Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tilasin kaappiin neljä testiä odottelemaan et jos pääsis joskus testaamaan.. :) Täällä tänään kp.25/28-42

Nyt on KP 16 ja DPO 3. Tallettelut meni vähän niin ja näin, mutta noin teoriassa tsäänssit on. Kävin gynellä ihan tarkastuksessa tuossa ovispäivänä just ja hyvältä kaikki näytti. Terolutit aloitettiin nyt, että saadaan nuo kierrot normimittaisiksi, auttoi sitten raskautumisessa tahi ei. Melko ärsyttävää, että aina suunnilleen vuotaa jotakin, kun on noin lyhyet kierrot. Terot mulla oli ennen toista lasta myös, kun tiputteli jopa viikonkin ennen menkkoja, mutta silloin oli vielä suunnilleen normaalimittaiset kierrot..

Täällä tänään kp 2, eli toinen yrityskierto tuulimunan jälkeen starttas eilen.

Viljamiini. Toivottavasti siellä tulis plussa kahden viikon sisään :)

Miuk. pahoittelut tädistä. Onnea uuteen kiertoon..

Vitsi kun nää ovulaation jälkeiset päivät menee hitaasti.. sit kun en ihan tarkkaa ees tiedä koska ovis tapahtu niin ei auta kun oottaa. nyt siis kp.28

Miuk,pahoittelut menkoista [emoji20]

Viljamiini,plussaa kehiin vaan [emoji106]

Loora84,onko oireita?Sullahan aika loppukierto jo [emoji4]

Tein tänään r-testin aamulla (dpo9) ja haamu tuli!Mieskin näki.Ja o-testi plussa samasta pissasta.Eli nyt jännittää entistä enemmän!

Kata. Onnea miljoonasti ja tarrasukkia matkaan :Heartred

Mä luulen et näit oloja tekee mun pää. tahtois niin kovasti et pikkunen olis matkassa mut luulen et täti sieltä kurvaa..

Oih, Kata! Onnea kovasti <3

Sen verran pitkä aika on ollut ilman plussaa, että sen tiedän, että IHAN kaikkia oireita on ollut ennen menkkojakin.. mihinkään muuhun kuin menkkojen poisjääntiin ja vahvaan plussaan en enää usko :D On siis ollut menkkakipuja ilman menkkoja, ällöttävää/oksettavaa oloa, tissit on olleet kipeät/olleet olematta kipeät, nippailuja ja nappailuja ja repäisykipuja. Siis ihan kaikkea.. Mutta viidessä vuodessa ehtii rekisteröidä ihan vaikka mitä. Plussakierrossa toisaalta olo vaan oli selvästi, että on raskaana. En tiedä miksi. Omituinen olo sanoin miehelle. Kumpa tulisi sellainen olo tässä kohta taas. DPO taitaa olla 5 ja KP18.

Kiitos [emoji173]️ Vielä en uskalla iloita suuremmin.Huomenna uusi testi aamulla [emoji1] Mut joku siellä on kiinni,kunpa pysyisikin!

Oi jospa sulle Viljamiini tulisi nyt se olo [emoji7]Tiedän sen olon,miehelle sanoin kaksi päivää sitten että hyvä fiilis.

Meidän ketju on vähän hiljainen.Kaikki taitaa kirjoitella tuolla raskaaksi 2017-ketjussa [emoji4] Itsekin siellä enemmän.

Täällä mennään samoissa päivissä Viljamiinin kanssa. Oviksesta en oikeen oo varma, ku en oo tikuttanu ja nippailua oon tulkitsevani vähän väliä :D Kunnon selkeitä ovislimoja ei oo ollut... Oonko tulossa vanhaksi [emoji85] Mutta kierto yleensä 30 kieppeillä (pientä heittoa), joten dpo varmaan vähän jäljessä Viljamiinia, laskureiden mukaan ois ollut eilen.

Tänään r-testi ihan puhdas nega [emoji21] Ja eilen siis ihan silmin nähtävä punainen haamu. Ärsyttää!

kata: No voi höh :(

ON: lämmöt pompsahti melkoisesti. Nätti kolmivaiheinen käppyrä on.. Voihan piina. Vaan kun katsoo aiempia käppyröitä, niin ei sekään mitään meinaa..

Muokattu viimeksi:
Kata. Toivottavasti olis nyt vaan ollu viallinen testi tai laimeempaa pissaa.. Tsemppiä ja toivottavasti saat kunnon plussan pian.

Mä en viitti tehdä heti testiä kun kierrot ollu välillä 42 mut mieli kyllä tekis.. tänään siis kp. 30

Viljamiini ja mel. plussatuulia sinne puhaltelen :)

looralle myös plussatuulia..

Onhan tää melkoista - en ole vuosiin piinaillut tässä vaiheessa, mutta tuo edellisen kierron kemiallinen jotenkin buustasi tätä vauvakuumetta uuteen nousuun :rolleyes:
Terolutithan aloitin, joten niistä voi johtua osa oireista, mutta kun en yhtään muista mitä ne silloin joskus aiheutti.. Ja tosiaan ennen menkkojakin on ollut oireita jos jonkinmoisia. Tosin viikkoa ennen oletettuja menkkoja en muista menkkakipuja olleen kuin plussakierroissa. :dontknow Ja ne plussakiertojen menkkakivut on erilaisia kuin oikeat menkkakivut.. Nyt en ota enempää kantaa näihin oireiluihin. Hulluksi tässä tulee. KP 20/26-27 ja DPO 7..

Toivottavasti katalle se plussa tulee seuraavaan testiin!
Plussatuulia myös loora, viljamiini ja mel :)

Oon ottanu taukoa kuumeilusta, en oo mittaillu lämpöjä tai testannu ovista, mutta eipä silti oo näkyny menkkoja. Tänään on se päivä kun esikoisen jälkeen alkoi ekat menkat.. eipä taida tänään vielä alkaa.. toivottavasti kuitenkin lähiaikoina. Pysyn siis täällä taustalla edelleen :)

Avasin muuten pitkästä aikaa ffn, ja se väittää et nyt on menossa dpo42 :'D

Kata. mikäs tilanne siellä? teitkö uutta testiä?

Viljamiini. voi kunpa noi enteilis sulle plussaa :)

Mannikka. Toivottavasti sulla lähtis pian kierrot käyntiin niin pääsisit kunnalla kuumeilemaan tai sit tulis ylläri plussa ilman mekkoja. :)

Eilen illalla jomotteli ja jo luulin et menkat alkaa muttei oo niitä vielä näkynyt. voi kunpa niitä ei tuliskaan.. :) mulla tää kuumeilu kans nostanut aika paljon päätään.. kai se tekee kun ton ekan puol vuotta pysyin tyynenä nyt siis tulee yritystä just täyteen 8kk..
Esikoinen sai alkunsa 4 kk jälkeen ja kuopusta yritettiin reilu vuosi..

Tällä viikolla ois gyne aika jos sitten tulisi hiukan viisaammaksi näiden pitkien kiertojen kanssa. Nyt menossa 17/?-47

Täälläkin ihme menkkaoloja ollut tänään kp 20 :D Ei kyllä mitään repäisyjä tms... 10 päivää odottelua.

Loora84,mulla tais olla ovulaatio kp23 ja se näkyi raskaustestissä [emoji1] Selkeät ovisoireet ja r-testi nega sen jälkee ja o-testi alkoi haalistua. Ei sitten tullutkaan aiemmasta plussasta huolimatta silloin kp 14 se ovis.Mutta tämäkin ovulaatio hyödynnettiin eli tänään taas dpo 1 [emoji1] Ärsyttävää mennä kaksi viikkoa taaksepäin ajanlaskussa [emoji23]

Takaisin