KatMa
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Täällä 36v.Tervetuloa martalle!
Samaa luokkaa kuin monella lasten ikäerot, suuremmassa päässä tosin. Likat on 4,5v ja 14kk.
Tuntuu vain että monella on vielä enemmän aikaa kolmoselle kun ootte nuoria, ainakin pikkumartta ja Heitsu (teistä muista en muistakaan). Mä olen jo 35 eli käytännössä ikäloppu (disclaimer, ei ole tarkoitus dissata minua vanhempia henkilöitä) :angelic:
välillä kans aika ikälopulta tuntuu
Mut on tässä vielä aikaa yrittää. Siitä aikasemminkin kirjoitin, että koska lopetamme yrittämisen niin en osaa vielä sanoa.Ovis olis loppuviikon tietämillä, tässä pupuilu jo aloiteltu

Tosin vasta tammikuulle, ja siinä pistetään vasta lähete vetämään ja meidän alueella on jopa vuoden jonot. Siitähän nyt olen ainakin varma, etten enää silloin 40+ lisälapsia halua. Se on nyt tai ei koskaan. Kyse on vaan siitä, milloin se yritys loppuu ensi kuun ja helmikuun välissä. Mutta tosi outo olo, kun samaan aikaan pissii liuskoihin ja napsii Teroja ja luomutuotteita tullakseen raskaaksi ja silti suunnittelee sterilisaatiota. 

Sitä työnantajan suhtautumista ei kannata liiaksi murehtia. Vaikka ymmärränkin miksi asia pohdituttaa. Kukaan ei vaan näitäkään asioita voi ennustaa, niin tälläistä sattuu. Ja ihan suunnitellustikin joo.