Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Maijjjuuu. Siellä ainakin osunut talletukset oikeaan aikaan. Toivottavasti se tois toivotun plussan parin viikon päästä

Täällä kans tylsä vaihe kun kp.7

Voi kunpa tänne meidän ketjuun alkais tulla niitä plussia.

Täällä vasta tylsä onkin, kun on KP 3. Mutta voi jee, kun on runsaat menkat. Yök. Ei meinaa kuppi riittää..

Mulla kp15/28, ovista pukkaa oireista päätellen. Pahoinvointia, alavatsan jomottelua ja runsaan valkovuodon seassa oli hieman vertakin tänään. Talleteltu eilen ja sunnuntaina.

Moikka,
Mäkin voisin tänne teidän seuraan liittyä pikkuhiljaa, vaikka ei ihan vielä oo yritys päällä, kuume on kyllä sitäkin kovempi. Meillä kaks poikaa 12/14 ja 4/16 ja kakkosen jälkeen isäntä olikin sitä mieltä että ei enempää, sitten ilmoitti että paritonta määrää ei kyllä tehdä Että ainakin kaks olis sitten vielä tervetulleita, jos en pääse nyt kouluun ennen kesää niin sitten sais alkaa kolmatta yrittämään Nyt ois tarkoitus alkaa seuraamaan kiertoa ja tikuttaa ovista, kun on ollut kierto ihan sekaisin pari kuukautta.
Muutama tuttu nimikin pyörii täällä Plussa tuulia ihanaiset :)

Santra87 taidettiin kuumeilla kakkosia samaan aikaan :) meillä pienempi neiti syntyi 8/16 :)

Pahoittelut negasta mel :(

Tervetuloa santra! Mä muistan sun nimimerkin tammikuu 2015-ryhmästä, josta poistuin myöhäisen kkm jälkeen. :)

Hei santra, täällä vähän sama että jos 3. niin sitten myös 4. ;D

Mälsä vaihe kp7. En kuitenkaan aio ovista etsiä vielä, osuu jos osuu. Mulla taitaa olla seuraavaksi vuorossa pidempi kierto. Uskon ettei stressi asiasta ainakaan asiaa paranna?

Mulla kans aina ollu ajatuksena et 3 lasta, mut vähän väliä takaraivossa jyskyttää et täytyyhän sille kolmosellekin kaveri saada pienellä ikäerolla... :angel9

Tervetuloa uudet mukaan :)

Mel. Pahoittelut negasta :(

Mulla taas jos kolmas joskus saadaan niin tulee olemaan viimeinen..

Jos nyt vaan sais sen kolmannen lapsen terveenä syliin asti, niin sit saa kyl meille riittää. :)

Täällä myös tuntuu nyt siltä että jos vaan sais sen kolmannen vielä syliin :smiley-angelic001 Meillä nyt sinänsä ei vielä ole mahdottoman pitkä yritys takana mutta tottahan se pelottaa että jos ei enään raskaudukkaan:crybaby2
Edelliset tärpännyt nopeasti..

Mel pahoittelut negasta :(

Meillä on tärpännyt aina nopeasti, eli se mua ei pelota. Mutta taustalla on myöhäinen keskenmeno ja tuulimuna, lisäksi kuopus vietti ekat viikkonsa teholla hengenvaarassa, niin pelottaa se jos menee jotain pieleen.

Yritys (kierto 1) alkakoon!!! Aiemmat napanneet nopeasti mutta katsotaan kuinka nyt käy. Äkkipikaisena luonteena masennun kyllä nopeasti :D

• Tykkään
Reaktiot: Mel
Meillä tärpänny kierto 3, kierto 6 (tärppäs imetyksen lopettamisen jälkeen melko nopeesti), oisko tää sit kierto 9 [emoji85]

Mulla ennen esikoista km ja kkm, neljännestä tai viidennestä kierrosta km jälkeen tärppäsi ja pikkukakkonen ekasta varsinaisesta yrityskierrosta, Mä en edes koskaan halunnut lapsia ja nyt kuumottaisi suurperhe, molemmat pojat on ottanu vähän raskaamman alun ja esikoinen vietti ekan yönsä osastolla kun oltiin molemmat heikossa hapessa, pikkukakkonen kävi muutaman tunnin tarkkailtavana, kun syntyi velttona. Synnyttäminen pelottaa eniten, jo valmiiksi. Toisaalta, en luota yhtään siihen, että tällä kertaa tärppäisi nopeasti, kiloja on kertyny ja kierrot on ollu mitä sattuu, kaikista kierroista ei oo tuntunu edes ovulaatioa selkeästi, etenkään kun joutui syömään tulehduskipulääkkeitä polviin melkein kaks kuukautta. Kunhan pääsi ekat ovulaatiot tikuttaa niin sit ois jees

Omaa napaa: eilen oli ilmeisesti dpo6, ja illalla oli parin tunnin ajan aivan järkyttävä alamahakipu. Kiva kun mentiin just leffaan ja se alkoi, juoksin jo alkutekstien aikana vessaan et menikö maha sekasin vaan ei.. Sit koko leffan yritinkin istua koko ajan mahd rennosti yhessä kohti, koska aina ku liikahti niin alko sattua kovempaa :/ mikähän se oikein oli, en haluais nostaa toiveita kiinnittymisenkään suhteen paljon ettei sitten viikon päästä tarvis tippua kovaa ja korkealta :( nyt kyllä välillä tuntuu pientä ihan kuin kuplintaa tuolla jossain alamahassa.. Kahesta aikaisemmasta ei kyllä tainnu olla mitään oireita tai en ainakaan muista.. Onko muilla ollut mitään tämän tyylisiä oireita ja sitten plussannu??

Maijjjuuu. Voi että olispa noi kiinnittymis kipuja. Pidän peukut ylhäällä et pikkunen olis tarrannukiinni :)

Kp.12 täällä ja ovis alkkais varmaan lähentyä.. Limat ainakin siihen tahtiin lisääntyy. :) lähetään sunnuntaina laskettelemaan et toivottavasti ovis olis viimeistään sillon niin saa hyödynnettyä paremmin.

Maijjjuuu toivotaan parasta :rolleyes:

Kp 11 ja ovisoireita ilmoilla, on tässä työskenneltykkin :smiley-angelic006 Luulen että ovis on parin päivän sisään ..
En ole jaksanut edes ovistikkuja kastaa kun turhauttaa niin kovasti .

Takaisin