Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Vitsi kun tässä oviksen aikoihin on niin kovin optimistinen olo, kun sai talletukset tehtyä jne.:happy:

Silti jossain sisimmissään mulla ei oo yhtään luottoa tähänkään kiertoon. Kovin sitä plussaa toivoo mutta jotenkin sen tietää, että sieltä ne menkat sit taas tulee.
Tai ehkä sitä ei anna itselle lupaa innostua ettei sit pety niin pahasti.:smiley-ashamed008

Mulla menossa kp25 ja alushousuissa tuhrua. Ovulaatiosta ei oo ollu mitään tuntemuksia tässä kierrossa, flo ennustaa että nyt olisi ovulaatio ajankohta ja että 11 päivän päästä alkaisi uusi kierto. :laughing002:laughing001

Hmm no johan on alinah.
Toi kierron pituus tosin alkaa olemaan lähempänä optimaalista verrattuna siihen pitkään kiertoon.

Huutelen, että mulla normisti ovis kp 18-20. Joskus jopa 24. Joten jos sulla on tuhrua nyt niin ihan hyvin voi olla ajankohtainen!

Mie oon nyt saanu kaks positiivista ovistestiä tähän kiertoon. Torstaina ja tänään:rolleyes: Halusin testailla, et kuinka se lähtee haalistuu ku mieski kysy, et miten nää toimii. Tänää oliki sit ylläri:wideyed:
Tosin tytötkii ku on erimunasia ja alust asti olli parin päivän ero kokojen perusteella nii kai se nyt sit pitää uskoa.
:mad: jos ei tuplaoviksesta nappaa nii menee kyllä tunteisiin:sad001

Joo, jospa nyt kierrot sitten palautuu normaalin pituiseksi. Mulla on nyt kamalat menkkajomot päällä! Yöside pöksyihi ja nukkumaan.. :shy:

En mä taaa tajua mitä tää mun kroppa sekoilee, ei yöllä ollu sit hanat auennukaan, oli kuivunutta verta vähän vaan siteensä. Ja ne eilisen illan menkkajomotkin jäi sinne eiliseen. :wacky::wacky:

En mä taaa tajua mitä tää mun kroppa sekoilee, ei yöllä ollu sit hanat auennukaan, oli kuivunutta verta vähän vaan siteensä. Ja ne eilisen illan menkkajomotkin jäi sinne eiliseen. :wacky::wacky:

Mutta jos sulla on ovis? Toisilla tulee oviksen aikaan tuhrua. Vai luinko väärin, kun Flo oli ennustanut ovista, eikö?

Pyyhkiessä tulee vaaleanpunaista vuotoa paperiin. Ehkä nää mun menkat vaan on nyt tämmöset tälläkertaa.

Tää on joteinkin tyypillisen nykyäaikaista, että kolmekymppinen nainen ei tunne omaa luonnollista kiertoaan; Kierukoiden ja pillereiden kanssa mun kierrot on aina olleet mitä sattuu ja menkat kestäneet 6-8 päivää, nyt ekat menkat ilman kierukkaa kesti kolme päivää. Että se siitä hormonikierukan vuotoa vähentävästä vaikutuksesta.

Puolisolle kun huomautin uuden kierron alkamisesta, sen eka kysymys oli, koskas seuraava tärppipäivä olisi tarjolla. Taitaa joku muukin kuin vain minä potea vauvakuumetta :hilarious:

1. Täällä nyt 62kp tai 1-2kp.Pientä punaista havaittavissa oli jo ma pyyhkiessä wc ja eilen ja tänään hieman siteesen asti tullut.Tänään vähän enemmän kuin eilen.Primolutejen lopetuksen mukaisesti vuoto alkaa itellä aina 2-3pvän jälkeen tablettejen lopetuksesta, mutta tuo määrä on aivan olematonta jopa mulle kellä aina niukat menkat ja tuo vuoto/tuhruttelukin ei oo edes kokoaikaisita jos aamulla tulee niin sen jälkeen ei enää tule tai jos aamulla ei ole niin illalla vasta tulee. Mikäköhän on nyt kyseessä?Toivottavasti tästä kierto tasaantuisi ei tarvitseisi kolmatta primolut kuuria pitkän kierron katkasuun ottaa. Lähiaikoina fiilis on ollut malttamaton ja toiveikas katoin just pojastani alkutaipaleen kuvia ihan tähän päivään asti, miten pienestä meidän poika lähtenyt(740g) ja mitä kaikkea tähän asti on koettu ja miltä ne kaikki fiilikset on tuntunut. Vitsi ois ihana kokea vielä edes yhden kerran raskaus ja päästä kokonaan hoitoihin saada kaiken jälkeen vauva joskus vielä. Realisesti tämä unelma on vasta suunnittelussa meillä ja toteutuu hoitojen lähetteen haun ja käsittelyn jälkeen vasta näiden jälkeen. Uuden lähetteen saamme haettu miehen armeijan jälkeen ja kun olen palannut kouluun ja kerennyt vähäsen aikaa tasottumaan kouluun, ettei vaan käy niin, että hoidot sekottaa taas kolmannen kerran opintojani ja ennenaikaisuuden ja jos joutuu vuodelepoon tulee taas kolmannen kerran pitkä keskeytyminen ja näin ollen kaikki opinnot ollut turhaa :sad001 Pojan ollessa 3v voimme hakea lähetteen just koulun, armeijan takia jotenkin toivoisi jo nyt heti, mutta tilanne ei sitä salli vielä :sad001 eihän mulla ois edes hoidoissa toista osapuolta saatavilla vaikka haettaisiin lähete nyt, kun mies armeijassa.Todennäköisempää EHKÄ hoidot alkaisi kaikkien jonotusten jälkeen viimeistään 2023 alkuvuodesta jos samat ajat jonossa joudutaan olemaan kuin viimeksi oltiin yhteensä 10kk.

Vitsi kun tässä oviksen aikoihin on niin kovin optimistinen olo, kun sai talletukset tehtyä jne.:happy:

Silti jossain sisimmissään mulla ei oo yhtään luottoa tähänkään kiertoon. Kovin sitä plussaa toivoo mutta jotenkin sen tietää, että sieltä ne menkat sit taas tulee.
Tai ehkä sitä ei anna itselle lupaa innostua ettei sit pety niin pahasti.:smiley-ashamed008

Mikä tilanne siellä? :woot:

Mikä tilanne siellä? :woot:
Nyt vasta dpo6, eikä mitään oloja. Ei mulla koskaan oo ollu ja raskaudetkin olleet tosi vähä oireisia (vain väsymys ja palelu).
Oletan että ens viikon ti alkaa taas tuhru.

Tein tänään tuollaisen hedelmällisyystestin aamulla mittaa fsh hormoonia tuon mukaan olisi alentumaa hedelmällisyydessä no mitä hormooni laborja on vuosien verralla otettu labrat ei ainakaan näytä samaa kuin tämä testi ja ainahan verikoe on luotettavin ja luotettavuus on varmaan vähän niin ja näin tälläisillä halppisliuskoilla kotitestareilla ainakin. Ohje oli 3kp ja 7-10kp toinen testi. Tuosta 3kp on ehkä se aika mennyt jos se vuoto mitä oli alkuviikosta oli menkat ja vuotohan tuli just siihem aikoihin, milloin kuukautisten ois pitänyt alkaa primolutejen lopettamisen jäljiltä. Aion tk ottaa yhteyttä ja kysyä onko ook ottaa kolmas kierto primoluteja jos jälleen näyttää pitkittyneeltä kierto vai pyhitetäänkö asia vielä ettei ole synnytyksestä pitkä aika. Synnytyksestä aikaa 1v1kk.

Liitteet

• IMG_20200430_130741.jpg
    IMG_20200430_130741.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 185
4kp täällä totesin, että ne isommat vuodot oli kuukautisia primolutien lopetuksen jäljiltä vaikka sekin vuoto ois voinut olla enemmän. Ajattelin, että otan kolmannen kuurin varuiksi 28kp primoluteja ja seuraavat sais tulla luomuna olkoon mikä tahansa kp silloin onhan silloin kesä toivottovasti jo kesä ja mies armeijaan pian menossa/on jo plus yritän kiertää kaukaa stressiä etenkin kierron stressiä. Täällä kaipuu omasta pienestä vastasyntyneestä kuumottaa alkaa vauvakuume taas vahventumaan vaikka luulin, että samaa kuumetta pojan jälkeen koe, kun on ollut raskasta ja on jo kotona lapsi ja jos tulisi niin se ois paljon lievempi tavallaan sisaruksen tekisi lapselle koska kuuluu tehdä ei fiiliksen takia fiilis jo kaipaa hoitoihin ja sitä omanlaistaan taikaa. No aika hoitoihin ei ole otollinen nyt katsotaan sitten myöhemmin, kun mies tullut armeijasta kotiin ja kaikki muut suunnitelmat lähtenyt pyörimään eteenpäin siis minä palannut kouluun. Kaipuu varmasti suurimmaksi osaksi tehnyt se, kun poika 1v1kk kehitysikä 10kk opettelee itsenäisesti syömään ja ottaa jo tuettuna askelia niin jonkunlainen eroahdistus vauvasta taaperoon :(

Takaisin