Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heippa! Taidan pyrkiä tunkemaan tähän ryhmään? Ei olla yrittämällä vielä yritetty kolmatta mutta semmosta rulettia pelattu Tein testin kun jotenkin tuli mieleen ja tällasta se näytti. En osaa itse katsoa vaan näen helposti harhoja Onko se semmoinen?

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    32.8 KB · Katsottu: 170
Marce. Toivottavasti saisit gyneltä apuja kiertoihin.

Kata. Okei no siinä tapauksessa toivon et parin viikon sisään saat uuden plussan ja pysyvän sellaisen :)

O sole mio. Kyllä siellä haamu kurkkii. Onnea ja vahvistumista viivalle :)

Mä pistin jo yöks siteenkin ku tuntu et nyt alkaa kuukautiset mut vielä ei oo mitään tullu.. :) jännää.. kp. 32 tänään.. mut enemmän veikkaan et kierto on vaan pitkä..

o sole mio: kyllä minustakin haamuselta näyttää. Onnea ja toivottavasti viiva siitä pian lähtee vahvistumaan :Heartred

ON: Oireita edelleen Teroista tai sitten ihan sitä itseään. Vaan en kyllä jaksa millään uskoa plussaan.. Nyt DPO 8.

Minä näen myös jotain o sole mion testissä! Toivotaan sille vahvistumista :)

Mulla kp 7/28, menkat alkaa olla ohi. Mulla on parit viime menkat ollut ärsyttävät, eka vuotanut 2-3 päivää kunnolla, sit on 1-2 päivää taukoo ja sit tulee vielä pari-kolme päivää niukkaa rusehtavaa vuotoa.

Viljamiini ja miuk, kiitos kun vahvistitte tätä!
Tänään tehnyt pahaa ja wcssä rampannut 1-2h välein. Testaan uudestaan viikonloppuna jos ei menkat ala, nyt kp 28. Paha oloni voi hyvin johtua lähestyvistä menkoistakin.

DPO 9 tänään ja yhtenä hetkenä olen varma, että olen raskaana ja toisena sitten taas että en. Menkkamaiset kipuilut lisääntyy koko ajan, jos tällaiset kivut ei tuo menkkoja vuorokauden sisällä, niin sitten voi olla jo melko varma plussasta. Mutta kun on terot, niin ei kai menkat vielä voi alkaa? On jokunen pilleri vielä popsittavana kuitenkin..

Nenä on ollut tosi tukossa aamuisin ja tänä aamuna en meinannut saada lämpöjä mitattua, kun oli niin hiton tukkoinen nenä. Nyt ei enää ole tukossa.

Että ei tässä kyllä mitään osaa sanoa yhtään mistään. Vielä. Testaamaan en tosiaan ala ennen viikonloppua. Paras ois oottaa pari päivää sen jälkeen, kun ottaa viimeisen teron ja jos ei tätiä näy, niin sitten. VAan saa nähdä malttaako.. Hölmö kun on. Ja tällä kemiallisten taustalla ei siitä haamuplussasta paljoa iloa olisikaan.. Noin yleensä. :rolleyes:

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

Mä oon pitäny vähän taukoa tän palstan lukemisesta kun vielä pitäis pari kuukautta maltaa oman kuumeilun kanssa ennen yrityksen alottamista. Ekat pari kiertoa (imetän, niin alkoivat vasta hiljattain) on ollu tosi arvaamattomia, mut nyt näyttää tasaantuvan. Pari rundia vielä niin täälläkin ryhdytään vauvatalkoisiin :) Siihen asti pidän vaan vielä peukkuja teille muille!

Voihan piina. Dpo5 ehkä (en trstannut, toi on laskureiden mukaan) ja muka tosi omituinen olo ja väsyttää oudon paljon, mutta oiskohan vaan pitkä työpäivä syynä.

Gnome, mäkin oon vähän miettinyt, että jatkettasko vasta kesällä yrittämistä, jos ei nyt tärppää.

Nyt kyllä on niin kipeitä menkkakipuja, että en oikein tiiä mitä ajattelisi. Äsken jo olin menossa vessaan kuppia laittamaan, kun jotain lorahti, mutta ihan oli vain valkkaria.

Vielä ei oo täti tullut kylään mut en kyllä oo tetannutkaan kun kierto ollu välillä sen 42 mut yleensä on 28-32. nyt torstaina strattaa kp.34..

Mel,jospa ne onkin oikeita oireita [emoji106]

Viljamiinilla sama.Eiks menkkakivut ole yksi raskausoire?[emoji4]

Loora testiä kehiin [emoji1]

Mulla dpo 4 nyt..Eli ei tuntoja eikä oikein voisi ollakaan. Toivon,että siellä seikkailisi hedelmöittynyt munasolu matkalla kohtua kohti [emoji23][emoji23]Haha!

En päässy testaamaan et kp.1 pyörähti täällä. :(

Toivottavasti teillä muilla jää täti saapumatta. :)

No voi höh loora :(

Vaan mä siirtynen kanssa seuraksesi piakkoin. Menkkamaiset kivut on raskausoire, mutta minusta ne ei yleensä ole ollut ihan samanlaisia. Nää on selviä menkkakipuja, mutta luulen, että terot pitää kuitenkin vuodon vielä toistaiseksi pois. Kaksi pilleriä ois otettavana vielä, mutta en usko, että sinne asti pääsen.

Mulla normaali kierto on ollut 23vrk ja siihen jäisi nytkin ilman teroja, mutta jos nyt edes pari päivää saisi luteaalia pidemmäksi. Nyt on vasta DPO 10 kuitenkin.

Kiitos teille :Heartred

Viljamiini. Toivottavasti sulla jää menkat tulematta.. :)

Voi loora! Tsemppiä uuteen kiertoon.

Sellaista että nyt kp30. Tänään ihana painon tunne kohdussa! Eilen tissisärkyä ja pari repäisyä kohdussa. Toissailtana olin niin jäässä että kävin yöunille täysissä pukeissa fleecetakki päällä? Ja edelleen pientä flunssaa mitä kestänyt pari viikkoa jo.

Mun menkkamaiset oireet menneet aiemmin näin: kun tulee jatkuvaa painetta ja kipua, menkat alkaa. Kun menkkakivut tulee ja menee, taas tulee ja menee, niin sillon raskaana. Nyt ei itsellä kumpaakaan vielä mihinkään suuntaan.

Mun menkkamaiset oireet menneet aiemmin näin: kun tulee jatkuvaa painetta ja kipua, menkat alkaa. Kun menkkakivut tulee ja menee, taas tulee ja menee, niin sillon raskaana. Nyt ei itsellä kumpaakaan vielä mihinkään suuntaan.

Jep, näinhän se menee, mulla tosin aaltoilee kivut myös menkkojen tullessa. Yleensä raskauskivut ja paine kohdistuu selvästi kohtuun ja menkoissa on koko alavatsa kipeä. Yleensä se selvin oire on, että heti ensimmäisten isompien kipujen kohdalla menkat alkaa. Nyt tosin ei, mutta epäilen noita teroja nyt enemmän kuin raskautta. Ei vaan ole sellainen "omituinen olo" o_O

Takaisin