.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pfizerilta oli juuri vuotanut joku asiakirja nettiin jossa oli mm koronarokotteen haitoista. Ainakin eilen se vielä löytyi.
^^Vuotanut? Ainahan kaikkien lääkeiden haittavaikutukset on julkisessa jaossa.![]()
Okeeeei...
Viestilläni en halua nyt vähätellä kenenkään mielipiteitä tai kenekään viestejä, mutta voitaisiinko sopia jos ne "salaiset kansiot" ja muut "salaliittoteoriat" jätettäisiin tästä ketjusta pois?
Olisi kiva jos tämä ketju pyhitettäisiin uusimmille koronatiedoille ja mieluusti faktapohjaisille/luotettavista lähteistä tulleille sekä lämminhenkiselle keskustelulle/mielipiteille.
Jos jotkut haluaa niitä muita teorioita pohtia niin voisiko niille perustaa vaikka oman ketjun ja sen voisi he skipata jotka niitä ei halua lukea?
Tai toki voin jättää tämänkin ketjun itse lukematta, mutta mieluusti kyllä kuitenkin lukisin ajankohtaisia asioita koronaan liittyen.
Mulle on oikeasti ihan se ja sama kuka ottaa ja kuka ei ota rokotetta, mutta mä en tykkää yhtään siitä jos sitä pelkoa lähdetään lietsomaan. Varsinkin jos ne on perättömiä juttuja/salaliittoteorioita.
Niinkuin en tykkää yhtään siitäkään, että sitä rokotetta tuputetaan heille jotka sitä eivät halua ottaa.
Jokaisen oma valinta. Ja kaikki täällä varmasti joutuu omat pohdinnat asian suhteen tekemään.
Tottahan se on, että kaikilla lääkkeillä on mahdollisia haittavaikutuksia. Niin on myös kaikilla rokotteilla.
Nää on vaikeita asioita ja jakaa inhottavasti kansaa kahtia, mutta olisi kiva pitää asiasta sopu ainakin täällä ja olla tuomitsematta kenekään päätöksiä ottaa/olla ottamatta rokotteita.
Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan viestilläni.
Itse ainakin haluaisin karttaa pelotteluja, kun tämä alkuraskaus on jo muutenkin epidemioista riippumatta tarpeeksi stressaavaa aikaa. Kiitos.![]()
Okeeeei...
Viestilläni en halua nyt vähätellä kenenkään mielipiteitä tai kenekään viestejä, mutta voitaisiinko sopia jos ne "salaiset kansiot" ja muut "salaliittoteoriat" jätettäisiin tästä ketjusta pois?
Olisi kiva jos tämä ketju pyhitettäisiin uusimmille koronatiedoille ja mieluusti faktapohjaisille/luotettavista lähteistä tulleille sekä lämminhenkiselle keskustelulle/mielipiteille.
Jos jotkut haluaa niitä muita teorioita pohtia niin voisiko niille perustaa vaikka oman ketjun ja sen voisi he skipata jotka niitä ei halua lukea?
Tai toki voin jättää tämänkin ketjun itse lukematta, mutta mieluusti kyllä kuitenkin lukisin ajankohtaisia asioita koronaan liittyen.
Mulle on oikeasti ihan se ja sama kuka ottaa ja kuka ei ota rokotetta, mutta mä en tykkää yhtään siitä jos sitä pelkoa lähdetään lietsomaan. Varsinkin jos ne on perättömiä juttuja/salaliittoteorioita.
Niinkuin en tykkää yhtään siitäkään, että sitä rokotetta tuputetaan heille jotka sitä eivät halua ottaa.
Jokaisen oma valinta. Ja kaikki täällä varmasti joutuu omat pohdinnat asian suhteen tekemään.
Tottahan se on, että kaikilla lääkkeillä on mahdollisia haittavaikutuksia. Niin on myös kaikilla rokotteilla.
Nää on vaikeita asioita ja jakaa inhottavasti kansaa kahtia, mutta olisi kiva pitää asiasta sopu ainakin täällä ja olla tuomitsematta kenekään päätöksiä ottaa/olla ottamatta rokotteita.
Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan viestilläni.
Itse ainakin haluaisin karttaa pelotteluja, kun tämä alkuraskaus on jo muutenkin epidemioista riippumatta tarpeeksi stressaavaa aikaa. Kiitos.![]()
Laskin juuri että tammikuun lopussa tulee 5 kk täyteen omasta toisesta k-rokotteesta, ajattelin kyllä ottaa kolmannen heti kun voin.En itse kestäisi, jos vauva kärsisi koko elämänsä vajaatoimintaisista keuhkoista/muusta sen vuoksi etten ottaisi lääkettä sitä vastaan.
Rehellisesti sanottuna hirveästi jännittää kirjoittaa koronaan liittyvistä asioista edes anonyymisti keskustelupalstalle, kun osa ottaa sydämeensä suuttua heti jos mielipide ei kohtaa...
Kirjoittelinkin tonne salaiselle puolelle jo, mutta neuvolasta ohjeistettiin käymään koronatestissä nyt varmuuden vuoksi (olen flunssassa) vaikka onkin kaksi rokotusta, koska sekä korona että raskaus lisäävät tukosriskiä ja jos sattuisi niin huonosti, että korona nyt raskaana ollessa iskisi, sitten pitäisi ottaa jotain tukoksia ehkäisevää lääkitystä. Hyvä huomioida, jos flunssa iskee johonkuhun muuhunkin!
Minua kiellettiin menemästä huomenna neuvolakäynnille, koska minulla on flunssaoireita, vaikka kotikoronatesti antoikin negatiivisen tuloksen.. Toivottavasti tämä tästä helpottaa pian, että saisin tuon ensimmäisen neuvolalääkärikäynnin. Olen ollut melko pitkässä flunssakierteessä ilman koronaa. Laitan tämän vastustuskyvyn heikkenemisen piikkiin, mutta huolettaa ettei jää sitten(varsinkin jos saa sen koronan!) mitään tärkeitä käyntejä väliin niin kuin esim. rakenneultra on ilmeisesti aika tarkkaa että on juuri oikeaan aikaan?
Minulla on kaksi rokotetta + infulenssarokote, itse olen ymmärtänyt että jos jomman kumman saa niin on molemmat vaarassa, ei vain lapsi. Sen perusteella tein päätöksen, vaikka mietin asiaa pitkään.
mä sain siis nää ohjeet puhelimitse, en mäkään vastaanotolle päässyt flunssassa. Onneksi hoitui eka käynti puhelimessa. Myöhemmin ne tietty on vähän hankalampi hoitaa etänä…
Mulla on kolmas rokotus varattuna tammikuulle. Kieltämättä kyllä tällä hetkellä tämä tilanne huolettaa. Meillä ollut nyt töissä joulukuun aikana useita tapauksia ja altistumisia, jotka olen hyvällä tuurilla välttänyt. Toki teen etänä suurimmaksi osaksi, mutta silti olen osan näistä välttänyt vain täpärästi. Nyt olen nostanut entisestään kynnystä mennä toimistolle.
On kyllä ihana, kun saan olla etänä hommissa eikä tarvi bussillakaan silloin kulkea. Se bussi oli mulla ainakin jännittävin, kun paljon ihmisiä pienessä purkissa. Lisäksi syksyn ensiliukkailla (rv 6+5) bussiini törmäsi henkilöauto. Mutta onneksi ei käynyt kummemmin kellekkään, vaikka lensinkin törmäyksen voimasta bussin lattialle konttausasentoon![]()