Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea Sandy pikkuisesta prinsessasta:Heartpink
Harmi ettei kaikki mennyt hyvin mutta onneks saat pian pikkuisen viereesi ja paranat toivottavasti myös itse pian sektiosta...Tsemppiä...:Heartred

Onnea prinsessasta :)

Itsellä vain kaksi sektiota takana joten ei alatiestä kokemusta eikä tulisikaan vaikka plussaisi joskus vielä.
Mä en ole sektioita pitänyt pahana. Eka oli hätäsektio kun tyttö piti saaha ulos nopeasti vk 27. Toinen oli suunniteltu ja se oli tosi hyvä kokemus. Mutta niin kuin sanoin mulla ei vertailukohtaa :)

Moi kaikki

Liiityn tänne jutustelemaan kun oon 2 tytön äiti ja meillä kans kolmas toiveissa. Elokuussa sain keskenmenon joka oli rankkaa. Nyt alkaa taas yritys..

Paljon onnentoivotuksia kaikille plussanneille Ja onnee yrityksiinne

Dahlia. Tervetuloa tänne kuumeilemaan. :) Pahoittelut keskenmenosta. :( Toivon teille pikaista plussaa ja että pikkuinen tarraa sitten lujasti kiinni.. :)

Dahlialle tervetuloa! Pahoittelut menetyksestä! ♡ Anna surulle lupa ja aikaa.. Toivottavasti uusi pysyvä raskaus alkaa pian!

Täällä on kp15 ja ovis oli ehkä kp13. Ainakin silloin oli todella kovia kipuja koko lantion alueella! Tissit kipeytyivät eilen ja tänään on ollut repäisykipuja ylös noustessa, joten keltarauhanen oletettavasti toimii ja ovis on ollut. :) Tässä kierrossa on ollut joka toisen päivän taktiikka ja toivon sen tuovan tulosta. Lisäksi olen käyttänyt ashwagandhaa lähinnä omaan väsymykseen, mutta tuo rohtokoisio auttaa myös hedelmällisyyteen ja ehkäisee keskenmenoja. :) Kp27 varmaan testailen, jos on vielä tarvetta.

Viikonloppuna tuli käytyä kirpparilla ja löysin tytöille hyviä talvikenkiä todella edullisesti! Vieläkin ihan fiiliksissä niistä.. :D

elaffy. Toivon että pikkuinen on teillä hypännyt mukaan.. :) Ainakin ootte saanut hyvin hyödynnettyä ja kiva kun löysit lapsille kenkiä. :) Mä oon niin huono tossa kirpputori hommassa.. Onneks me saadaan paljon vaatteita mun veljen lapsilta niin aika vähän on jouduttu ostamaan.. :)

Täällä kp.6 ja täti alkaa olla lopuillaan ja pääsee tosi toimiin.. :)

elaffy. Toivottavasti teillä tärppää tässä kierrossa ja tiukasti :)

loora84. Meilläkin on kuopus syntynyt 5/2015 et samoihin aikoihin on näköjään kolmannen kuume vallannu :) Mulla kp 5 mut piiiiitkä kierto ja kärsimätön luonne :rolleyes: Pikaista plussaa teillekin!

Meilläkin on tytöt syntyneet 05/15! :D Molemmat siis.. laskettu oli kylläkin kesäkuussa, mutta neiti A päätti kirjautua hotellista ulos neljä viikkoa liian aikaisin.. :rolleyes:

Jotenkin on ollut sen verran kiirettä tässä, että ei tule liian aktiivisesti kytättyä omia oloja tai päiviä yleensäkään. Eiköhän se pudotus sieltä kuitenkin tule.. :) Toivotaan silti parasta!

Nuo alkupään päivät ovat pitkiä ja tylsiä! Onneksi voi alkaa harjoitella vauvan tekoa hyvissä ajoin.. ;) Toivotaan plussaonnea teille ja plussataan itsemme ensi kesälle!

Loora, pakko aktiivisesti etsiä vaatteita, kun tajusin, ettei meillä ole juuri ollenkaan 80cm vaatteita odottamassa ja osa 74cm jää kohta pieneksi! Kengistä olen erityisen iloinen, sillä uutena ovat kalliit ostaa kahtena kappaleena ja tytöillä on vielä sen verran pieni jalka, että käytetyt ovat yleensä todella hyväkuntoisia. Harva lapsi kävelee vielä, kun kengän koko on 20. :)

Hmm.. laskettu aika menisi kesäkuulle, jos nyt tärppäisi. Kesävauvat olivat niin ihania, että kelpaa kyllä! ♡

Moi.

Meillä yritetään kolmosta kovaa.. 1v. ja 6kk on yritystä takana :Heartpink varmuutta onnistumisesta ei ole :Heartblue

Dahlia. Minkä ikäinen teidän esikoinen on?Tää vauvakuume näyttää tosiaan iskevän samaan aikaan monelle jolla kevät/kesä 2015 lapsi.. :)

elaffy. Minkä kokosia teidän tytöt on? :) Meidän kuopus oli 1v3kk neuvolas 80,5cm ja 10,095kg. Mun olis kans pakko kierrellä kirppareita jos en sais veljen poikien vaatteita..

Eetuha.Tervetuloa tänne kuumeilemaan ja toivon kovasti että saisitte pikimmiten plussan.. :)

Loora, virallisesti ei ole missään hetkeen otettu mittoja, mutta ovat ehkä jotain noin 77cm pitkiä ja vajaat 9kg painoa. A on vähän hoikempi. 1v neuvolassa olivat 7,5kg ja 73cm. Tytöt ovat siroja, kuten monet kaksoset yleensä ovat.. :)

Tervetuloa Eetuha! Toivottavasti pitkä odotus pian palkitaan!

Kiitoksia :)

Olen aika kyyninen että onnistuisi kun K kohdalla meni 4,5 vuotta että raskauduin. Olihan siinä välissä monta km ja kkm. Oli lapsettomuushoitoja joista ei tullut vastinetta.... Mutta toivoa on :Heartbigred

Tääkin on kyllä niin tylsä vaihe kun odottaa ovista ja tietää et se on aikasintaan viikonpäästä.. Täällä nyt siis kp.9/28-42

Oliskos jollain muulla jo jännitettävää aikaa? :)

Hei sitä piti kysyy et mitkä ovis tikut oli hyviä? Jos meillä ei tärppiä tuu ennen niin ajattelin täs loppuvuodesta tilata ovistikut mukaan...Luulen et yritetään vie tää ja seuraava ilman mut sit kyllä alan tikuttelee.. :)

Minulla sofin tikut toimivat ihan riittävän hyvin ja cb:n digit ovat myös olleet suosiossani. Ovat vain kalliita, joten olen käyttänyt liuskoja ja varmistellut digillä, kun ovat näyttäneet minun silmääni plussaa. Loppuvuodesta ajattelin itsekin taas ovistikkuja kokeilla, jos tämä ahkera harjoittelu ei tuota tulosta.

Kummassakaan raskaudessa en ole ovista tikuilla saanut kiinni, mutta oletettavasti sellainen on kuitenkin tapahtunut myös niillä kerroilla! :D

Tänään kp19/ehkä dpo6? Ei vielä mitään oloja, paitsi eilen oli repäisykipuja noustessa (keltarauhanen?) ja maistoin muka raudan makua suussa, mutta söin ennen sitä maksalaatikkoa, josta verestävä maku lienee jäänyt suuhun.. :D Että hyvästi vain rento loppukierto ja ei-oireiden-kyttäys! :D

elaffy. Kiitos vinkeistä ja pidän peukut sulle ylhäällä et saat plussan viikonpäästä.. :)

Hei vain kaikille, täälläkin ilmoittautuu yksi kolmosesta haaveileva! Elaffy onkin tuttu kesäkuun 2015 ketjuista

Meillä kaksi poikaa, 2012 ja 2015 syntyneet. Vauvakuume kova, ja tein huvin vuoksi sormustestin eilen ranteen päältä ja sen mukaan kolmas poika pitäisi vielä katraaseen tulla. Tällä hetkellä menossa kp 21/28 ja mulla on jonkin verran munasarjoissa kipuilua, toisena "oireena" alaselkäkipu joka ilmeni heti ovulaation jälkeen. En kyllä osaa laskea ovulaatiota virallisesti, mutta peittoja heilutettiin viime viikolla ainakin nettilaskurin mukaan oikeina päivinä ja varmuudeksi vielä muinakin. Nyt kun jaksais odotella ens viikkoon ennen testin tekoa, tai tädin vierailua. Toiveet on korkealla ja yritystä takana vasta kolmisen kuukautta.

Plussatuulia kaikille!

brainfreeze.Tervetuloa tänne kuumeilemaan ja lupaavalta siellä kuulostaa.. Toivottavasti saat pian plussan.. :)

Kiitos Loora84! :) Toivotaan parasta, päivät menee niin hirveän hitaasti kun odottaa ja toivoo. Ajattelin kyllä että jos/kun tämä yk ei tuota tulosta niin ehkä pitää sijoittaa ovulaatiotesteihin ens kierrolla. Jospa niitä oppisi käyttämään ja tulkitsemaankin!

Takaisin