Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea Violina ja elaffy :Heartbigred

Ihana Joululahja! Toivon niin,että vielä mahdollisimman moni meistä pääsee teidän kanssa syyskuisiin :)

Päivän oma napa: En ole varma onko ovis vielä ollut..Testit loppui eilen just ku olis pitäny nähdä onko vahvistunut..Tänään hilpasen ostamaan lisää,mutta olis pitäny eilen olla ovisplussa.Mies kevyessä kuumeessa,itsellä kurkku kipeä (taas!). Nuo plussailut täällä antaa itsellekin toivoa :angelic: nyt siis kp 18/31-33. Omat testailut menee siis tammikuun ekan viikon jälkeen.Mulla on synttärit tammikuussa niin muuta lahjaa en tarvitsisi :wink

Danoninalle onnea ovisplussasta :happy112

Kiitos kata_ :) . Mullakin menee testailut tammikuun ekan viikon jälkeen. 9pv näyttää toi laskuri. Tsemppiä sinne!

Oletko Violina tehty vahvempia testejä nyt lisää? Olis kiva kuulla kuulumisia, vaikka odottajien puolelle varmasti siirrytkin :)

03315cd46d3647d6aa9ff51b4d11adc5

Kröhöm, no juu, olenhan minä testaillu :p Eilen one step ja pc. Vielä on muutama testi kaapissa, aattelin testailla ne pois vielä kun torstaina vasta viimeistään pitäis menkkojen alkaa :D
Prismassa 2kpl pc:n liuskoja maksaa vähän päälle 2€! :o

Plussatuulia puhaltelen tänne, toivottavasti moni seuraa pian plussanneiden puolelle! ♡

Ja täytyy sanoa noista testeistä vielä että one stepin herkkä puikkotesti ainakin toimi minulla, sain siihen vahvemman plussan dpo11 kuin apteekin omaan :) ja samoin tuo eilinenkin liuska näyttää selvästi viivan, ei tosin yhtä vahvaa kuin pc. Kun monet on haukkuneet ettei one stepit näytä mitään.

Violina, hienot viivat :)
Osa one stepeistä on ihan surkeita, näillähän on eri valmistajia ;) aika monesti noissa kyllä se erittäin herkkä (10ml/miu) näyttää myöhemmin plussaa kuin vähemmän herkkä (25ml/miu).. :confused:

Onko muuten tästä ryhmästä plussanneille oma ketju odottajien puolella?

Pitäskö teidän pistää pystyyn? Käydään muut sit välillä "vakoilemassa" teidän kuulumisia :)

Kuulostaa hyvältä elaffy :D

No niinpä onkin juu! Nuo onestepit tilasin raskauskeijulta. Puikko oli mielestäni hyvä ja liuska... ihan ok sekin. Kirjoittelin tosiaan dpo9 että sain siihen jonkun haamujen esiäidin ja puikkoon sitten selkeä haamu dpo11 :) ja molempien herkkyys 10mIu, vaikka puikon herkkyydeksi raskauskeijun sivuilla oli merkattu 25, paketissa luki 10.

Muokattu viimeksi:
Pakko laittaa tänne, kun on nyt tullu taas mittailtua lämpöjä :D tuhma minä. Ja yhen o-testinkin tein jouluaattona r-testin kaverina (nega) ja o-testissä oli lähes tasavahvat viivat.. että varmaan vaan kroppa sekoilee. Reissuun kuitenkin nappasin siteitä varulta, niin saahan sitä toivoa :rolleyes: kuva vielä viim 2vkon lämpökäppyrästä:
6a09e879ababa9807c333d8fe39a942b

^siis se o-testi ei sovi mitenkään tuohon ja ff muuttelee jatkuvasti oviksen paikkaa, että ei tässä nyt kauheita voi toivoa :D mutta eipä oo muutakaan paikkaa mihin näitä purkas..

Ps valtasitteko jonkun odotusketjun? :)

Vaikka olenkin jo tuolla plussanneisen puolella niin kirjoitanpa oman kokemukseni tänne..

Eka onnistui meillä yk3 ja toinen yk1. Tätä kolmatta tekemällä tehtiin heinäkuusta asti ja nyt siis joulukuussa plussa. Mutta halusin kirjoittaa siitä yrittämisestä :)

Bongasin ovulaation jokaisella kierrolla ja joka kerta olin varma oireideni kansaa että tärpännyt on...eikä ollut. Luin ja ihmettelin mikä mättää ja kun olin lukenut useita tarinoita siitä miten on heti tärpännyt kun jättää tikutukset ja oireiden kyttäämiset pois, niin päätin kokeilla. Vaikeaa se kyllä oli kun olisin halunnut laskea päiviä jne, mutta niin vain kävi, että juuri tästä tikuttomasta kierrosta tärppäsi. Todennäköisesti sattumaa, mutta voihan olla että tiedostamattani stressasin sen verran, että ei vain kroppa ollut valmis. ..

Tsemppiä kaikille ja toivotaan plussia! :)

Vielä 10 päivää että voi testailla :/ . Eilen apteekissa käydessä jätin testit hyllyyn, niitä ei kotonakaan oo valmiina yhtään. Jos nyt malttais olla testaamatta ennen aikojaan :D

Omaa napaa.Mulla on kuumetta Muutakin kuin vauvakuumetta..38,2 tuli mittariin tänään..Menikö tän kierron vauvahaaveet siihen?Nyt dpo 4 mun mielestä. Simpathan on jo kuolleet ellei joku ole munasoluun päässyt mutta haittaako kuume kiinnittymistä? Harmittaa,koska viime yk:lla olin myös kuumeessa oviksen aikaan..

Pikaista paranemista kata_. Mun yks kaveri on tullut oksennustaudin aikana raskaaksi. En tosin tiedä oliko miten kuumetta.

Takaisin