Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kiitos! Kkm oli kova pala, kun ei ole keskenmenoa ennen kokenut ja vaikka mulla oli tuossa raskaudessa kokoajan tosi epävarma olo. Olen asiasta aika avoimesti esim. töissä puhunut (henkisesti todella raskas työ, mihin henk. koht. kriisit vaikuttaa, sairauslomalla tällä hetkellä "muun määrittämättömän vaikean stressireaktion" takia) ja se on kyllä helpottanut, kun muut ymmärtää miksen ole ollut oma itseni.
Onhan se kova paikka kun kkm todetaan. Suunnitelmat, haaveet ja ajatukset tulevasta lapsesta käynnistyy heti kun plussan saa. Kun ne ei sitten toteudukaan ja kaikki pitää aloittaa alusta niin kyllä se kouraisee.

Voimia asian käsittelyyn ja tietty myös pikaista plussaa.:Heartred

Pahoittelut Tiina keskenmenosta ja voimia surutyöhön! :Heartred Toivotaan että pian saatte pysyvän plussan!

Tervetuloa Tiina ja pahoittelut keskenmenosta. Mulla kävi niin ettei plussa lähteny vahvistuun ja 5+0 alkoikin vuoto ihan spontaanisti eli sikäli helpolla pääsin, mut kyllä se henkinen puoli koki isomman kolauksen kuin vois arvata.

Testi nega, tänä aamuna turvottaa ja väsyttää vähemmän. Aika tyypillistä negakierroksi. Tosin nyt arviolta dpo 8 ja viime raskaus ei näkynyt vielä tässä vaiheessa. Alkuviikosta uusi testi. Jos ei näy plussaa dpo 12 mennessä niin lopetan varmaan ne Terolutit.

Jospa minäkin uskaltaudun tänne juttelemaan aikani ketjua lueskeltua ja muiden uusien rohkaistuttua. :happy:

Moi, oon Tiina 30 v ja haaveillaan miehemme kanssa kolmannesta lapsesta! Meillä on ennestään 4- ja 6-vuotiaat tytöt. Ajatus kolmannesta on muhinut pitkään on-offina ja vasta nyt toukokuun lopulla otatin viimein kierukan pois. Tulinkin kolmannesta yk:sta raskaaksi, mutta raskaus keskeytyi ja muutama viikko sitten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys (rv 11+0, alkio vastasi kokoa 6+2). Tänään tein vihdoin negatiivisen raskaustestin ja kun vuotokin on loppunut, on tyhjennys mitä ilmeisimmin onnistunut. Ehkäisyä ei olla kehotuksesta huolimatta käytetty tässä välissä ja vähän jännittää, alkaako kuukautiset ensi viikolla vai ei. Olen nyt 1,5 viikkoa sairauslomalla ja tuntuu, että keksin itselleni kokoajan oireita kun työt ei pidä kiireisenä.
Tervetuloa ja pahoittelut kkm:sta. Koimme sen myös viime keväänä ja oli kova pala. Vieläkin herkistää, varsinkin kun 3.11 olisi ollut laskettuaika. Suru kannattaa surra pois, sitä surua ei ymmärrä muut kuin saman kokeneet :Heartred

Onpas täällä ihanan lämmin vastaanotto, kiitos kaikille myötäelämisestä! :Heartred

Oletan tunteneeni ovulaation viime la-su ja tänään aamusta dpo 5-6 tuli punertavaa vuotoa. Eilen jomotteli ja nipisteli koko illan vatsaa, nyt on vaan paineen tunne jäljellä. Kamalaa, kun haluaisi selittää kaikki oireensa uudella raskaudella. Liekö todennäköisemmin kyseessä vaikka kohtutulehdus tai sekaisin mennyt kierto :happy8

Mulla on meneillään kp31, menkkoja ei näy. Tosin vasta parit ollut synnytyksen jälkeen, joten kierto saattaa olla ihan mitä vaan kun kroppa yskii itteään käyntiin. Normaalisti ollut sellanen 27-29 päivän kierto. Ihme jomotuksia ollut, mutta en anna mielikuvituksen lähteä laukalle, koska mikään asia ihan seksin määrästä ja ajoituksesta lähtien ei puolla plussaa. :grin Välillä huomaan kyllä väkisin leikitteleväni ajatuksella, että mitä jos..? :rolleyes: Kunnes taas nämä kaksi vekkulia palauttaa mut maan pinnalle, että ehkä ihan hyvä odotella vielä jonkin aikaa.. :grin

Pahoittelut mangustimamma negasta mutta voihan se tosiaan vielä plussaksi muuttua :)

Aiotko Ibis milloin testailla?

En varmaan ennen maanantaita ainakaan, ollaan viikonloppu reissussa eikä ole testejä. :) Ja eiköhän ne sieltä vknlopun aikana ala kuitenkin viimeistään.

Dpo7 ja aika matelee mitenkäs muilla? :) olin aamulla tuntevinani lievää ällötystä laittaessani lapsille aamupalaa. Vatsa turvonnut.

Mulla on dpo 2-4, en ole sata varma ovulaation ajankohdasta. Aamulämpöjen perusteella oletan nuo päivät. Aika todellakin matelee..... Toivottavasti pupuilu tuottaa tulosta! Olis kiva yllättää mies isänpäivänä vaikka raskaustestin positiivisella tuloksella. :wink

Mulla menkat kohta ohi, nyt kp5. Jos ovis on samaan aikaan kun viime kierrossa ni viä saa kolme viikkoa odottaa.:eek:

Täällä kp1. Oon tavallaan helpottunut, joten mietin että varmaan ihan hyvä ettei vielä aktiivisesti yritetä, ehtii elämäntilanne vähän tasaantua. Puhuttiin miehen kanssa että pidetään tää nykyinen linja, ei ehkäistä eikä yritetä. :hilarious: Tai no joo, ehkäisynä on keskeytetty, mutta jos ei toimi niin sitten otetaan yllätys ilolla vastaan. :)

Tänään jopa yleensä viivanpaikkoja näyttä One Step harvinaisen kirkas nega, ei edes viivalaseilla mitään kuviteltavissa. Näyttää siltä että ei tärpännyt. Testaan vielä kerran alkuviikosta ennenkuin lopetan Terot.

Oho, onpas tänne tullut paljon juttua!

Tiinalle tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta.
Meilläkin koettu joulukuussa, rv 6 meni kesken. Oli ylläriplussa, mutta odotettu ja tietysti oli raskas juttu, kun ehti jo iloita asiasta. <3
Onneksi olet voinut kasata ajatuksia rauhassa.

Olisipa ihana idea KatMa ilmoittaa raskaudesta Isänpäivänä! :happy:

Emir, Oho, sielläpä on pitkä odotus ovikseen, tsemppiä siihen! Tiedän kyllä mitä se on, kun itsellänikin ovis huitelee useimmiten siellä kp 20-24.

Ibis, Hyvältä kuulostaa tuo ajatusmalli.
Vähän samanlailla menty meilläkin. :shy:

Täällä dpo 9 tänään, ei oireita. Ei minkäänlaista tunnettakaan että olisi tärpännyt, enkä niin olettanutkaan. Yhden pcn tein kaapista lojumasta ja nega oli, joten ootellaan nyt sitä tätiä sitten saapuvaksi. :)

Ai niin, pahoittelut multakin Tiinalle keskenmenosta. :sad001 Meilläkin toinen raskaus paljastui aikanaan varhaisultrassa tuulimunaksi. Ei mitään vuotoja ja raskausoireet ihan yhtä vahvat kuin normaaliraskaudessakin, niin tuli kyllä aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Tänä aamuna viivanpaikka One Stepiin. Siis jos pitäisi veikata niin tulkitsisin negaksi ja ennenkin olen tuollaisen siihen saanut, mutta on siinä nyt kuitenkin jossain valossa jonkinlainen viiva jota ei kaksi päivää sitten ollut. Vielä pikkuisen jatkuu siis jännäilyt. Ehkä keskiviikkona tai loppuviikosta uutta testiä.

Voi miten jännää mangustimamma! Olisipa vahvempi viiva jo sitten :smiley-bounce013

Takaisin