Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mä kaivoin äitiyskortin esiin ja paino on ollut sama sekä ekan että tokan kohdalla. Nyt näköjään 10kg enemmän. :sad001 Kuinkahan tosiaan vaikuttaa raskautumiseen ja muutenkin raskauteen? Pitäis varmaan yrittää saada edes jokunen kilo alaspäin. Luulisi vauvakuumeen olevan riittävän hyvä motivaattori.

Minulla tuli tytöistä 19kg ja niistä on jäljellä vielä varmaan joku vähän vajaa puolet.. :/

Innostuin juoksemisesta, jossa tosin ollut nyt aikataulukiireiden takia noin viikon tauko. Eiköhän sitä taas pääse kiinni rytmistä, kun reissusta kotiudutaan. On täälläkin kyllä vermeet mukana, mutta kaatosade ei ole inspiroinut juurikaan.. :( Piti taas mennä syksyllä zumbaan, mutta lapsi-vanhempi -tanssi oli samaan aikaan ja valitsin mieluummin sen. Mummi halusi tulla mukaan toisen tytön kanssa. :)

Täälä ei ees riitä aika lenkkeilyyn, siks niitä kiloja varmaan tuleekin koska ennen juoksin paljon ei oo vaan tajunnu vähentää herkkuja kun jäänyt liikunta vähäiselle:laughing001
Tytöt on siinä iässä että ei ne suostu rattaissa istua että lenkille pääsee ja jokaista kiveä kun jää katsomaan nii ei paljoa kilot karise.. Onneks pitäs ukon työhommat vähä helpottuu lähiaikoina niin tekis muutaki ku nukkuis:laughing025

Mulla myös ylikioja, joskin nyt alkoi paino viimein pudota :) Olin ennen lapsia tosi hoikkanen, sit kummastakin on tullut 20kg raskauksien aikana, joista suurin osa kyl lähti synnytyksessä ja jäljellä on joku 10kg. Mä noudatan vegaanista ruokavalioa ja teen kaikki ruokani itse, lisäksi mulle jäi radi-dieetistä päälle säännölliset ruoka-ajat ja sokerien kyttäys. Nyt pidän karkkipäivän tiukasti vain kerran viikossa ja tosiaan keksin pienentää annoskokoja, kun painonkehitys tuntui vain olevan noususuuntainen. Ja käyn salilla (ryhmäliikuntatunneilla) 3-4 kertaa viikossa. Lihasta on varmaan jo ihan hyvin et ehkei kaikki oo vain ylikiloja.

Molemmissa raskauksissa paino nousi sen 20kg. Mutta molemmilla kerroilla sain kaikki kilot pois takaisin normaalipainoon. Imetys varmaan ne kilot sulatti kun en mitenkään erikseen laihduttanut... Toki yli 10kg jäi heti pois synnytyssaliin. Sitten kun aloitin e-pillerit pomppas paino 6kg ylös. Pillereiden lopettamisen jälkeen on tippunut vaivaiset 2kg.

Mulla olis kans joku reilu 20 kg ylipainoa. :/ Ekasta lapsesta tuli 12 kg, ne lähti parissa viikossa synnytyksen jälkeen. Tokasta tuli melkein 20 kg ja niiden pudottamisessa meniki sit reilu puol vuotta. Nyt painoa 5 kg vähemmän, kun ennen ku aloin esikoista odottaa. Mut laihtuahan tässä pitäis, vaikka en omalla kohdalla usko et se raskautumiseen vaikuttaa, kun aina tähänkin asti on nopeasti tärpännyt. Oon innostunut nyt taas liikkumaan, viime viikolla kävin 2 kertaa salilla ja 3 kertaa lenkillä. Saman kun sais jatkumaan, ni ois kivat lähtökohdat uuteen raskauteenkin.

Mulla ekasta tuli 14 kg ja kaks viikkoa synnytyksestä oli -7kg lähtöpainosta ja voi että olin onnellinen no aloin heti perään odottamaan kakkosta ja siitä tuli 20kg synnärille jäi 11kg ja hyvin sain pudotettua kunnes laitoin kierukan ja paino nousi :( nyt se kyllä poiston jälkeen on tippunut mutta hitaasti! Oisko tässä syy ettei meinaa tärpätä? Melkosta jojoilua painon kanssa ja tämä kaikki tapahtunu 4 vuodessa? Ei oo tullu ajatelleeks ku vasta nyt ku kirjottaa näkyville :shifty:
Olin yks päivä vähä herkillä niin itketti kun maha on kamalan näköinen johtuu hirveestä määrästä raskaus arpia 2v tytär kysyi mitä noi on niin kerroin että raskaus arpia niin neiti halas ja toisti rakkaus arpia :happy:

Kp23/27 (?) eikä olo ole oikein minkään näköinen. Kylmä on koko ajan tai siis sellainen vilu ja väsyttää, mutta toisaalta ollaan mökillä ja ulkona on koleaa, jolloin sisälläkin voi tuntua toki viileämmältä kuin normaalisti. Kolmen peiton alla nukuin viime yön ja mies valitteli, että hänellä on lämmin yhden kanssa.. :D En haluaisi ajatella, että mitä jos plussa tulisi, kun tuskin kuitenkaan tulee. Yltävän pitkälle olen päässyt ilman mitään piinailuja tässä kierrossa! Loppuviikko ollaan varmaan kotona ja onneksi menkkojen pitäisi tulla vasta viikonloppuna, eikä kotona ole yhtään rtestiä. Jos tätiä ei näy, joutuu muuttamaan päivän odottelemaan, ennen kuin testiä käsiinsä saa! :D EN osta yhtään tikkua turhan! Päätin viime kierron jälkeen niin ja siinä aion pysyä.. :)

Täälä mennään kp 27/? Mieli tekis testata mutta ehkä parempi että ei ja odottelee niitä menkkoja :arghh:

Ihanaa Mytty, sun tytär oli todellakin asian ytimessä :Heartred Mulla niitä raskausarpia on myöskin aivan koko maha täynnä. Ekassa raskaudessa repeili niin, ettei jäänyt enää yhtään kohtaa missä ei olis ollu arpea. Tokassa ei siis päässy uusia tulemaan, mutta ne vanhat silleen jännästi kasvoi ylöspäin niin että tuli sellaiset pienet kirkkaanpunaiset viirut tohon ylävatsaan :joyful:

Painoa tuli ekassa 30kg joista ekan kahden viikon aikana lähti 15kg ja sen jälkeen 7kg vähitellen. 8kg jäi ja aloin odottaa tokaa. Tokassa raskaudessa tuli 22kg, joista 13kg lähti ja 9kg on jäänyt. Varovainen toive olisi, että jos vielä tulen raskaaksi, ei tulis raskausaikana kun max. 15kg, mielellään alle 10.... Itsestänihän se on kiinni kun antauduin kaikille maailman mieliteoille :oops: Jos sais nyt pidettyä kurissa....

Dpo3 ja tuore ananas viipaloituna ja sitä joka päivä :p Luin tuolta toisesta ketjusta semmosen vinkin vaan, auttaa kuulemma kiinnittymisessä...

Olihan tuo kyllä hyvin sanottu ja paremmalle mielelle tuli kun alkoi ajattelemaan on se kyllä kurjaa ku itellä ei juurikaan löydy kohtaa missä arpia ei olis saatikaan uimahallissa kuultua pikkulapselta että äiti ompa rumaa kun on paljo jälkiä mahassa (tiedän ettei lapset ymmärrä ) mutta lapsen äiti vastasi että joo joillain vaan tulee tollasia rumia arpia pitäsköhän itekki testata kaikkee jippoja ens kierros :)

Sanoiko äiti tosiaan että joillain tulee tollasia rumia arpia?? :eek: Hyvin kasvatetaan lapset arvostelemaan toisten ulkonäköä....

Juu sanoi onneks oli omat lapset mukana niin en välittäny koko asiasta muuten olis kyllä kyseinen äiti kuullu kunniansa se lapsi vähän säälitti voi vanhempana tulla ulkonäkö paineita jos kasvatetaan siinä oletuksessa että luonnollinen asia on rumaa.. Kummalliseks on muutenkin maailma mennyt kun kaikkien pitäisi olla lähestulkoon kepin paksusia muuten on ylipainoa ja ruma:shifty:

Minulla tuli raskauksissa 8kg ja toisessa 9kg painoa. Imetykset laihdutti hoikemmaksi kuin olin ennen esikoista mutta omalla älyttömällä herkuttelulla vatsan ympärystä on vähän liikaa... Alku vuonna olin 2kk täysin herkuttomalla (piilosokeria en hysteerisesti vältellyt) ja helmikuussa alkoi raskaus (km). Nyt aloin taas samaan, katsellaan parin kk päästä onko mitään apua :oops: Toki pitäis aloittaa taas kunnolla nuo vitamiinit yms niinkuin oli alkuvuonnakin, mutta motivaatiota ei oikein riitä...

Onnea pilvenhattara!! :)

Missäs vaiheessa muiden kierrot? Täällä kp 11/28, oviksen pitäs olla viikonloppuna. Nyt ei päästä hyödyntään ovista täydellä teholla, kun mies on to-la työreissulla. Lisäks mun äiti tulee tänään, niin jää varmaan tältä illalta ja huomiselta peittojen heilutus väliin. :D Mut ehtihän sitä sit vielä viikonloppuna.

Kp 28/? Ekat ovis oireet tuotti aamulla negan eli lasketaas niistä seuraavista oireista dpo 7! Tää kierto näköjää venyy :shifty: tää stressi ei sovi ihmiselle.. Pilvenhattara paljon paljon onnea :Heartbigred

Takaisin