Onnea Sunmom! :) vahvistumista viivalle!
WM, ikävä kuulla että yrittämiseen ei saa enempää apuja. Toivotaan sitä kestävää plussaa syksylle :) Mä olisin ihan samanlainen etten pystyisi vaan olla ilman ehkäisyä, joko tai. No ehkä sitten vaihdevuosien jälkeen lakkaisi vasta toivomasta että plussaa tulisi.
Mä kovasti haluisin alatiesynnytyksen. Täytyy nyt kuitenkin miettiä olenko oikeista syistä liikkeellä. Vauvan kannalta kun se sektio olisi vähempi riskinen vaihtoehto perätilassa. Mutta onneksi mun ei tarvi nyt tehdä päätöstä. Kuunnellaan ammattilaisia ja ehkäpä vauva vielä itse kääntyy (toivossa on hyvä elää...). Äsken ainaki Yritti ihan selkeäst työntää päätänsä navan yläpuolelta läpi :D
WM, ikävä kuulla että yrittämiseen ei saa enempää apuja. Toivotaan sitä kestävää plussaa syksylle :) Mä olisin ihan samanlainen etten pystyisi vaan olla ilman ehkäisyä, joko tai. No ehkä sitten vaihdevuosien jälkeen lakkaisi vasta toivomasta että plussaa tulisi.
Mä kovasti haluisin alatiesynnytyksen. Täytyy nyt kuitenkin miettiä olenko oikeista syistä liikkeellä. Vauvan kannalta kun se sektio olisi vähempi riskinen vaihtoehto perätilassa. Mutta onneksi mun ei tarvi nyt tehdä päätöstä. Kuunnellaan ammattilaisia ja ehkäpä vauva vielä itse kääntyy (toivossa on hyvä elää...). Äsken ainaki Yritti ihan selkeäst työntää päätänsä navan yläpuolelta läpi :D

:)
Oletteko katsoneet nettilaskurilla, milloin on suurinpiirtein LA?
Yritän olla liikaa miettimättä, että en ala turhan toiveikkaaksi, viime kierrossakin oli vaikka mitä, mitkä kuitenkin kaikki taisivat ennakoida vaan menkkoja. Lisäksi oon ollut flunssassa kohta viikon, joten päänsäryt, palelut ja heikotukset menee varmaan sen piikkiin. Nyt on lisäksi parina päivänä ollut vähän etova olo, joka pahenee jos sitä yhtään miettii (mistä syystä epäilenkin, että on vain luulosairautta) ja tissit on kipeytyneet sivuilta ehkä hivenen eri lailla kuin ennen menkkoja yleensä. Alamahaa nippailee ja muutaman kerran on ollut repäisykipujakin, mutta samaa tais olla viime kierrossa.