Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Joo kyllä täällä vaan tulee tutulta kuullostavia nimimerkkejä vastaan :) täytyykin katsoo jos jossakin vaiheessa sinnekin ehtisin jotain kirjotteleen. :)

Heippa! Mahtuisikohan tänne kuumeilemaan, vaikkei yritystä vielä olekaan päällä? :) Oon 25v, poika 2v8kk ja tyttö kohta 11kk. Ihan järkyttävä kolmoshaave päällä! Tulee uniin ja mietin sitä lähes koko ajan. Mieskin tahtoo kolmannen eli kaikki on sillä saralla hyvin. MUTTA. Nää mun kaks raskautta (+ yks tuulimuna ja yks varhainen km näiden välissä) oli hankalat enkä tiedä, kuinka pian rohkenen taas lähteä siihen. Otin hormonikierukan 3kk tytön syntymästä, etten sorru siihen kolmosajatukseen liian hätiköidysti. Mut nyt tuo kierukkakaan ei tunnu sopivan ja pitäis kai mennä ottamaan se pois. Veikkaan vaan, että sen kun teen, tää kuumeilu lähtee totaalisesti lapasesta :/

Mahtuuhan tänne kuumeilemaan vaikkei yritystä oliskaan päällä :)

Ite tääl odottelen menkkoja ehkä ens viikolla alkavaksi. Tulvana tiistaina tulee keskenmenosta 4 viikkoa, aika tuntuu kyl paljon pidemmältä. Kauheesti toivon et nyt jo tärppäis, mut ei kyl oo senkää suuntasii oireita; muutamana iltana on ollu kyl kipuja alaselässä ja -mahassa vuoron perään, mut on ollu kyl ihan menkkaoireenaki mulla toi. Mä pelkään et tää yrittäminen lähtee mul lapasesta, ton km:n takia :(

Mistähän tää noita hymiöitä tonne repii? :O Ihan vaan sulkeet pitäis olla tossa mun viestissä eikä todellakaan mikään vinkkaava hymiö! :/

Mä toivon kaikille plussaa toivoville plussatuulia :) Mä jotenkin kuvittelen saavani tähän omaan "tuskaani" jotain helpotusta, jos edes tätä kautta voin jännäillä muiden puolesta. Saas nähdä. Tai sitten se johtaa oman kuumeen pahenemiseen entisestään ja oon heti ens viikolla poistattamassa kierukkaa ja tilaamassa raskaustestejä netistä :D

Azalea mul ainaki näkyy sun viestissä ihan sulkeiset vaan :) Mä kans ennen ku aloin nuorempaa odottaa kuumeisena luin yhen odottajaketjun arkea koko niiden raskausajan. Niin kovasti teki sinneki aina kirjottaa ja tuli jotenki "tutuiks" ne henkilöt vaik ne ei musta mitää tiennykää. En tiiä auttoko se omaa kuumeilua ja pahensiko, mut oli silti kivaa jännittää heidän mukana :)

Ai no hyvä. Mullakin ensin näky sulkeet, mut kun tulin uusiks lukemaan tätä ketjua, niin olikin ilmestynyt silmää iskevä hymiö tohon :rolleyes:

Huomenna on soitettava johonkin ja hankkiuduttava kierukasta eroon. Niin hirvee mahan juiliminen vaivaa koko ajan, ettei näin voi jatkua. Saas nähdä kuinka meitin sitten käy...

Nyt on kierukka pois. Ei ollut kunnolla edes :O Ei kuulemma ihme siis, että on "pikkusen" kipuillut...

No...kaipa mä voisin...vaikken vieläkään oikein tiedä mitä ajatella :D

Heippa! Täälläkin ois yks joka ei vielä yritä, mutta on aivan tolkuttomassa vauvakuumeessa :) Olen 28v, lapset tyttö 5v ja poika 2,5v. Lasten välissä oli yks km. Kakkosen jälkeen sanoin, että lapsiluku on täynnä ja mies oli samaa mieltä. Aloitin opiskelutkin keväällä. Voi olla että olen tänne kirjoitellutkin alkuvuonna, silloin kuumeilin viimeksi, mutta en jaksa kahlata viestiketjua läpi...
Olen nyt vihdoin myöntänyt itselleni, että kyllä mä nyt ihan oikeasti haluan sen kolmannen. Mies ei ole vielä päättänyt kantaansa. Murehtii miten jaksetaan, taloutta, yhteisen ajan vähenemistä ja kaikkea muuta järkevää, mutta katselee kuitenkin esim tila-autoja ja on selittänyt millasen haluaisi, että kolmen lapsen kanssa olisi hyvä kulkea :D Joten sormet ja varpaat ristissä odottelen, että joskos tuo mieheni päätyisi myös 100%:sti kolmannen kannalle :)

Astanga: kuullostaa kyllä siltä, että miehesi olisi myös kallistumassa kolmannen pienokaisen suuntaan :) kannattaa kuitenkin muistaa, että vanhemmat lapset pystyvät olemaan vauvan hoidossa apuna :)

Meillähän kävi niin, että meillä isäntä taivutteli mut siihen että kolmas saa tulla kun tulee. Olin ensin itse ajatellut, että kaks lasta saa riittää, mutta pää pehmeni kolmannesta puhuttaessa. Pillerit jätin pois syyskuussa, ja ovulaation pitäis olla tässä vknlopun aikana, joten saapa nähdä kuinka käy :)

Mä täällä odottelen menkkoja alkavaks tällä viikolla. Tosin luulen et kierto on sekasin keskenmenosta ja imetyksen loppumisesta johtuen.

Lisäks tänää kävin hammaslääkärissä, ku luulin et on hammas tulehtunu ku jotain mätää ja verta valu suuhun ja särki. Kävi selväks et onki laaja-alanen ientulehdus (hammaslankaa pitäs ruveta käyttää ja mä niin inhoon sitä), lisäks yks viisaudenhammas tulehtunu ja paikattavaaki kuulemma löytys. Paikkausajan ja suuhygienistiajan sain sitte joulukuulle, aiemmin ei vapaita aikoja, ja viisureiden poistoon pitäs toiselta hammaslääkäriltä tulla aika puhelinsoittona tai postitse. Nyt mä sit ihmettelen et pitääkö mun nyt tietosesti lykätä raskaakstulon yrittämistä, kunnes nää asiat on kunnossa vai mitä mun pitäs tehä. Toisaalta en ees välttämättä heti tuu uudestaa raskaaks ku noit ekoja muksuja tehtii kumpaaki melkee se 2 vuotta. Ja tää kuume on vaa niin jäätävä :sad001

Hrrr mitä operaatioita sulle Bettie on tarjolla... Ei kai sitä toivetta tarvitse lykätä, mut vaan tiedostaa et tärpit sattuessa ei kai kummemmin voi mitään viisurileikkauksia suunnitella. Mut kannattaahan ne laittaa putkeen kuitenkin! Mulla on vuosia hammaslääkäristä, pitäisi varmasti itsekin varailla sikaa edes tarkistukseen että tietää mitä kaikkea sitä olisi omassa korjausputkessa tiedossa...

Mulla kans on menkkojen odottelua meneillään, ja jos km ei liikaa sotkenut kiertoa niin viikonloppuna pitäisi pärähtää tuoretta tavaraa siteeseen (jestas mikä kuvailu). Ajattelin hankkia noita vinkkitestejä kierron käynnistymisen kunniaksi, isosti ei haittaa vaikka se vähän viivästyisi kun tänään Hulluilla Päivillä, tulin, testasin ja vingutin sen verran ettei ennen palkkapäivää taida pahemmin olla katetta...

Ei menkat alkanukaa viel viime viikolla. Kyllä nyt ärsyttää, jos pitkälleki kierto venähtää. Tosin nyt vast kp35 ja kierto ollu sitä 31 päivää, mut jotenkii sitä odotti ja toivo et olis ajallaa alkanu. Nyt sit saa jatkuvasti kyttäillä :sad001 Selkä on kyl ärtyny, ja rinnat ja kuumia aaltoja, ja ehkä pientä jomotustaki, et ehkä ne alkas täl viikolla...

Täällä nyt kp 7 ja menkat lopuillaan, luulin kyl et ois kestäny pitempään ku alko paljon normaalia runsaampina. Ja tais tosiaan tulla loput siitä raskaudenaikasesta limakalvosta ku tuli riekaleita sen verran (ei kuitenkaa hyytymiä). Nyt oottelen et koska alkais ovis oireet, tikuttamaan en ala ku oon oppinu tunnistaa ne. Tosin kaikissa kierroissa ei oo aina yhtä selkeinä oireet. Huomen ehkä kaveri tulossa pienen vauvan kanssa kylään, joten saapahan edes hetken nuuskutella sitä ihanaa vauvantuoksua <3

Mulla ei oo kiertopäivistä mitään käsitystäkään, mutta tulevan viikonlopun tai seuraavan alkuviikon aikana pitäis olla odotettavissa seuraava ovulaatio tai menkat.
Ovulaatioon en kyllä usko, kun valkovuotoo on ollu tässä ny suunnilleen neljänä päivänä..
Kolotusta ja jomotusta on ollu jos jonkinmoista, mutta ei niistäkään aina selvää ota.

Tsemppiä uusiin kiertoihin!
En muista onko puudutusaineet kiellettyjä raskausaikana, mutta ainakaan kuvien ottamista hammaslääkärissä ei suositella. Itsellekin tullut mieleen, että pitäisi käydä tarkastuksessa. Pari vuotta viime kerrasta aikaa.

Otin sunnuntaina viimeisen pillerin. Sopivasti loppui pillerilaatta samana päivänä kun mies kysyi :) Nyt odottelen sitten tyhjennysvuotoa (olikohan se oikea nimitys..). En muista enää kuinka monta päivää siihen menee, että alkavat viimeisen pillerin ottamisen jälkeen... Aloitin minipillerit kuopuksen synnyttyä ja sitten olenkin ollut melkein menkaton. Nyt kesällä tuli vuotohäiriöitä ja siirryin e-pillereihin. Söin kaksi laattaa putkeen ja nyt siis eka tyhjennysvuoto pillereiden aloittamisen jälkeen. Viimeksi oon e-pillereitä syöny monta vuotta sitten, eikä ole jäänyt mitään muistiin :D

Mies on ihan hullaantunut ajatukseen tyttövauvasta ja kahlaa netissä kaikkea vaaleanpunaista leikkikaarista lähtien :D

Takaisin