Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

No ei kyllä oo mitään oireita, että vahingossakaan vois plussaa toivoa. :banghead: Toisaalta, se tavan tiputtelu ennen menkkoja on tipo tiessään? :woot:

Täytynee tuhlata pc vielä, kun paketin kaupasta hamstrasin.
Oon kaikista saanut haamun jo dpo 8, eli tosi varhain, niin jotenkin olis outoa ettei jo näkyis, tänään dpo 10.

Outo kierto kyllä muutenkin, ovistesti näytti plussaa jo kp 16 (normaalisti 20) ja Flo ennusti menkkoja alkavaksi kp 29 (norm 32, ja heittää suuntaansa päiviä)

Miitu mulla oli viime kierrossa myös olo ettei tärpännyt, jotenkin "tyhjä" olo, ei mitään jomotuksiakaan ennen kuin vuoto alkoi. Mut sit toisaalta kyllä oli etomista minkä ajattelin kuvitelleeni.

Mä sain jonku viivanpaikan testiin, ei ois pitäny vielä sortua!

Mangustimammalle viivan vahvistumista!

Kyllä sen tuntee, näinhän se on! Esim joulukuussa kun plussasin, tuli vaan tunne että oon raskaana ja kipitin apteekkiin. Oli myös tunne ettei kaikki ok, eikä ollutkaan kun kesken meni.

pikkumartta, Mitkäs dpot meneillään? :happy:

Kyllä sen tuntee, näinhän se on! Esim joulukuussa kun plussasin, tuli vaan tunne että oon raskaana ja kipitin apteekkiin. Oli myös tunne ettei kaikki ok, eikä ollutkaan kun kesken meni.

pikkumartta, Mitkäs dpot meneillään? :happy:

Muoks! Esikoisesta ei kyllä ollut mitään oireita. Jos en ois ymmärtänyt testailla, en ois varmasti raskaudesta tiennyt ennenkö maha ois alkanut kasvaa. :grin

Muutkin täällä sortuu, niin minäkin, mikä lie viivanpaikka tuli myös:nailbiting: :joyful: Noh, josko malttas odottaa torstaihin....

Hui älkää ny kaikki lähtekö täältä.:grin tai no ihan hyvä syy häipyä.
Melko jännät päivät täällä monella.

Mä en oo koskaan aavistanu plussaa. Oireita ei oo ollu eikä mitään muutakaan plussaoloja.

Mun tekisi mieli ostaa vielä pari PC:tä, kaapissa on nyt vaan yksi. Eikös tässä (ehkä) viimeisen yrityskierron kunniaksi olisi lupa pissiä testeihin oikein urakalla ja tuijotella toiveikkaasti niitä viivanpaikkoja...

Dpo9 nyt. Torstaihin jos itekin malttais ja ehdottomasti nyt testikaupoille mangustimamma! Mä tilasin raskauskeijulta läjän ovistestejä ja raskaustestejä :D

Ei jumankekka tää on äsken pissitty pc, nää ei kyllä oo mulla antanu viivanpaikkoja ennen. :nailbiting:

20191104_154929.jpg

Juu ehdottomasti kuvia tänne myös! :p
Onpa meillä monella jännät paikat, tai lähinnä jännitän nyt muiden puolesta. :wink

Lämpökäppyrä sahaa kummallisesti.
Oon harjoitellut tuota lämpöjen mittaamista, mutta oi
oikeasti oon siinä aika laiska. Onko täällä muita jotka on mittaillut, tai mittailee?

Liitteet

• Screenshot_20191104-150020__01.jpg
    Screenshot_20191104-150020__01.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 159
Juu ehdottomasti kuvia tänne myös! :p
Onpa meillä monella jännät paikat, tai lähinnä jännitän nyt muiden puolesta. :wink

Lämpökäppyrä sahaa kummallisesti.
Oon harjoitellut tuota lämpöjen mittaamista, mutta oi
oikeasti oon siinä aika laiska. Onko täällä muita jotka on mittaillut, tai mittailee?
Mä olen kesästä mittaillut lämpöjä, olen myös laiska, en ihan joka aamu edes muista mitata, menkkojen aikaan en mittaa ollenkaan. Viime kierrolla näytti samalta kun sun grafiikkas, tässä kierrossa paljon selkeempi.

Mä olen kesästä mittaillut lämpöjä, olen myös laiska, en ihan joka aamu edes muista mitata, menkkojen aikaan en mittaa ollenkaan. Viime kierrolla näytti samalta kun sun grafiikkas, tässä kierrossa paljon selkeempi.

Mulla taas on ollu ihan eri näköistä aikaisemmat kuukaudet. Mutta mutta, oonkin aloittanut lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan ja luulen että mulla aiemmin oikein kroppa toiminutkaan kunnolla.
Käytätkö jotain sovellusta?

Takaisin