Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

image.jpeg
Entä tässä häivähdys mitään? Hölmöä tuhlata testejä. Tämä tältä aamulta kp26. ;)

O sole mio. En oo varma näkyiskö jotain todella haaleaa mut näkyykö luonnossa paremmin jotain kuin kuvassa?

Yritin laittaa tän aamusta kuvaa mut ensin valitti kokoajan et liian suuri tiedosto ja nyt sain sitä pienemmäks. Toivottavasti sain jotenkin järkevän kuvan :grin

Plääh! Alkaa rentous testin tekemiseen hävitä. Sorruin taas ja samanlainen onko vai eikö hailura. Pitäisi osata odottaa vaan kun edellisetkin näkyny selvästi tosi myöhään vasta kp30+. Eikä tässä mitään olojakaan taida olla.

Hö o sole mio.. Toivottavasti nyt vielä plussaks muuttuis.tsemppiä

Mä kans tein testin ja hiukan on tummempi ku eilinen mut mä haluisin jo nähdä ne leffa viivat kun pelkään et on kemiallinen.. Kp.29 ja dpo 11-12 tänään. Miks mä sorruin tekemään tässä kierrossa näin aikasin testin kun oon aiemmin pystynyt olemaan tekemättä..

Vertasin äskön tiistain ja tän aamusta testii niin se on kyllä tuplat tummempi. :) miks mä en osaa rentoutuu..

testi2.jpg

Toi on tän aamunen. Harmittaa kun tarvii huonontaa ton kuvan laatua et sen saa tänne ladattuu niin kuva näyttää huonolta. Luonnossa siis näyttää tummemmalta..

Päätin sitten sortua testaamaan ovistikkuja. :p Ihka ensimmäinen ovistestini! :angelic:

Edit, tämä siis tehty illalla. :D

Liitteet

• IMG_1295.JPG
    IMG_1295.JPG
    694.3 KB · Katsottu: 156
Heippatirallaapi! :happy:

Mahottomasti onnee ensin kaikille plussanneille! :happy:
Vahvistumis viivoja haamuileville! :happy:
Ja SUURET tsempit kaikille yrittäjille! :happy:

Miekin uskaltaudun tänne jotain rustailemmaan, kun oon ekan teitä muutaman päivän käyny lueskelee. Hieman taustaa: esikoista ooteltiin tulevaks reilu 3v (tulee jos on tullakseen ajatuksella). Laihdutin reippasti ja hieman jo luovuin toivosta ja tärppäs. Kuopus sai alkunsa ekasta kierrosta synnytyksen jälkeen. Lapset siis :Heartred 2012 & 2013 :Heartred Ja nyt siis kolmas haaveissa :Heartred

Nyt menossa: yk 1 kp 31/32-40 Dpo 5 (Meniköhä iha oikein.. Nää lyhenteet ollu iha vierait miule, täält koittanu opetella, HIH!)
Kuukautiset siis kovin epäsäänölliset, mut viimeaikoina ollu noin 38.

Ekaa kertaa ikin aloin tikutella ovista tässä kierrossa kp 18 muistaakseni. Kp 27 aamulla ovistesti näytti vahvistunutta viivaa, mut ei viel sman vahvusta. Aamupäivällä vielä vahvempaa (yhestä reunasta saman vahvusta) ja illalla tein selvän plussan. Illal tunsin köllötellessä kunnon vihlasun alavatsalla vasemmal puolen. Hieman tuon jälkeen talleteltiin.. :wink

Valkovuodot loppu heti seuraavan päivän. Hieman menkkamaisia tuntemuksia. Dpo 2&3 oli koko päivän etova huono olo ja menkkakipuiluja välillä. dpo 4 ei ihmeempiä tuntemuksia. Tänään dpo 5 puolenpäivän aikaan tuli outo etova olo ja samalla mahaa väänsi. Myöhemmin huomasinkin, et maha iha sekasi.. Mistäköhä nää nyt voi johtuu? Vai iha sattumaa, et nyt just sit alkaa oudot tuntemukset puskee päälle ja tulla viel nyt kipeekskii? Pöh!

En oo ennen tunnistanu ovista enkä tikutellu, ni kaikki tämmönen on iha uutta miulle, iha ku ois yrittämässä vauvaa ekaa kertaa :laughing002
Niin ja aikasemmat raskaudet oon testaillu viikoilla 7+, et tää tämmönen oottelu on ihan kans uutta miulle.. Ja tää on ihan mahottoman kutkuttavan ärsyttävän jännää! MIten sitä pystyykään oottaa viel moooonta pitkää päivää, ennen ku voi (toiv voi, ettei ala vuodot) testailla..!?

Sorkke pitkät sepustukset! Jään oottelemmaan mitä tapahtuupi...
(Laitoin tän saman pätkän toiseenkin keskusteluun, laiska!) :wtf:

Takaisin