Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Onnea Pilvenhattara. :) Ihanaa..:Heartred

Täällä kp.28/28-42. Ollaan saaressa ja testejä ei oo mukana .. Tullaan pe tai su takas... :)

Tuhru alkoi, joten tervetuloa täti.. :( Hassua vain, kun ei yhtään tunnu siltä, että menkat olisivat alkamassa. Ei mitään kipuja, ei sellaista outoa paineentunnetta kohdunsuulla, ei mitään normaaleja tuntemuksia. Ei sillä, eipä kyllä ole mitään raskausoireitakaan! :D

Niin se räkätauti saavutti mutkin :sorry::arghh: Ja lisäksi vituttaa kun ei oikein oo kunnollista yritystä, kun ei oviksen aikaan oikein syystä tai toisesta tuu tehtyy mitään minkään eteen, syystä taikka toisesta :eek: Tällä kertaa vitutti tuo mies niin minähän en sen kans mitään tee. No, mut tuskin tähän talouteen enää lapsia tulee niin vois saman tien painella taka-alalle ja jättää kuumeilut niille, keillä on oikea yritys päällä.

Anteeksi oksennus, mut ärsyttää ja jonnekin piti oksentaa! Kirjoittelen myös tuolla ei tää voi olla niin vaikeeta-ryhmässä, mut aika harvakseltaan, kun jotenkin tuntuu, että mun murheet on pieniä muiden rinnalla ja ettei mulla ole edes oikea yritys päällä, kun siellä on hoidoissa olevia ja joilla oikeasti tapahtuu jotain. Tää ryhmä tuntuu omimmalta ja oon iloinen, että tää on näinkin aktiivinen. Mut puran nyt negatiivisuuteni vaikka neulomiseen ja lopetan valittamisen tältä erää :wink Tsemppiä kaikille kiertojen vaiheisiin!

Ihania uutisia pilvenhattaralle, onnittelut! :love7

Heinukka, loora84 ja PiPaNat, teillä on jännät päivät.:) Plussatuulia! Toivottavasti olisi pieni tarttunut matkaan. Mikä sulla on tilanne mytty? Ja miten elaffy sulla, onko alkanut kunnon vuoto vai olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa?

Tsemppiä tiikeriLuukas, tuommoisia päiviä/aikoja sattuu itse kullekin. Mä joka toinen päivä arvon, että onko tässä koko hommassa yhtään mitään järkeä ja joka toinen päivä kärvistelen sellaisessa vauvakuumeessa, että en meinaa kestää. Hyvä että on paikka, missä tuuletella tunteitaan.

Miten teille kävi miuk, pääsitkö hyödyntämään ovista? Mä yritän bongailla parhaat päivät ja samalla jännäilen, osutaanko me isännän kanssa saman katon alle oviksen aikoihin vai ei. Reissumiehen vaimon pitää todella taktikoida, milloin mies pitää kellistää. :grin Tästä kun miehen kanssa juteltiin, niin ei pitänyt (täysin) mahdottomana ajatuksena, että joskus ajelisi usean sata kilometriä kesken työreissun kotiin vaimon kanssa peuhaamaan ja sitten takaisin. :sex

TiikeriLuukas, eiköhän tänne saa avautua, purkaa ja iloista just sen verran kuin omaa oloa helpottaa :)

Elaffylle tsemppiä uuteen kiertoon, jos semmoinen on nyt edessä.

Oikeen kovasti plussatuulia muutenkin tähän ketjuun! :) Mulla on itselläni kuukauden päivät matkaa laskettuun aikaan ja olisi niiiin kiva nähdä vielä plussia ennen oman odotuksen päättymistä. Etenkin kun täällä monta jotka kuumeilivat kolmatta jo silloin kun minäkin <3

Kp1 tänään.. Harmi, mutta toisaalta ehkä ihan hyvä, että tulee nyt ainakin 2v ikäeroa. :)

Tiikeriluukas. Tänne vaan kaikki murheet ja ilot. Musta on kiva kans et on tämmönen ryhmä missä voi jakaa ilot ja surut.. :) Hyvä idea toi helsinki reissu..

Sandy. Hui olkoon kun oot jo loppusuoralla.. Tsemppiä loppu odotukseen.. :)

Kärhö. Ompa sulla ihana mies kun on valmis ajamaan pitkältäkin hyödyntämään ovis. :Heartred Mulla vetää kanssa mieliala ees taas toisena päivänä on sairas vauvakuume ja toisena onko tässä mitään järkee.. :D

Elaffylle. Pahoittelut menkoista mutta ihana asenne sulla.. :)

Täällä saaressa ollaan vielä ja sunnuntaina takas. Kp.31/28-42

Jotenkin tänne kirjoittelee ehkä jopa mieluummin kuin tuonne raskaaksi 2016-ketjuun. En tiedä miksi.. ehkä täällä on kaikki enemmän kuitenkin samassa veneessä? :)

Täytyy käydä nyt vain vähän fyysisesti rääkkäämässä itseään, että pääsee yli ikävistä ajatuksista ja tunteista. Syksyinen ilma saa taas kehruuinnon nostamaan päätään. Täytyy kaivaa villat ja rukki esiin ja kehräillä ihania alpakkalankoja tytöille! Saa tehdä tumppuja ja sukkia talveksi. ♡ Villaterapia auttaa kaikkeen!

Loora, kuume on kova, mutta joku järki on hyvä pitää mukana. Kolme lasta kahdessa vuodessa on ehkä jo vähän kuin kaivaisi verta nenästä.. :D Vaikka ei sillä - toivon, että saamme elää elämänmakuista elämää. Sitä toivottavasti on edessä vielä. Uskon, että joku muu suunnittelee tätä elämää kuitenkin meitä paremmin ja kolmas lapsi tulee, jos ja kun on sen aika. :)

Sandylle voimia tulevaan! Harmi, että ei olla ehditty "koskaan" samoihin ryhmiin keskustelemaan. Joulukuisiin toki hetkeksi, mutta kiva, että käyt täällä kuitenkin kirjoittelemassa! :)

TiikeriLuukas, hyvä kun sait purettua ärsytystä mukavaan juttuun :)

Kärhö sama täällä. Mietin joka toinen päivä että ei mitään järkeä ja sit taas seuraavana päivänä olen niin täpinöissäni katselemassa netistä vauvalle kaikkea :rolleyes:

Loora, onko teillä saaressa mökki vai millainen teidän saarireissu on?:)

Miten teille kävi miuk, pääsitkö hyödyntämään ovista? Mä yritän bongailla parhaat päivät ja samalla jännäilen, osutaanko me isännän kanssa saman katon alle oviksen aikoihin vai ei. Reissumiehen vaimon pitää todella taktikoida, milloin mies pitää kellistää. :grin Tästä kun miehen kanssa juteltiin, niin ei pitänyt (täysin) mahdottomana ajatuksena, että joskus ajelisi usean sata kilometriä kesken työreissun kotiin vaimon kanssa peuhaamaan ja sitten takaisin. :sex

Kertaalleen saatiin hyödynnettyä, keskiviikkona eli kp 12. Nyt kp 14/28, ovislimoja näkyvissä ja mies tulee kotiin huomenna. :)

Täälä menos kp 31/? Dpo 10? :) kerkesin jo luopuu toivosta ku lämmöt tippu kaheks päiväks ja kaikki jomotukset myös.. Yöllä taas heräs toiveet kun vessakäynnin yhteydessä repi nivusia ja munasarjoja mitkä on molemmissa raskauksissa ollut eka merkki :) Ja aloin jo miettii että testasinko kuitenki liian aikasin kun kuvittelin oviksen olevan liian aikasin? Ois ollu silloo testi päivänä dpo 12 no joka tapauksessa se vaan jäi mietityttämään kun teininä mursin lantion onnettumuudessa ja se alkanut kipuilemaan joskus hyvin hyvin harvoin se kipuilee muuten vaan mutta toisessa raskaudessa se alkoi jo rv6 takkuamaan.. Ens viikolla pitäs menkat alkaa jos ei näy eikä kuulu nii testailen.. Melko varmaa kyllä että tulee menkat eka ja putoon korkeelta! Mä voisin kans alottaa kutoo tytöille sukkia jos sais vähä ajatuksii muualle:finger:

Takaisin