Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Danonina,kiitos lohduttaa edes vähän :happy:
Otin aspirinin,jos olo vähän paranisi.Sitähän toiset lapsettomuuslääkärit suosittelee ehkäisemään keskenmenoja eli ei pitäisi haitata ainakaan mahdollista kiinnittymistä. Taidan ottaa tässä kierrossa "pieleen meni"-asenteen.Pessimisti ei pety..

Miten muilla,jotka dpo-päivillä.Onko mitään oloja?:wink Mulla valkkari taas lisääntynyt ja on maitomaista.Eli peruskierto.

Miten se asperiini vaikuttaa? Burana joidenkin palsstojen mukaan vissiin voi vaikeuttaaa munasolun kiinnittymistä.

Mulla nippailee hyvään malliin alavatsassa. Tai sitten oon luulosairas :D . Katsotaan :)

elaffy tuossa jo vastasikin. Aspiriinia saa käyttää niinkuin parasetamolia mutta buranaa ei tosiaan jos raskaaksi haluaa tulla. Siksi otin aspiriinia ettei lääkkeestä ainakaan haittaa olisi.

Danoninalla sitten lupaavat oireet :wink Peukut pystyssä!

No niinhän se olikin, varmaan joskus kuullut.. Oliko täällä plussanneet nyt minkä ryhmän alla tuola? Nopeesti selaillessa en huomannut...

Ai mä käsitin jostain, et oli vallattu joku aijempi ketju joka oli kolmannen lapsen odottajille. Ymmärsin sit väärin vissiin :)

Tein tänään päiväpissasta negan! :'( luulempa et tää kierto oli tässä,mut testaan ehkä aamulla vielä aamupissasta. Vai mitä luulette näyttäiskö jo päiväpissastaki jos oisin raskaana? Kp 26 ja dpo 14. Oireena kyllä kuume, vaikken tunne olevani sairaana.. :O

Minulla näkyi dpo14 myös päivällä parin tunnin pidätyksellä, mutta hcg:n nousu on todella yksilöllistä. Toivottavasti aamulla näkyisi!

Oliko sulla jtn oireita jo elaffy sillon? Mulla on voinu olla ovis kyllä myöhemminki, mut lämmöt nousi kyllä sillon ekan kerran kunnolla sitten menkkojen jälkeen, ja on pysytelly korkeella..

Oli runsaasti oireita tässä raskaudessa. Viime kierroksella ei ollut oikeestaan muuta kuin palelin todella paljon.

Hitsi kaks aamua heikottanut todella paljon. Esikoisen raskaus oli alusta loppuun, yks heikotus ja oksennusten loputon kaari. Toivottavasti olis nyt jotain ihan muuta... toisaalta se vois lupailla poikaa ja olis kiva jos nykyinen mieskin sais pojan. Katsellaan. Mahassa tuntuu kyl painetta ja nippailua edelleen, miks ei vois olla jo viikon päästä :P

Danonina, toivottavasti olis just niitä oireita! ;) Mulla oli kaksi ekaa raskautta muuten aikalailla identtiset (poika ja tyttö) mutta toisella kerralla en ollu yhtään kipeä. Ekassa oli siis kaikki mahdolliset liitos- ja iskiaskivut, toivottavasti poitsu vaan ekana raivas paikat ja säästyisin tälläkin kertaa noilta vaivoilta :P
Mikäs on mamman haaveella tilanne?

En oo vielä testannu, tuli pupu pöksyyn :oops: oottelen ihan rauhassa vielä pari viikkoaki jos ei menkkoja näy. Tää on vasta eka kierto ku otin sitä gelee royalea, nii jos tää ei ookkaan yhtään lyhempi ku edelliset,nii ei menkat oo vielä mitenkään myöhässä.
Mut tuntemusten perusteella ovis oli ja meni jo sillon aikanaan,yhen negan oon testannu päiväpissasta jo viime pe:sad001 häpyluuta nyt jomottelee/särkee ja lämpö edelleen koholla. Menkkajomoa ihan satunnaisesti ollut joinakin päivinä,mut muuten ei oireen oiretta..

Oon kyllä jo valmistautunu negaan ja menkkoihin, mutta JOS, nii oisin niiiin happy!!:Heartred
Laihduttamaan alan kunnolla, jos nyt menkat vielä alkaaki, karkki ja herkkulakko alko kaikesta huolimatta :p

Eipä tänne kovin kummia vielä kuulu danonina, tänään rv4+4 vasta. Voisko aika mennä enää yhtään hitaammin? :P On menny oikein hyvin, väsyttää vaan ja nälkä on melkein koko ajan. Alotin minäkin muuten herkkulakon nyt mamman haave :) ihan liikaa tullu herkuteltua, nyt saa namit jäädä kauppaan :D
Onpa jännää! Täytyy käydä tarkistamassa täällä tilanne päivittäin niin nään toivottavasti molemmilta hyviä testiuutisia pian! ♡

Alotin muuten itekin viime kierrossa (kesken kierron) syömään royal geleetä. En kyllä usko että sillä kerkesi plussaan olla vaikutusta mutta saattaahan olla että olisin vielä väsyneempi jollen niitä söisi :)

Kiva kuulla Violina, että kaikki menee kivasti. Hurjat peukutukset täältä, että jatkuu samaan malliin!

Mä kävin tänään ostamassa apteekista kaks erityis herkkää apteekin testiä. Oli ihan älyttömän hintasia. Pitäis vissiin tilata nyt netistä et pääsis testaileenrauhassa :P .Mulla näkyy testissä aina vasta tosi myöhään joten saa nähdä näkyykö edes viikonloppuna mitään JOS nyt edes olisin raskaana. Mies pyöritteli silmiään kun pyysin päästä apteekkiin :D . Se tossa sanoi et eihän olla viime menkkojen jälkeen edes mitään tehty xD . Työstressi varmaan vienyt muistinkin. Mies varmaan pelkää sellasta sekoomista kun oli sen keskenmenon myötä sillon. Nyt koitan rauhottua. En ainakaan tänään tehnyt niitä ostettuja testejä :D siitä on hyvä lähteä ;) Ne oli sen hintasiakin, että ehkä malttaa olla tekemättä (haha ketä yritän huijata :D)

Takaisin