Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt kiinnostaa kyllä toi keskenmenoriski. Onko se tämän erikoistuvan lääkärin Kia Lammen sanomaan perustuva? Tuo tutkimus mikä tuohon yhteen artikkeliin oli linkattu ei puhunut mitään keskenmenoriskistä. Ihmettelen tota keskenmeno lausumaa koska Duodecim terveyskirjasto kirjoittaa näin:Tutkijat suosittelevat, että koronarokotus kannattaa ottaa raskaana pikaisesti, missä vaiheessa raskautta tahansa. Lue VAU.fi:n etusivujuttu:
https://www.vau.fi/raskaus/missa-va...taisi-ottaa-juuri-nyt-suosittelevat-tutkijat/
Kysyn asiaa. Ainakin Nature Medicinessä oliNyt kiinnostaa kyllä toi keskenmenoriski. Onko se tämän erikoistuvan lääkärin Kia Lammen sanomaan perustuva? Tuo tutkimus mikä tuohon yhteen artikkeliin oli linkattu ei puhunut mitään keskenmenoriskistä. Ihmettelen tota keskenmeno lausumaa koska Duodecim terveyskirjasto kirjoittaa näin:
"Toistaiseksi ei myöskään ole mitään näyttöä siitä, että tartunta vaikuttaisi hedelmällisyyteen tai lisäisi keskenmenon riskiä. Lisääntyneistä sikiöhaitoista tai epämuodostumista ei ole viitteitä."
Lähde: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01290
Ei tuossakaan tutkimuksessa puhuta keskenmenoista. Stillbirth on kohtukuolema eikä keskenmeno eli sikiö on ohittanut keskenmeno ajan jos puhutaan kohtukuolemasta. Keskenmeno on sinne viikoille 22 asti ja sen jälkeen kohtukuolema tai keskosena syntynyt. Mä olen etsinyt noista keskenmenoista aika paljon tietoa enkä ole löytänyt suomeksi tai englanniksi mitään lähdettä joka sanoisi että keskenmenoriski on suurentunut vaan kaikkialla sanotaan että ei ole. Esim moni Suomen sairaanhoitopiiri tiedottaa näin ja tosiaan toi duodecim myös.Kysyn asiaa. Ainakin Nature Medicinessä oli
julkaistu tutkimus, jossa todettiin keskenmenon riskin lisääntyneen rokottamattomilla koronaan sairastuneilla naisilla: https://www.forbes.com/sites/zachar...specially-for-unvaccinated-women-study-finds/
Niimpä onkin! Joka tapauksessa, palaan kun saan vastauksen toimituksesta.Ei tuossakaan tutkimuksessa puhuta keskenmenoista. Stillbirth on kohtukuolema eikä keskenmeno eli sikiö on ohittanut keskenmeno ajan jos puhutaan kohtukuolemasta. Keskenmeno on sinne viikoille 22 asti ja sen jälkeen kohtukuolema tai keskosena syntynyt. Mä olen etsinyt noista keskenmenoista aika paljon tietoa enkä ole löytänyt suomeksi tai englanniksi mitään lähdettä joka sanoisi että keskenmenoriski on suurentunut vaan kaikkialla sanotaan että ei ole. Esim moni Suomen sairaanhoitopiiri tiedottaa näin ja tosiaan toi duodecim myös.
Kiitos huomioistaEi tuossakaan tutkimuksessa puhuta keskenmenoista. Stillbirth on kohtukuolema eikä keskenmeno eli sikiö on ohittanut keskenmeno ajan jos puhutaan kohtukuolemasta. Keskenmeno on sinne viikoille 22 asti ja sen jälkeen kohtukuolema tai keskosena syntynyt. Mä olen etsinyt noista keskenmenoista aika paljon tietoa enkä ole löytänyt suomeksi tai englanniksi mitään lähdettä joka sanoisi että keskenmenoriski on suurentunut vaan kaikkialla sanotaan että ei ole. Esim moni Suomen sairaanhoitopiiri tiedottaa näin ja tosiaan toi duodecim myös.
Otin kolmannen rokotteen muutama viikko sitten. Tehtiin meidän 2v:lle eilen positiivisen koronatestin. Itse heräsin tänään aamulla kurkkukipuun. Tein negatiivisen testin eilen. Ajattelin aamulla testailla taas jos olis Koronaa
Kai tiedät, että raskaana olevien pitäisi päästä pcr-testiin? Vaikka kotitestit näyttäisi negaa, kävisin varmistamassa. tsemppiä![/QUOTE
Toivottavasti pysyy lievänä koko perheellä! Paranemisia!Mulla kotitesti näytti positiivista. Soittelin neuvolaan ja sanoivat, että ei tarvitse mennä viralliseen testiin.
Mulla kotitesti näytti positiivista. Soittelin neuvolaan ja sanoivat, että ei tarvitse mennä viralliseen testiin.
Paranemisia onko millasia oireita?