Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Liityn tänne teidän seuraan! Esikoinen 6v (syyskuussa 7v) ja kuopus kohta 4kk ja täällä haaveillaan jo kolmannesta. Kuopus tuli vasta 6vuoden yrityksen jälkeen, joten toivotaan että kolmas tulisi pienemmällä ikäerolla.
Olen 26, täytän maaliskuussa 27vuotta.
Nyt kp. 24 menossa, viime kierto oli 24päivää, mutta kahdet kuukautiset vasta tullut synnytyksen jälkeen niin kierto voi olla mitä on. [emoji23]

Tervetuloa Merink! Toivottavasti ei tosiaan noin pitkään mene! Tuliko esikoinen helposti?

Ite oon aina ajatellut, että haluan 3. Mulla on 2 sisarusta, ni sieltä varmaan tullut. Nyt kyllä välillä mietin, että onko tässä mitään järkeä, mutta sydän sanoo muuta kuin järki...

Kyllä sitä välillä miettii onko hullu jos kolmannen saa. Varsinkin päivinä kun molemmilla on uhma päällä 2,5v ja 4,5 v pitää huolen, että ei ole tylsää.

No jospa minäkin uskaltaisin.. Eka on 11v., kuopus 7v. ja tätä kolmatta on viitisen vuotta "tehty". Yksi alkuraskauden keskenmeno on saatu aikaiseksi.. Esikoisen ja kuopuksen välissä oli myös keskenmeno, 11. viikolla tosin. Ja kakkosta tehtiin 1,5v. Esikoinen sai alkunsa suunnilleen ajatuksesta.. Olen nyt jo 36 eli ei tämä tästä helpommaksi kyllä muutu.

Merink1. Tervetuloa tänne kuumeilemaan ja toivottavasti plussa tulis nyt nopeesti. :)

Viljamiini. Tervetuloa tänne kuumeilemaan ja toivottavasti plussa tulis pian. :) kauan ootte jo yrittänyt kolmatta :Heartred

Kiitos kaikille!

Mel: esikoinenkin tuli todella hankalasti. Joten ihan vika voi jotenkin olla minussa. Mut aika näyttää :)

Kiitos loora84. No onhan tässä kauan yritetty, mutta todellisella tjot-meiningillä. Nyt tämän kemiallisen/varhaisraskauden km:n jälkeen otetaan paremmat aseet käyttöön. Olin jo varma, etten enää lapsia saa, mutta tämä nyt antoi vähän toivoa.. Saa nähdä miten meidän käy.

Minäkin liityn tänne mukaan, vaikka yritystä ei vielä ole aloitettu kunnolla, enemmän on menty nyt vielä että tulee jos on tullakseen.. Mieskun vielä vähän pistelee vastaan, kun haluaisi olla alusta asti mukana ja tällä hetkellä joudutaan kesään asti olemaan eri paikkakunnilla[emoji52]
On siis miehelle ensimmäinen ja itselleni kolmas, joten oon yrittäny ymmärtää kun haluaa olla alusta asti vieressä seuraamassa mutta kun oma vauvva kuume on jo niin hirveissä mitoissa että ei haluttais enää ootella :D
Joulukuussa jätetty pillerit pois, ja nyt ilmeisesti oli pillereiden jälkeinen epämääräisoireinen eka kierto kun olin jo ihan varma että ois sattunut jo tällä kierrolla tärppäämään kun oireita tuli niin paljon. Vaan tänä aamuna sai pettyä kun menkat alkoikin :(
Vaan uusia kiertoja päin toiveikkaana :)
Hieman vaan hidastaa tätä yrittämistä kun viikonloppuisin vaan voi yrittää :D vaan onneksi näyttäis että jos kierto jatkuu näin nii ovulaatiot sattuu viikonlopuille :D

Mulla 26/28. Eka kierto tuulimunan jälkeen, niin en tiiä onks kierto normaalipitunen.

Maijjjuuu. Tervetuloa tänne kuumeilemaan ja toivottavasti teillä osuis tosiaan ovis viikonloppuun. :)

Täällä menossa kp.22/28-42 ovis ollut nyt kuluvan viikon aikana..

Ovis tässä just tuloillaan. Keskenmenon jälkeinen kuukausi, niin en tiedä tuleeko. Oireet viittaa kyllä siihen vahvasti. Normikierrothan mulla on tosi lyhyet n. 23..

Kiitos loora84 :)
Täällä kp 3/28-32, saa nähä mihin kierto nyt asettuu kun ei pillerit oo sotkemassa :)
Vaan on kyllä niin ihmeelliset kk ollu nyt päällä että tiiä mitä ajattelis.. Yleensä kun vuotoa on ensimmäiset kolme päivää kunnolla ja sitten hiipuu, vaa nyt ei vuotanut kuin päivän ja on jo melkein kokonaan hiiipunu.. Saas nähä [emoji51]

Mulla tänään nipistelly ja jomotellut alavatsa ja alaselkä.. varmaan saa taas tippuu korkeelta..

Merink. pahoittelut melkoista. Onnea uuteen kiertoon. Toivottavasti se toisi plussan...

Takaisin