Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Moikka, voisin hypätä seuraan. Täällä entuudestaan kohta 3- ja 6-vuotiaat, nuorempi tyttö ja esikoinen poika. Kierukka poistettiin 15.8 ja viides perheen jäsen olisi toivottu. Kierukan poiston jälkeen on ollut ihan ihme oireita, olin jo varma että olen raskaana, mutta hormoonit tais tehdä vain temppujaan.

Edelleen menkat puuttuu. Pitäis varmaan ostaa uusia testejä ja testata joku päivä ellei pian ala kuulumaan. Kp 33/30.

Kp 1/29-33 kamalat menkka krampit. Onneksi parin tunnin päästä pääsee töistä kotiin.

Lämpimät onnittelut JamSulle plussasta! Ja S1N1lle tervetuloa mukaan.
Minäkin tulin vissiin hormonien huijaamaksi. Mulla on takana kaksi kirkkaasti negatiivista testiä viime viikolta, jolloin olisi kyllä pitänyt jo jotain näkyä, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu missään muotoa. Ei jomoja ei mitään, perinteiset pms-äksyilyni äksyilin viime viikolla, kp jotain 40+/28-30. Varmaankin kierto vielä hakee uomiaan pitkän imetyksen jälkeen. Voiko tämän tylsempää odottelua ollakaan! No mutta yk1 vasta eikä meillä ei ole mikään hätä tai kiire. Tuntuu että vauva-ajatukset on herättäneet huomaamaan, miten ihanaa näiden jo olemassa olevien naperoidenkin kanssa on. <3 Ainakin useimmiten. :D

Täällä seurailen taustalla. Saanko kysyä teidän työtilanteista? Ootteko saaneet työn ja perheen hyvin sovitettua yhteen? Mitä haasteita kolmas lapsi toisi?

Meillä mies on matkatöissä ja mä pyöritän arkea aika paljon yksin. Välillä raskasta, mutta silti ihanaa. Kolmas raskaus ei sinänsä muuttaisi kuvioita, mutta haluaisin olla pidempään kotona lasten kanssa sekä olla myös töissä ihan äitiysloman alkuun asti. Viime kerralla jouduin jäämään saikulle jo 5 kk ennen laskettua aikaa.

Kertokaahan teidän tilanteista? :)

Mulla mies on yksityisyrittäjä ja myös paljon poissa. Mä teen 6h päivässä töitä ja oon lapsista vastuussa :) tämä toimii hyvin ja kun alkaa jurppimaan nakitan lapset esim isovanhemmille tai järjestän leikkitreffit kavereiden kanssa joilla on samanikäisiä lapsia.

Mies päivä töissä, minä päiväkodissa töissä ja pojat hoidossa. Arki on kiireistä, mutta yhdessä tekemällä saadaan hommat hoidettua. Pojat 3v ja 5v.

Minäkin tuun takas tänne, kun kesä meni ja yritystä uudelleen aloitellaan kevään varhaisen keskenmenon jälkeen. Ovulaatio oli kivuista päätellen toissa päivänä kp17. Nyt on menossaKp 19 /29-32. Mulla keskenmenon jälkeen heitti kierto vähän miten sattuu. Edellinen kierto oli 32päivää ja sitä edellinen 29päivää. Niin nyt ei tiedä taas kuin pitkä tämä kierto on :)
Onnea plussanneille ja kiva kun tänne on tullut lisää tuskailijoita :)

Täällä on nyt tiputellut kolme päivää lauantai-illan puuhastelujen jälkeen, saas nähdä alkaako menkat vai onko kroppa ihan sekaisin.

Meillä pyöritetään arkea molempien voimilla, itse joudun välillä reissaamaan työn puolesta, mutta mies ottaa silloin enemmän vastuuta.

Pitää vielä jatkaa että viime yönä ja tänään ei ole enää tiputellut. Joko mulla oli maailman niukimmat menkat tai sitten jospa oisikin kyytiläinen matkassa.

Täällä on pelko noussut kohdunulkopuolisesta raskaudesta. Alavatsa on ollut kohta kolme viikkoa kipeä ja pahoinvointia päivittäin mutta testit näyttää negaa. Soitin terkkarille ja suositteli soittamaan huomenna uudestaan, jotta saan huomiselle akuutin ajan. Hienosti lähtenyt käyntiin tämä kolmannen yritys.

Ollaanko bluerose joskus aikaisempina vuosina kirjoiteltu samaan ryhmään, sun nimimerkki kuulostaa hirmu tutulta? Mulla lapset syntyny 10/2011 ja 10/2014.

Takaisin