaina. Mutta ainakin vielä ollaan oireettomia, toivottavasti selvitään säikähdyksellä.
Huomasin saman kun altistuin töissä päiväkodissa ja sairastuin. Myös meidän tiimin lastenhoitaja sairastui, mutta lapsista ei kukaan vaikka nehän nyt nuhjaa kiinni toisissaan kaiket päivät, kaivaa nenää ja imeskelee sormiaan. :DIhmeen vähän tuntuu tarttuvan koululuokissa ja tarharyhmissä eteenpäin. Mun toinen lapsi sai oireettomana positiivisen tuloksen eikä ollut edes tiedossa mitään kummempaa altistumista. Oli siis ollut koulussa ihan normaalisti testipäivän ja edeltävät päivät. Yksi samalta luokalta sai tartunnan päivän mun lapsen tuloksen jälkeen, kukaan muu ei sairastunut, ei edes parhaat ystävät.