Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tänään dpo8 ja hattua nostan itselleni jos pystyn olemaan testaamatta tuhruun saakka eli tiistaille (dpo11).
Ei mulla ny muuta tänään.:)

Tänään dpo8 ja hattua nostan itselleni jos pystyn olemaan testaamatta tuhruun saakka eli tiistaille (dpo11).
Ei mulla ny muuta tänään.:)

Minä en malta ootella testejäs! ;)

Jotenkin oon taas niin pessimisti ja tuntuu et se tuhru sieltä tulee kuitenkin.:sorry:
Mutta katsotaan.

Teen varmaan sen rfsu herkän sillon ti, niin luulis näkyvän jos jotai on.:smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Nyt tuntuu ihan et menkat alkaa pian. Semmonen paineen tunne alakerrassa. Hittoooo, toivottavasti tuhru tulee vasta ens viikolla.:sad015

Joo ei tuu meille tammikuun vauvaa. Pyyhkiessä tuli vanhaa verta, joten eiköhän se yk9 sieltä ala pikkuhiljaa.:sad010

Hitto, jotain viivan paikkaa tms. pukkaa.
20200503_130911.jpg

Sori ny tää spämmäys, mut en viime kierrossa saanu mitään tämmösiä. Testitkin on samasta paketista eli samaa erää.

Kyllähän tää nyt lupaavalta näyttää! Mie ainenkin mielelläni katselen näitä testikuvia, joten tänne vaan. :dance008

Ja mullakin alkuun tuli juuri noin, ettei aivan heti näkynyt, ei varmaan sen 5 minuutin aikana. (Oliko rfsu jopa vielä että ei lueta yli 30 minuutin jälkeen?)

Tässä kuvassa yksi ensimmäisistä testeistä;

Liitteet

• IMG_20200418_220859__01.jpg
    IMG_20200418_220859__01.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 204
Ja mullakin alkuun tuli juuri noin, ettei aivan heti näkynyt, ei varmaan sen 5 minuutin aikana. (Oliko rfsu jopa vielä että ei lueta yli 30 minuutin jälkeen?)

Tässä kuvassa yksi ensimmäisistä testeistä;
Tää näyttää jo aika selkeeltä. Noi mun on tommosia et näkyy kun tarpeeks kauan tuijottaa.:hilarious:

Mutta minä aloin testaa rfsu liuskalla myöhemmin, olin saanut jo muihin haamuja. Niin tietysti vertailukohta eri. Oliko sulla nyt dpo mitä?

Dpo9.
Pyyhkiessä tullut ruskeaa tuhrua, niin en jaksa luottaa että tästä mitään tulis.:oops:

Eli melko varhain jo jonkunlaista viivaa. Voi hitsi nyt, olisipa vaan jotain kiinnittymiseen liittyvää! Kiinnittymisvuotohan usein ajoittuu juuri dpo 9-12, eli siihen menkkojen alkuun. Pidän peukkuja! :)

Tän aamun testi samanlaista hailuraa ja rfsu herkkä selkee nega. Eli kyl ne menkat vaan on tulossa.
Ei muuta kuin kohti helmikuun vauvaa.:rolleyes:

Helmikuun vauveli ei lainkaan huono. Itse ajattelen että mitä lähemmäs kevättä olisi paree, näin itsekkäistä syistä kuin pukeminen ja pukeutuminen.
Eilen oli tunteet pinnassa kun koitti kahta nappulaa pukea ja kauhulla ajattelin että sitten kun ois kolme ja kaikilla talvikamppeet. :D

Täällä olisi ultra perjantaina, neuvolan mukaan rv 6+5, omien laskujen mukaan ehkä 6+1. Kumpikaan meistä ei miehen kanssa kyllä malttais odotella äitienpäivän yli.. Saa sitten nähdä onko kaikki ok, vai palaanko minä tänne. :)

Tsemppiä ultraan Miitu. Vitsi jos siä on kaks, mul on jotenkin semmonen olo.:hilarious:

Joo ja la helmikuussa takais sen, että lapsi syntyis ens vuoden puolella. Nyt ois la ollu 15.1 ja sektio olis tod.näk. tehty viimeistään rv37 eli just ennen joulua.
Jotain hyvää tästä on pakko etsiä.:laughing021

Vielä dpo10 kun ei oo vuoto alkanut.

Takaisin